Rene, kan jij wel makkelijk overstappen dan?GTRene schreef:lol...omdat ik eind vorig jaar al aan zag komen dat ik nog verder moest bezuinigen (had altijd al de basis vanwege zelfde reden) ben ik en overgestapt naar een goedkopere...Niels schreef:Ik schroef mijn eigen risico weer terug van max. naar min. 15 minuten ziekenhuis op bezoek bij een co-assistent kost al 100,- Ik hou mijn hart vast voor de rekening van een uurtje of twee inclusief foto.....
Over een "ziek" systeem gesproken
en de max eigen risico gedaan toen 670 (nu 700 nog wat?) anyway, ik dacht dat scheelt mooi kosten want ik ga toch niet zo maar naar de dokter, ik ziek dingen wel uit en of dokter zelf![]()
maja...wat Niels al zegt de ziekenhuis kosten...de ladder schiet onderuit en ik donder naar beneden en dus hup ambulance ziekenhuis enz...en dus de volle mep betalendacht wtf, ziekenhuis en ambulance worden toch vergoed?? dus niks met eigen risico te maken dacht ik
![]()
wrong....gewoon 670,-euro betalen en dat was geloof ik alleen nog de ambulance kosten zo stond op de billachja, wrong bet, maar "moet" daar wel mee doorgaan en hopen dat ik komend jaar niet weer in het ziekenhuis moet vanwege bad luck.
Wij hebben dan wel aanvullend en vanwege de aanvullende kunnen we bijna niet overstappen ivm acceptatie Jolanda ivm tia.