Dat laatste kan wel. Dan moet je dat aanvinken bij de poll. In je openingspost kun je (of een moderator) dat wijzigen.Maus335i schreef:Done!
Variabel loon had ik voor mezelf trouwens wel meegenomen (denk aan bonussen, evt. 13e maand) en dat soort ongein. Eenmaal geplaatst mag je je stem niet meer aanpassen toch?
Het salaris van DF-ers ;-)
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Het salaris van Jeremy Clarkson in 2010
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Re: Het salaris van DF-ers ;-)
Ben zelf erg benieuwd hoeveel van deze mensen eigen ondernemer zijn en welke in loondienst.
Zelf ben ik (nog) in loondienst en mag ik zeker niet klagen, maar de 70K tik ik nog net niet aan helaas. 2011 voor mezelf dus ben benieuwd of dat nog windeieren gaat leggen. :banaan:
Zelf ben ik (nog) in loondienst en mag ik zeker niet klagen, maar de 70K tik ik nog net niet aan helaas. 2011 voor mezelf dus ben benieuwd of dat nog windeieren gaat leggen. :banaan:
-
waar gaat het in godsnaam overNutkees schreef: Zelf ben ik (nog) in loondienst en mag ik zeker niet klagen, maar de 70K tik ik nog net niet aan helaas. 2011 voor mezelf dus ben benieuwd of dat nog windeieren gaat leggen. :banaan:

- Nutkees
Men is toch benieuwd wat DF doet, ga niet aangeven wat ik exact verdien, maar het zal mij ook echt een worst wezen als iemand het wel wist.
Snap niet dat mensen daar zo moeilijk over kunnen doen. Men vraagt hier om een indicatie, dus geef ik daar antwoord op.
Geld is voor mij trouwens echt niet het belangrijkste, lol in het werk echter wel. Dus misschien dat ik volgend jaar wel veel minder zal verdienen met meer lol, dan ben ik alsnog happy.
just my $0,02
Snap niet dat mensen daar zo moeilijk over kunnen doen. Men vraagt hier om een indicatie, dus geef ik daar antwoord op.
Geld is voor mij trouwens echt niet het belangrijkste, lol in het werk echter wel. Dus misschien dat ik volgend jaar wel veel minder zal verdienen met meer lol, dan ben ik alsnog happy.
just my $0,02
- Sebring NL
Bruto is dat allemaal niet zo raar toch?
Lijkt me marktconform gezien de leeftijd (schat tussen 30 en 40 de meesten)
Lijkt me marktconform gezien de leeftijd (schat tussen 30 en 40 de meesten)
- GTRene

@Kees, je verdient netjes kerel.
trouwens leeftijd speelt ook een kleine rol, iemand van zeg 20 is ook weer anders dan 1 van zeg 40. (in loondienst that is)
- Arthur
Leeftijd idd. Maar ook opleiding natuurlijk en in welke branche. Maar dat maakt nu niet zoveel uit, gaat hier om de droge stat's.
Ik heb een jongere collega (
) met hogere opleiding en een hogere/zwaardere salarisschaal maar hij redt mijn salaris nog niet. Ik zit al 25 jaar bij de club en hij 10 jaar ofzo. Dat scheelt ook al wat. Maar ik zit momenteel aan het plafond (iets erover zelfs) van m'n salarisschaal en hij kan nog verder groeien. Dus hij komt vanzelf langszij 
Ik heb een jongere collega (

- Tristan
Re: Het salaris van Jeremy Clarkson in 2010
Neem aan dat je in Dollars betaald wordt? Of in NOK?Bert ///M3 schreef:Hm is bij mij wisselend. Aan het werk +/- 95 uur in 7 dagen. Dan weer een tijdje niks.
Bij mij spelen wisselkoersen ook nog weer een rol qua salaris etc.
- Aerschtuner
Ik verdien goed, maar er blijft geen reet over.
-
Ik vind het een vervelend polletje,niemand die hem "eerlijk" invult en ten tweede;wie heeft wat ingevuld....is ook niet te zien.
Van sommigen alhier zou ik (voor de gein) het salaris wel eens willen weten trouwens.....
Verders is voor mij een groot verschil in wat je als ondernemer uit de zaak haalt als salaris en wat je verdiend hebt (met je/de zaak)...
Van sommigen alhier zou ik (voor de gein) het salaris wel eens willen weten trouwens.....

Verders is voor mij een groot verschil in wat je als ondernemer uit de zaak haalt als salaris en wat je verdiend hebt (met je/de zaak)...
- Arthur
Ik heb hem wel eerlijk ingevuld, je kunt alleen niet zien wie ik ben... Dus je kunt hem best eerlijk invullen. En al zou je je salaris prijsgeven, is het dan ook de waarheid? Geloof jij dat ik 1 ben van de >100k?

-
K hoop het voor je Tuur,maar jij zit teveel op DF daarvoor.... 
(edit; t zou wel kunnen want RVV zit hier ook vaak....

(edit; t zou wel kunnen want RVV zit hier ook vaak....

- Arthur

- RVV
Ik heb helemaal niks ingevuld. ennuh Marc DF is werk voor mij 

- Arthur
Vul hem dan nu ff in, Rico 

-
RVV schreef:Ik heb helemaal niks ingevuld. ennuh Marc DF is werk voor mij
Hmm van je hobby je werk maken......goeie zet overigens.
Trouwens da's met de matrasselarij net zo....ook een goeie zet

-
lol ArthurArthur schreef:Vul hem dan nu ff in, Rico
- Paskal
- Auto: meerdere
En ook ingevuld....... 40u/wk als verkeersdeskundige bij Rijkswaterstaat.
- Nutkees
Dat is uiteraard helemaal waar, ben nu bijna 30GTRene schreef:![]()
![]()
@Kees, je verdient netjes kerel.
trouwens leeftijd speelt ook een kleine rol, iemand van zeg 20 is ook weer anders dan 1 van zeg 40. (in loondienst that is)

- Maus335i
Zo is het en niet anders. Je werkt geen 30 jaar voor een topsalaris, maar werk waar je ondertussen droevig van wordt. Salaris is een bijkomstigheid. Jezelf productief voelen, veel leren en uitdagingen aangaan, dat is waar werk om draait. Daarom vind ik die uitspraak "ik leef niet om te werken" ook zo'n onzin.Nutkees schreef:Geld is voor mij trouwens echt niet het belangrijkste, lol in het werk echter wel. Dus misschien dat ik volgend jaar wel veel minder zal verdienen met meer lol, dan ben ik alsnog happy.
En je moet maar zo denken, dat salaris komt je niet zomaar aanwaaien. Er is blijkbaar iemand (baas) of er zijn veel mensen (klanten) die je het waard vinden.
- Maus335i
Salaris. 70k staat voor 70.000 euro, niet 70 als je dat dachtBrianV schreef:waar gaat het in godsnaam overNutkees schreef: Zelf ben ik (nog) in loondienst en mag ik zeker niet klagen, maar de 70K tik ik nog net niet aan helaas. 2011 voor mezelf dus ben benieuwd of dat nog windeieren gaat leggen. :banaan:

- Joy
Wat ben je in loondienst kwijt aan belastingen etc. van zo een bedrag ? 20% - 30% ? Werkt weer net wat anders dan een eigen bedrijf. Lastig om te vergelijken.
- Nutkees
@Maurice
Zo is ook. Heb nu jaren voor een baas gewerkt in de wereld van detacheren/uitzenden en ik merk bij allemaal dat geld verdienen het belangrijkste is en de kandidaten vaak op een 2de plaats komen.
Ik heb daar zelf een hekel aan en daarom heb ik ook besloten om in 2011 voor mezelf te kiezen en een eigen onderneming op te starten in de detachering voor Oil&Gas, bouw en civiele techniek. Bedrijf krijgt nu al veel vorm en ik heb er dan ook enorm zin in!!
Dan misschien maar wat minder verdienen en een kleinere auto rijden, het maakt mij echt niets uit!
Zo is ook. Heb nu jaren voor een baas gewerkt in de wereld van detacheren/uitzenden en ik merk bij allemaal dat geld verdienen het belangrijkste is en de kandidaten vaak op een 2de plaats komen.
Ik heb daar zelf een hekel aan en daarom heb ik ook besloten om in 2011 voor mezelf te kiezen en een eigen onderneming op te starten in de detachering voor Oil&Gas, bouw en civiele techniek. Bedrijf krijgt nu al veel vorm en ik heb er dan ook enorm zin in!!
Dan misschien maar wat minder verdienen en een kleinere auto rijden, het maakt mij echt niets uit!
- Maus335i
http://www.loonwijzer.nl/home/salarischeck/brutonetto" onclick="window.open(this.href);return false;Joy schreef:Wat ben je in loondienst kwijt aan belastingen etc. van zo een bedrag ? 20% - 30% ? Werkt weer net wat anders dan een eigen bedrijf. Lastig om te vergelijken.
Handig voor wat indicaties

- Aerschtuner
Wat?Joy schreef:Wat ben je in loondienst kwijt aan belastingen etc. van zo een bedrag ? 20% - 30% ? Werkt weer net wat anders dan een eigen bedrijf. Lastig om te vergelijken.