Tja, wat moet je hier van zeggen. Dit zijn naar mijn smaak alle 3 bijzonder prettige auto´s om te rijden én te bezitten. Ze roepen bij mij in ieder geval elk net zoveel begeerte op.
Ik heb in alle 3 de suggesties gereden en moet zeggen dat mij de gétédrie het allermeeste aanspreekt, op alle fronten waarop je een auto kan toetsen. Wát een verschrikkelijk goede auto, zo´n GT3. Het rijd écht f a n t a s t i s c h!
Even kort door de bocht: De Exige vind ik schitterend om te zien, maar de auto komt te kort als het om vermogen gaat, dat uit zich niet alleen in achterblijvende (test)prestaties maar ook zeer zeker een mager acceleratie gevoel wat het rijplezier weer wat beperkt. Een M3 CSL heeft voor mij persoonlijk als nadeel het SMG én de matige standaard remmen, verder vind ik de auto lekker om mee te sturen, maar het gaat allemaal wat te simpel. Ook moet ik bekennen de auto niet speciaal genoeg te vinden, ik denk dat een standaard M3 met kuipen, ap´s en een kw v3, perfect ´for the job´ is.
Ik denk dat wanneer je voor deze keuze staat je na een rit in de GT3 de keuze meteen maakt...
Verder zou ik ook sneller voor de MK2 gaan, de MK1 vind ik niet echt lelijk maar wel flink gedateerd overkomen t.o.v. een MK1.