Zal niet de eerste keer zijn. Een collega van mijn moeder een jaar of 10 terug dacht ook eens de moraalridder uit te hangen door even een BMW 7 serie af te snijden, helaas parkeerde die 7 serie vervolgens in de zelfde parkeergarage op de directieparkeerplaats

Best lullig als je als je je baas afsnijd, niet goed voor je carriere.
M@rcel schreef:Even voor de snelle mannen hier,
Als je zeg maar een kilometertje of 30 sneller rijdt dan de rest, dan is het echt onzin om steeds weer naar de meest rechter baan te manoeuvreren na een inhaalactie.
Het komt de rust op de weg absoluut niet ten goede, ook voor jezelf rijdt dat redelijk geforceerd, daarbij val je heel snel op met al dat geknipper.
Wat ik soms wel niet zie met die zogenaamde moraalridders die wel zelf een stuk harder rijden dan is toegestaan, maar als een soort slalom de slaapkoppen op de middelste baan proberen wakker te schudden, en dan heb ik het nog niet eens over het afsnijden wat daarbij vaak gepaard gaat.
Voor ons geld bij verhoogde snelheid dat we altijd op de middelste of linker baan blijven, daardoor meer overzicht en veel meer rust in de wagen.
We hebben het er al eens over gehad hier op DF, misschien toch eens leuk om ipv een trackday een dag te leren rechtuitbranden 8)
ik open er wel een draadje voor.
Vind ik ook een goeie, dit doe ik zelf eigenlijk ook altijd op de snelweg als ik een kilometer of 40-50 te hard rij. Of het minder opvalt weet ik niet, kostte me een maandje terug of zo wel 320 euro

Maar de beste man van de KLPD vond het allemaalwel prima, hij zei alleen als je nou de volgende keer 160 rijd ipv 180 op mijn tellertje dan is het voor mij niet de moeite
Maar ik vind dat qua rijden en overzicht idd ook lekkerder, verkeer wat voor je naar links komt zie je in de meeste gevallen toch al aankomen, op een gegeven moment weet je gewoon dat ze hem er voor gaan zetten om bijvoorbeeld een vrachtwagen in te halen ja of nee.