@Mark: thanks enne, PB Frank eens

frank de jonge schreef:Kheb al BMW blokken met 200.000km voorbij zien komen.
Dat is natuurlijk primaNiels schreef:Voel je niet beledigd als ik de methode van de site niet ga volgen JarnoIk waardeer het zeker dat je met me mee denkt en er moeite voor doet
Natuurlijk staan er best dingen in waar ik me in kan vinden maar ook meer dan genoeg zaken waar ik zo mijn eigen gedachten over heb. Er zijn ook genoeg motoren die niet volgens deze methode zijn ingereden en zeer goed presteren zonder olie te gebruiken. Voor wedstrijd motoren snap ik het nog wel maar die bouw je eens in de zoveel tijd weer opnieuw op. Dat was ik niet echt van plan
![]()
frank de jonge schreef:Dat ding is idd keurig netjes onderhouden. Reden dat hij em weg doet is een BMW S1000RR.Richardt. schreef:Niet dat ik op dit moment serieuze interesse heb. Maar de motor lijkt op het oog netjes met niet al te veel kilometers, maar toch is de prijs lager dan de rest die op MP staan.
How come?
Zal dan voor de rest ook maar even de link plakken:
[url]http://link.marktplaats.nl/412152797
Hij heeft em ook al aangeboden aan mn kameraad Ronald (hier ook op forum) voor 6k. Mooi rond bedrag zegt Ramon dan.
Ik ken weinig die zo zuinig zijn op hun motor als Ramon.
Nope, het was ook niet echt mooi weer van wat ik me herinnerfrank de jonge schreef:Zondag nog gereden Niels???
Voor de handel welArthur schreef:Ik heb zaterdagavond in Gasterij Zuidbarge gegeten en snap nu ook waarom hij (is Ramon die met het langere haar en krullen?) voor een S1000RR gaat:twisted:
Voor 6k of minder is zoiets nog een keer interessant. Pas ik daar met mijn lijf een beetje op, Niels??
Op zoiets zie ik jou eerder iddArthur schreef:Wat is dan een courante motor waar ik op zou passen? Zoals Piet (stevige collega) heeft? Suzuki GSX1400.
Ben niet echt op zoek maar soms "jeukt" het wel eens![]()
Roy schreef:Inderdaad... zeg eerst maar waar je geïnteresseerd in bent, dan vind de rest wel een mooie motor voor je
Zo erg joh?Niels schreef:Zo vandaag weer lekker geredenDe Arrow klinkt toch wel aardig luid maar wat een sound heeft het apparaat :banaan: Inmiddels heeft de Daytona z'n eerste beurtje gehad bij 700km (800km was voorgeschreven). Als ik had geweten dat de olie er zo zwart uit zou komen tijdens de inrij periode dan had ik het zeker tussendoor ook nog eens laten verversen. Nu blijft het er in tot 10.000km terwijl de inrij periode tot 1600km duurt. Reken maar dat de olie er weer uit gaat als de kilometerteller 1600km laat zien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten