Schop...JP schreef:.... Heuvelklim in Teuven.....
Zag toevallig in de AV dat het as zondag is in Teuven. Nog mensen van hier die kijken, danwel meedoen
?
Schop...JP schreef:.... Heuvelklim in Teuven.....
De aanpassing die jij hebt gedaan, is wel een erg rigoreuze.............allen schreef:Grapjas. Een Caterham zonder gehoorbescherming Je kunt alles aan de auto aanpassen en dan is je gehoor binnen no time aangetast. Plaatwerk is extreem dun. Blok zit dichtbij, uitlaat afhankelijk van de zijde op een halve meter afstand en de wind. Ik geef je drie dagen en dan zit je bij de oorarts omdat je oren suizen en pijn doen.
Overigens filter je met de juiste gehoorbescherming alle frequenties die je niet wilt hebben zoals wind.
denk het niet, het programma klopt wel,Emiel schreef:Uur tijdsverschil?
Wat een ontzettend k*tgeluid maakt die motor zeg, daar ga je toch voor je lol niet inzitten?Ruben schreef:Sommige mensen snappen het echt niet, om Rico maar te citeren..
Dan kun je 95% van alles waar je de afgelopen jaren op hebt lopen geilen van je lijstje schrappen, RenéGTRene schreef:ik snap je heel goed Allen, maar ik zou geen oordoppen in willen hebben bij elke fun rit...snappie![]()
dus zou niet voor zo'n auto gaan, of... hem aanpassen zodat ik "veilig" zonder oordoppen kan rijden, anders niet zo'n auto.