Idd wel een idee, een buurman van me werkt bij Indus. Zal ff mijn licht opsteken

Idd wel een idee, een buurman van me werkt bij Indus. Zal ff mijn licht opsteken
Yes, correct!
PB!Eric H schreef: 12 mei 2020, 10:15 Ah, Topzaak. Dick (Kamstra) is ook een aardige vent trouwens.
Ook een enorm assortiment van onderdelen voor de "oudere" auto.
(kochten regelmatig "overstock" van ons op die wij terugkregen bij voorraad-screeningen van andere klanten.)
Toen ik nog op de verkoopafdeling zat bij mijn huidige werkgever veel contact gehad met Wilbert en Machiel.
Later meer contact met Dick.
Weet niet wie je buurman is trouwens, wel benieuwd naar.
Mijn ervaring met de G30 is juist omgekeerd. De 'überholprestige' vd auto ligt op knap niveau en mijn ervaring is juist dat medeweggebruikers snel opzouten naar rechts.Arjan S. schreef: 20 apr 2022, 12:48 Tevens viel het me op dat de medeweggebruikers je minder "gunnen" als je in een 5-er aan komt rijden. Nu al een paar keer gehad dat mensen je er expres niet tussen latenHerkenbaar?
famous last wordsmatthyssie schreef: 20 apr 2022, 13:42 Hahahaha een G30 is geen skeefmobiel. Je gaat vanzelf rustig rijden in een 5 want echt een bocht door komt ie niet.![]()
Pfoe, dat is scherp gevonden! Dat is idd mijn oude 130i, al ziet hij er inmiddels wel aardig wat meer afgeleefd uit. 10k is dan ook best een pittige prijs, niet heel veel minder dan mijn inruil destijdsDimitri schreef: 20 apr 2022, 14:54 Even het topic doorgebladerd en las dat je een rode 130i had. Je noemde ergens je kenteken en ik dacht al dat ik een rode gezien had met dat kenteken. Staat nog te koop.![]()
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/bmw ... ance-300pk
Kan idd goed kloppen, deze is ingeruild bij Severs Alphen (en volgens mij uitsluitend onderhouden door ze). En thanks, 't is eigenlijk de meest allround auto die ik tot nu toe heb geredenTristan schreef: 20 apr 2022, 14:31 Gefeliciteerd. G31 is een heerlijke fijne reisauto. Er rijdt hier in mijn woonplaats exact dezelfde 540i met bijna identieke kenteken (of het is deze, rijdt/reed in regio Alphen aan den Rijn).
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten