Even voorstellen - E30 gekocht
- Joopieboy
Re: Even voorstellen - E30 gekocht
Heel veel succes, en complimenten voor je prachtige E30!
-
Heel veel succes!!
Ook al is het alweer 11 jaar geleden, ik weet het nog als de dag van gisteren toen ik mijn rijbewijs haalde. Net als jij, stond er ook een e30 te wachten op me. Ook in Alpineweiss, een 316i. Gekocht van mn zuurverdiende spaarcenten. APETROTS! Geniale auto, super mooie en leuke tijd. Onbetaalbaar!
Geniet ervan!
:shakeit: Go Ron, go Ron, go Ron :shakeit:
Ook al is het alweer 11 jaar geleden, ik weet het nog als de dag van gisteren toen ik mijn rijbewijs haalde. Net als jij, stond er ook een e30 te wachten op me. Ook in Alpineweiss, een 316i. Gekocht van mn zuurverdiende spaarcenten. APETROTS! Geniale auto, super mooie en leuke tijd. Onbetaalbaar!
Geniet ervan!
:shakeit: Go Ron, go Ron, go Ron :shakeit:
- Thomas 325i
Vraagje: Heb je die velgen laten poedercoaten of zijn ze "gewoon" gespoten? En zo ja waar heb je ze dan laten coaten?
- RJay
En? Hoeveel km heb je inmiddels gemaakt met je E30? 

-
E30's blijven leuke auto's, om te zien en om te rijden. En zo te zien heb je echt wat bijzonders op de kop getikt gezien kilometerstand en bijbehorende conditie, en dan idd de meer klassieke chroombumper versie. Complimenten, veel plezier ermee en hou ons op de hoogte van je lotgevallen!
- ///Joost
En? En? En? Geslaagd????
Hopelijk heb je geen tijd om te posten, omdat je allemaal km's moet maken in je E30.

Hopelijk heb je geen tijd om te posten, omdat je allemaal km's moet maken in je E30.

-
Ik was al redelijk zenuwachtig voor het examen omdat ik niet wist wat ik verwachten kon, en omdat ik uit een zijstraat een paard te laat zag (niet aangereden maar volgens examinator had ik hem eerder moeten zien) ben ik voornamelijk gezakt, het rijden zelf ging wel goed. Alleen moet ik beter leren kijken
Toch bedankt voor de toejuichingen, en de complimenten over mijn E30

Toch bedankt voor de toejuichingen, en de complimenten over mijn E30

- GTRene
oh bummer...balen...
hopen dat het de volgende keer wel meezit, soms moet je buiten "kunde" ook wat mazzel hebben.
hopen dat het de volgende keer wel meezit, soms moet je buiten "kunde" ook wat mazzel hebben.
- ///Joost
Dit is heel zeker waar. Het kijken moet echt een automatisme worden. Bij wijze van spreken moet je meer om te heen kijken dan vooruit. Gewoon elke zijstraat consequent even in kijken als je voorbij rijdt, zelfs al heb je voorrang.GTRene schreef:oh bummer...balen...
Bij mij heeft het denk ik wel enigszins geholpen dat ik eerst m'n motorrijbewijs heb gehaald en daarna pas auto. Op de motor leer je pas echt 'omgeving scannen'.
In ieder geval heel veel succes voor de volgende keer!
- Robertdj
Zonde!
Zo jammer, als je al een auto hebt wordt de druk nog groter (mijn 106 stond al een maand voor de deur) Vervolgens slaag je en moet je alsnog een week op je papiertje wachten. Maar het plezier wat je daarna hebt wanneer je eindelijk in een echte auto mag rijden, waarin je ook nog 's aardig wat spaarcentjes en tijd hebt gestoken :banging: :shakeit:
Zo jammer, als je al een auto hebt wordt de druk nog groter (mijn 106 stond al een maand voor de deur) Vervolgens slaag je en moet je alsnog een week op je papiertje wachten. Maar het plezier wat je daarna hebt wanneer je eindelijk in een echte auto mag rijden, waarin je ook nog 's aardig wat spaarcentjes en tijd hebt gestoken :banging: :shakeit:
- Joopieboy
Mja beter leren kijken, ken die opmerking wel, slaat voornamelijk op het laten zien dat je hebt gekeken en met wat meer vertrouwen rijden kennelijk. Achja, volgende week beter, dan weet je wat je te wachten staat en dan komt het wel goed!
- Leen
nou proficiat Ron ! eindelijk dat roze papiertje in bezit .
- Tristan
- Robertdj
Gefeliciteerd!
En nu lekker rijervaring opdoen
En nu lekker rijervaring opdoen

-
Bedankt! 

- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Van harte Ron, 
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Feli Ron!
En nu de weg op met dat prachtige stuk nationaal erfgoed! Hou m heel!!!
En nu de weg op met dat prachtige stuk nationaal erfgoed! Hou m heel!!!
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Fantastisch om dit te lezen!!
Ik heb in september het roze pasje gehaald..
Ik ben echter nog maar 17 en heb niet veel aan een eigen auto, beetje in paps BMW rijden is ook wel leuk.
Komende zomer word ik 18 en dan wil ik natuurlijk wel een eigen auto.
Duitsland heb ik wel aan gedacht, maar nog niet gezocht. En ook een auto met schade kopen kan ook erg veel schelen natuurlijk.
Het enige wat ik niet zou doen is een witte kopen, in het wit lijkt de E30 imo veel te gedateerd. (en ja, ook ik ben verliefd op E30's
)
Speakers op de hoedenplank had ik vervangen. Net zoals andere speakers, ik wil wel naar een goed (als in 'zuiver klinkend', niet zo luid mogelijk) stukje muziek kunnen luisteren.
Have fun met die wagen man, super project.
Ik heb in september het roze pasje gehaald..
Ik ben echter nog maar 17 en heb niet veel aan een eigen auto, beetje in paps BMW rijden is ook wel leuk.

Komende zomer word ik 18 en dan wil ik natuurlijk wel een eigen auto.
Duitsland heb ik wel aan gedacht, maar nog niet gezocht. En ook een auto met schade kopen kan ook erg veel schelen natuurlijk.
Het enige wat ik niet zou doen is een witte kopen, in het wit lijkt de E30 imo veel te gedateerd. (en ja, ook ik ben verliefd op E30's

Speakers op de hoedenplank had ik vervangen. Net zoals andere speakers, ik wil wel naar een goed (als in 'zuiver klinkend', niet zo luid mogelijk) stukje muziek kunnen luisteren.
Have fun met die wagen man, super project.

-
Bedankt! En hier hetzelfde, 1 augustus 'mag' ik ook zelfstandig gaan rijden.
Zag 3/4 jaar geleden een witte E30 318iS bij de benzine pomp bij mij om de hoek, ik vond dat toen een onwijs strakke kleur voor een E30, en vind dat nu nog steeds. Als dat een beetje gedateerd is, dan ben ik dat blijkbaar ook
Wat speakers betreft, ik wou het zo origineel mogelijk uit laten zien (orginele radio, orginele speaker kappen etc.), helaas ging dat ten koste van het geluid, want het klinkt wel een beetje teleurstellend. Misschien dat ik later wel betere speakers er in ga doen met de zelfde grootte, maar voorlopig vind ik het prima zo.
Zag 3/4 jaar geleden een witte E30 318iS bij de benzine pomp bij mij om de hoek, ik vond dat toen een onwijs strakke kleur voor een E30, en vind dat nu nog steeds. Als dat een beetje gedateerd is, dan ben ik dat blijkbaar ook

Wat speakers betreft, ik wou het zo origineel mogelijk uit laten zien (orginele radio, orginele speaker kappen etc.), helaas ging dat ten koste van het geluid, want het klinkt wel een beetje teleurstellend. Misschien dat ik later wel betere speakers er in ga doen met de zelfde grootte, maar voorlopig vind ik het prima zo.

- Tristan
Gewoon origineel houden, Ron!
-
Nieuwe aanwinst!
Wederom een 320i, ditmaal een Diamantzwarte touring.
Volgende al gedaan;
- Sport interieur gekocht en gemonteerd
- Zwarte hemel gekocht
- Radio die ik nog had liggen gemonteerd (code was ik kwijt, maar na een paar uur zoeken op internet toch weten te achterhalen, en momenteel werkt hij gelukkig ook
)

Zo ziet het schermpje eruit als je 3 keer de verkeerde code ingevoerd hebt.

Wederom een 320i, ditmaal een Diamantzwarte touring.
Volgende al gedaan;
- Sport interieur gekocht en gemonteerd
- Zwarte hemel gekocht
- Radio die ik nog had liggen gemonteerd (code was ik kwijt, maar na een paar uur zoeken op internet toch weten te achterhalen, en momenteel werkt hij gelukkig ook

Zo ziet het schermpje eruit als je 3 keer de verkeerde code ingevoerd hebt.

- GTRene
mooie touring en wat een lekker stuurtje 

-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 25 jan 2017, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Prachtige wagen!
Mooiste uitvoering zo. Oranje knipperlichten, kruisspaakjes en compleet origineel.
Mooiste uitvoering zo. Oranje knipperlichten, kruisspaakjes en compleet origineel.