Haha sukkel

stockErik dB schreef:Ik zal eens wat oefenrondjes gaan rijden om te kijken of het uberhaupt zin heeft om mee te doen. Wacht nog steeds op mn G27![]()
Wat is het plan qua onderstelaanpassingen, versnellingsbak, etc?
Ok, wat rijden jullie bijvoorbeeld op Tsubaka?indobesar schreef:stockErik dB schreef:Ik zal eens wat oefenrondjes gaan rijden om te kijken of het uberhaupt zin heeft om mee te doen. Wacht nog steeds op mn G27![]()
Wat is het plan qua onderstelaanpassingen, versnellingsbak, etc?
Dat mag ik toch hopen? Ik reed zojuist 1:52.1 op Laguna Seca dus oefen nog wel even verderAlex schreef:Maar ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat de mensen hier eerlijk zijn, en hem dus gewoon stock laten.
De host server kan de instellingen voor baan, aantal rondes, auto, afstelling etc. toch forceren? Dan weet je zeker dat iedereen met exact dezelfde afstelling rijdt. Autosport tuning en vertrouwen, geloof me, die twee gaan nooit samenArjandeV schreef:maaruh andre heeft wel valide punt.. je kan op die mx5 gewoon alels doen met suspension, flywheel en koppeling etc..
dus kunnen we niet een standaard auto kiezen? hoewel mx5 echt wel leuk is, kunnen we dan beter met bijv 111r racen...
dat kan alleen als het een stadaard auto is..Hielke schreef:De host server kan de instellingen voor baan, aantal rondes, auto, afstelling etc. toch forceren? Dan weet je zeker dat iedereen met exact dezelfde afstelling rijdt. Autosport tuning en vertrouwen, geloof me, die twee gaan nooit samenArjandeV schreef:maaruh andre heeft wel valide punt.. je kan op die mx5 gewoon alels doen met suspension, flywheel en koppeling etc..
dus kunnen we niet een standaard auto kiezen? hoewel mx5 echt wel leuk is, kunnen we dan beter met bijv 111r racen...
Klopt, dat kan de host idd zo regelen. Echter is een 'race' onderstel niet te reguleren, omdat het geen invloed heeft op maximaal vermogen of massa.Hielke schreef:De host server kan de instellingen voor baan, aantal rondes, auto, afstelling etc. toch forceren? Dan weet je zeker dat iedereen met exact dezelfde afstelling rijdt. Autosport tuning en vertrouwen, geloof me, die twee gaan nooit samenArjandeV schreef:maaruh andre heeft wel valide punt.. je kan op die mx5 gewoon alels doen met suspension, flywheel en koppeling etc..
Zojuist onderstaande banen een rondje of 5 getime-attacked (GP strecke maar 3 rondjes, toen kreeg ik honger):ArjandeV schreef:Goed mn tijden tot nu toe met mx5:
GP Strecke: 2.39
Laguna: 1.51
Indy: 2.02
Monza: 2.32
Suzuka: 2.44
Gebruikers op dit forum: WJ en 3 gasten