Ik heb geen ervaring met een kind, maar volgens mij is het geen probleem

Wouter81 schreef:Twijfel nog even of ik m'n GF en kleine meid van 2 meeneem, zijn zij er ook dagje tussenuit. Of is dat absoluut ongeschikt ivm tempo wat we gaan rijden?
De route is al bekend, zoek even het topic van vorig jaar op. Een iets hoger tempo betekend niet dat er max gereden gaat worden, dus verschillen in auto zijn niet echt van belang.Riceaux schreef:En niet iedereen die meerijdt heeft een hele snelle auto, dus het tempo zal ook wel niet heel hoog liggen. Wanneer wordt de route bekend Rico?
Ik hoop ook dat ie start. Franse meukRiceaux schreef:Thnx Jurjen! Jammer dat het niet heel erg mooi weer gaat worden waarschijnlijk.
Ben ook wel benieuwd naar jouw 306 Jurjen
Blok ligt uitmekaar. Alles wordt vernieuwdArthur schreef:Wa's daarmee?
Haha, vast wel! Anders aanduwenIk hoop ook dat ie start. Franse meuk (is leuk)
Prima@Riceaux: Ik rijd gewoon naar jou toe en dan stappen we wel in de Colt. Hoewel het ook wel leuk is om de route met de Panda te doen.
das al ietsMartijn Koevoets schreef:Het adres van DF HQ vind je hier: http://www.driving-fun.com/contact.aspx
Dan ben ik erg benieuwd of je vanavond achter je xbox hangt.... zoals de afgelopen dagenMetchu schreef:ik ga het helaas niet meer redden vanwege een deadline van me scriptie die echt ff voor gaatik baal er wel van, maar moet elke vrije uur die ik heb nu gebruiken!
Ik doe dat niet op mn XboxMetchu schreef:waarschijnlijk wel... moet toch op een of andere manier stoom afblazen hè
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten