Goede voorbereiding is het halve werk! Nice work AB

Inderdaad, was top!E-volve schreef:Erg leuke avond, ik denk wel dat ik ook namens Tim K. en Maarten kan spreken, die ook met mij mee waren vanuit Noord Holland.
In het begin dacht ik eerst even dat het een suffe avond zou worden met alleen maar veiligheidsfeatures etc., maar gaande weg zag je gewoon het enthousiasme in Aernoudt toenemen en werd gewoon besproken hoe je bochten full attack moet pakken.![]()
Voor Tim en ondergetekende, die toch behoorlijk bekend zijn met de ring was het nog zeer informatief, heel veel punten van herkenning en toch ook wat nuttige lijnentips meegekregen.
Soms leek het ook even alsof een FWD toch echt in het voordeel is, maar dat verkapt zich even onder de natte speelmomentjes met RWD
Het enige wat mij een klein beetje stoorde is dat er nogal veel gepraat werd onderling, nu kun je best wat tegen elkaar zeggen, maar als je hele discussies bijna hardop gaat voeren terwijl Aernoudt niet meer te verstaan is, vond ik toch wel wat storend. Maargoed, daar heb ik ook iets van gezegd![]()
Helemaal top en tot te volgende editie :banaan:
Tim Kloes schreef: Gr, Tim (Met de Astra)
Soms leek het ook even alsof een FWD toch echt in het voordeel is, maar dat verkapt zich even onder de natte speelmomentjes met RWD
PreciesGert911 schreef:Dat gevaar maakt het juist leuk!
Heus wel hoor.Macboy schreef:Mensen die geen ring ervaring hebben en op de Theorie avond aanwezig waren durven overigens na de woorden van Aernoudt nooit meer op de Ring te komen
Zo vreemd is dat niet, begin dit jaar een trackday met trackdays.de gehad op de Nordschleife en hier mochten enkel straatlegale (op kenteken dus) auto's meedoen. Ook slicks/regenbanden waren niet toegestaan. Het verschilt dus per organisator. Al zou je er vanuit mogen gaan dat doorgaans een trackday ook (of juist) voor circuit auto's is.Macboy schreef: 1. Iemand die serieus vroeg of je op een afgesloten circuit ook met een auto mocht rijden zonder kenteken![]()
Ja, van het voorjaar komt er nog een sessie, zeer waarschijnlijk icm een trackwalk, om langs alle belangrijke punten op de baan te lopen zodat je zelf kunt zien en voelen wat er aan verkanting, hoogte verschil etc. plaats vindt!FrankS schreef:Word zo'n avond nog een keer georganiseerd? Wil er graag nog een keer bij zijn
Ik was er niet bij, maar nu ben ik wel erg benieuwd wat die uitspraak was...siegerdehaan89 schreef:Ja Aernoudt, ik had niet verwacht dat je juist DIE opmerking (je bent er gek op die uitspraak) zou durven maken, terwijl je vrouw én dochter récht tegenover je zaten, met ongeveer 30 man eromheen......