stefan740 schreef:Ik moet zeggen dat ik daar ook wat last van heb gekregen de laatste tijden... maar dat lijkt me ook wel logisch sinds ik nauwelijks meer snacks eet en nu vooral spa blauw ipv cola etc drink.

stefan740 schreef:Ik moet zeggen dat ik daar ook wat last van heb gekregen de laatste tijden... maar dat lijkt me ook wel logisch sinds ik nauwelijks meer snacks eet en nu vooral spa blauw ipv cola etc drink.
Toch kun je type II hebben. Mijn schoonzus weegt net 55 kilo, nooit zwaar geweest toch type II.ErikS schreef:Ik ben totaal niet dik iig.
RVV schreef:Toch kun je type II hebben. Mijn schoonzus weegt net 55 kilo, nooit zwaar geweest toch type II.ErikS schreef:Ik ben totaal niet dik iig.
Rebel schreef:Ondanks ik niet meer "voluit" mag, loop ik op een training regelmatig 11,5km in 47a 48 min.
Dan neem ik wel aan dat je af en toe een stukje dribbelt of wandeltRebel schreef:Ondanks ik niet meer "voluit" mag, loop ik op een training regelmatig 11,5km in 47a 48 min.
Staat in mijn verhaal op de vorige pagina Robertromo schreef:Rebel schreef:Ondanks ik niet meer "voluit" mag, loop ik op een training regelmatig 11,5km in 47a 48 min.
Dan ben ik wel weer benieuwd waarom je niet meer voluit mag...............
Nope, boezemfibrileren komt simpelweg neer op een onregelmatige hartslag. Teveel prikkels vanaf de sinusknoop, die niet allemaal verwerkt worden. Normaal klopt het hart zo:dvh schreef:Ik heb inhoudelijk niet zoveel kennis.
Maar je hebt tegenwoordig apparaten, zoals een pacemaker, maar deze geeft dan continue kleine stroomstootjes/pulsjes om de boel regelmatig te houden. Was dat niet mogelijk of is het gewoon niet van toepassing ?
DF Quote van het jaar.Rebel schreef: Ondanks alles blijft hardlopen veiliger dan hard-rijden
Gebruikers op dit forum: MParallel, Semrush [Bot] en 6 gasten