Blauwe E38 was het iig...

Geen idee.....maar passeren als in inhalen?siegerdehaan89 schreef:scheggertdijk af gereden en een E36 gepasseerd?
Gunnen.....tsja dat is ook zoiets ja....Shakes schreef:Cool dat iedereen hier je de auto gunt!
Lekker bezig pik!
N
duifjes.com schreef:Geen idee.....maar passeren als in inhalen?siegerdehaan89 schreef:scheggertdijk af gereden en een E36 gepasseerd?
Zojuist helemaal binnendoor teruggereden vanaf huize Michel....en echt elke meter is genieten met deze auto.....wat je zegt tijdloos en perfect! Zen met de ZevenMichel P schreef:Zo net even de 740il ervaren, sprakeloos 13 jaren jong en maagdelijk, qua gevoel. De serene rust is zeer indrukwekkend, de eenvoud een rust van de motor verbluffend.
Dan zelf rijden, alles electrisch instellen, kon net als Macboy niet bij de pedalen. Wegrijden vergt iets meer gas dan je intuitief denkt nodig te hebben, maar dan rol je, nee zweef je over de weg, zonder het contact te verliezen. Wat maakt zo'n 7 dan een indruk op je, niet gek dat de 1e eigenaar deze auto zolang heeft gereden, want wat moet je hierna? De 7 is zo tijdloos en perfect.
Jacco bedankt voor de rit was weer even gezellig.
Elke opgefokte bumperklever zou op therapeutische basis een maand in deze limo moeten rijden, en hij is genezen verklaard.
Michel
Je bent welkom kerel!Tom Westendorp schreef:Woensdag Duifjes! Ik ben benieuwd!![]()
Downforce Hans schreef:Als over 4 weken je benzinegeld op is moet je maar ff bellen alsje er weer vanaf wil![]()
286pk.....hoe toevallig.......fabrieks specs zijn 7.1 0-100 en top van 250km.hRico schreef:Jacco hoeveel PK heeft deze auto nou? En wat zijn de verdere specs? (top en 0-100 tijd)
LOL...jij zegt het....Michel P en noemde haar vandaag al the Therapist....en als je wilt kan ie best aardig de hoek om!!!!!frankv schreef:ik in mijn e38 730i:
vrijdag heen en weer naar eindhoven
zaterdag heen en weer naar alkmaar
zondag heen en weer naar leeuwarden
allemaal therapie!
in mijn e30 m3 rijd ik bijna niet meer op de openbare weg omdat ik er gewoon niets meer aan vind, maar in de e38 bevalt het me prima op de cruise control
en vandaag in de bocht van de A6 naar de A27 (vanuit het noorden komend) nog even gas gegeven en wat zondagsrijders sereen links voorbij gestoken, dan kijken ze wel even raar als er een E38 met zo'n vaart langs komt zetten
Binnenkort gaan we met Tommy naar de Ring......hij achter het stuur ik achter in met de Financial Times en Sigaar en filmen maar.......wordt een leuk tripje!Joy schreef:Tof ding JaccoIk zie 'm nog wel een keer in het echt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten