Plat is toch prima als je er schakelaars en of flippers in hebt zitten? Da's heel vervelend met een diepe!Reind schreef:Maar de platte is ronduit slap. Ga je echt spijt van krijgen.
Plat geniet ook mijn voorkeur. Alleen is de constructie van het "Budget" QSP stuurtje niet om over naar huis te schrijven. Voor een goed plat stuurtje moet je uitwijken naar een duurdere Sabelt/OMP/Sparco.steve smith schreef:Plat is toch prima als je er schakelaars en of flippers in hebt zitten? Da's heel vervelend met een diepe!Reind schreef:Maar de platte is ronduit slap. Ga je echt spijt van krijgen.
Hahah ja ik gebruik er ook niet zo veel als op die dtm auto hoor, die hebben zo zoveel meer dingen wat aan en uit kan, wat voor ons niet eens te betalen isspykerboy schreef:super gaaf idee linds! wat is het volgende? ombouwen naar RWD inplaats van FWD?
alleen waar zijn al die schakelaars voor? ik heb ze voor fuel, itnition, ruitewissers, verlichting en knipperlichten... wat zou je in godsnaam nogmeer aan kunnen sluiten?
Gebruikers op dit forum: D. Peters, Godspeed, jvb, Marc Sierra, Mark 320iS, MParallel, Robbert92, S-RS, Vanreijmersdal en 3 gasten