Ach Ellie, ik heb Joost een beetje geplaagd met zijn sluiting van klolex en nu doet hij een beetje lelijk.........gaat wel weer over waneer hij een 4 liner met een fatsoenlijke sluiting heeft.allen schreef:Ach Joost, je doet maar. Mij vals beschuldigen. Zo laag kan het dus gaan hier. Ik ben de enige die er op heeft gewezen dat Killer Snipe z'n werk niet doet. Zo ook met Rico overigens. Heel het draadje van whijt woelf gaat nergens meer over. Maar als stank voor dank krijg ik een trap na. Meneertje heeft vier lijntjes en denkt gelijk dat hij df pimp is.![]()
Oh en Rico, maakt u niet druk. Ik ga niet rellen. Schrijf me toch niet in bij CPZ, dus zal me aan m'n achterwerk roesten hoe je mensen moet begroeten op het circuit. 8)
Mvg,
Anti-WaterhoofT
white wolf skyline r33
- Downforce Hans
Re: white wolf skyline r33
- Harm Koks
nix van aantrekken hoor! ik vind het cker wel vtte bak!
grtz rustbucketfromhell..
grtz rustbucketfromhell..
- JP
Gewoon met de Wolfpack, the Blue Lagoon's-pack, en the Tupper-pack naar trackdays... 
- Harm Koks
Hoezo?Paul schreef:HARM =
-
EJGT3CS
Kijk, jij hebt smaak!Paul schreef:Peric, hoe kun je het dan een mooie auto vinden?![]()
R33 in het wit , beetje verlaagd met een dikke bronzen set VOLK wielen ofzo, en hier en daar een subtiel tiereletijntje zoals carbon spiegels.. en hijs klaar... no need voor de achterlichten waar je een heel peleton goudvissen in kunt laten zwemmen na een dag of 2.
grt PiemelintPoepgatPaultjuh
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Jij bent ook een chocoprins?EJGT3CS schreef:Kijk, jij hebt smaak!Paul schreef:Peric, hoe kun je het dan een mooie auto vinden?![]()
R33 in het wit , beetje verlaagd met een dikke bronzen set VOLK wielen ofzo, en hier en daar een subtiel tiereletijntje zoals carbon spiegels.. en hijs klaar... no need voor de achterlichten waar je een heel peleton goudvissen in kunt laten zwemmen na een dag of 2.
grt PiemelintPoepgatPaultjuh
- Topfuel
JP schreef:Gewoon met de Wolfpack, the Blue Lagoon's-pack, en the Tupper-pack naar trackdays...
- Ruud Hulsegge
eindelijk iemand waarmee ik kan praten. Word altijd helemaal gek over dat EXX gelul.white wolf schreef:geloof een e 34, weet niet precies hoe dat zit met die type aanduidingen bij bmwXave30 schreef:Welke van de 5 series dan ?
Snap er helemaal niks van wat wanneer welk type is. Enige wat ik begrijp is 1 serie, 3 serie, serie en het belangrijkste wanneer er een M'tje op staat.
Dan is het pas echt leuk bij Be-eM-Wee.
Vind het knappe auto's dat dan weer wel.
On topic: IK VIND DIE SKYLINE VET!. en als ik een carbon moterkap had zou ik zeker overwegen om het zwart te laten. Staat op zich wel racy.
Achterlichten is nog het minste probleem. Overdag vind ik het gaan, maar als jij zegt dat ze in het donker er zo goed uitzien zou ik ze er op laten zitten.
Skyline is de shit voor japracers.
Welkom!
Ruud.
(en dat gelul over mensen aan spreken op taal: Gaan we op meetings iedereen indelen op groepjes naar accent/auto/woonplaats/afkomst/inkomen? Het leuke bij DF is juist de mix. Ander zoek ik wel weer het Subaru-forum op)
- Downforce Hans
Het is Motorkap en geen moterkap dus hierbij ben je veroordeeld tot het subaru forum.Ruud Hulsegge schreef:eindelijk iemand waarmee ik kan praten. Word altijd helemaal gek over dat EXX gelul.white wolf schreef:geloof een e 34, weet niet precies hoe dat zit met die type aanduidingen bij bmwXave30 schreef:Welke van de 5 series dan ?
Snap er helemaal niks van wat wanneer welk type is. Enige wat ik begrijp is 1 serie, 3 serie, serie en het belangrijkste wanneer er een M'tje op staat.
Dan is het pas echt leuk bij Be-eM-Wee.
Vind het knappe auto's dat dan weer wel.
On topic: IK VIND DIE SKYLINE VET!. en als ik een carbon moterkap had zou ik zeker overwegen om het zwart te laten. Staat op zich wel racy.
Achterlichten is nog het minste probleem. Overdag vind ik het gaan, maar als jij zegt dat ze in het donker er zo goed uitzien zou ik ze er op laten zitten.
Skyline is de shit voor japracers.![]()
Welkom!
Ruud.
(en dat gelul over mensen aan spreken op taal: Gaan we op meetings iedereen indelen op groepjes naar accent/auto/woonplaats/afkomst/inkomen? Het leuke bij DF is juist de mix. Ander zoek ik wel weer het Subaru-forum op)
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Ik heb een vaag vermoeden dat we witte wolf hier nie zo snel meer zien 
-
allen
Het is niet subaru forum maar Subaruforum. Ga jij maar gezellig met Ruud mee. 

-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Kgroot.nl schreef:Ik heb een vaag vermoeden dat we witte wolf hier nie zo snel meer zien
- Ruud Hulsegge
Allen! Allen! Allen!
Lol....
Vriend!
Lol....
Vriend!
- Ruud Hulsegge
Ik rijd op mijn motorfiets. En een auto heeft een moterkap.
Zo goed?

Zo goed?
- Remmie
Hele mooie Rijst bak.
Vind de achterlichten niet mooi, maar he, gelukkig verschillen de smaken.
Lang naar een S14a/ Skyline R32,R33 zitten kijken als track auto, maar vond het zonde om zo'n auto leeg te trekken.
Veel rijplezier ermee!
Gr, Remmie
Vind de achterlichten niet mooi, maar he, gelukkig verschillen de smaken.
Lang naar een S14a/ Skyline R32,R33 zitten kijken als track auto, maar vond het zonde om zo'n auto leeg te trekken.
Veel rijplezier ermee!
Gr, Remmie
- Downforce Hans
Dat kan jij nou wel zeggen prutser maar dat zegt mij helemaal niets.allen schreef:Het is niet subaru forum maar Subaruforum. Ga jij maar gezellig met Ruud mee.
Gezien je keuze van auto en zijn "minor problems" neem ik ff helemaal niets van jou aan......soepkip........ oftewel nr 83 zonder witte rijst
-
allen
Dat kun jij nu wel zeggen zou correct zijn. Achter prutser had je beter een komma kunnen plaatsen. Lewinsky is vrouwelijk en ik ben hoogstens een soephaan. Voorts zijn drie puntjes voldoende en dient er een spatie achter de puntjes te komen staan. Die zie ik niet voor het woordje soepkip. Wellicht kun jij eens meedoen met een inburgeringscursus voor gevorderden melige waterhoofT. 8)Downforce Hans schreef:Dat kan jij nou wel zeggen prutser maar dat zegt mij helemaal niets.allen schreef:Het is niet subaru forum maar Subaruforum. Ga jij maar gezellig met Ruud mee.
Gezien je keuze van auto en zijn "minor problems" neem ik ff helemaal niets van jou aan......soepkip........ oftewel nr 83 zonder witte rijst
- Downforce Hans
Zitten er weer nieuwe batterijen in die chinese vertaal computer van je, lelijke Peking eend.allen schreef:Dat kun jij nu wel zeggen zou correct zijn. Achter prutser had je beter een komma kunnen plaatsen. Lewinsky is vrouwelijk en ik ben hoogstens een soephaan. Voorts zijn drie puntjes voldoende en dient er een spatie achter de puntjes te komen staan. Die zie ik niet voor het woordje soepkip. Wellicht kun jij eens meedoen met een inburgeringscursus voor gevorderden melige waterhoofT. 8)Downforce Hans schreef:Dat kan jij nou wel zeggen prutser maar dat zegt mij helemaal niets.allen schreef:Het is niet subaru forum maar Subaruforum. Ga jij maar gezellig met Ruud mee.
Gezien jou vermoede geaardheid zou het mij niks verbazen dat Lewinsky mannelijk is. (let ff op de punt)
- Tom van H.
Lol waarom is er niet gewoon een centraal Hans vs Allen topic?

-
allen
Hopeloos aantal fouten in je laatste post Hans. Tom, je bent de komma na 'lol' vergeten. 
- Jarno
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Ik stap nu pas in en ga dus niet meer zeuren over naampjes van mensen op het
forum.
Ben net tien minuten aan het lezen geweest en alles is wel lachwekkend.
Over de beide auto's, doe mij de lekkere veilige Ringauto maar...
De golf II dus
Al het vermogen altijd te gebruiken en een goeie neutrale wegligging.
Nooit !!! kapot en mocht je iets willen vervangen alles is te koop bij Ronald Morien
voor een zacht vriendelijk (race)prijsje.
En nog veel meer
Sterkte, groeten MILKA G40
Ben net tien minuten aan het lezen geweest en alles is wel lachwekkend.
Over de beide auto's, doe mij de lekkere veilige Ringauto maar...
De golf II dus
Al het vermogen altijd te gebruiken en een goeie neutrale wegligging.
Nooit !!! kapot en mocht je iets willen vervangen alles is te koop bij Ronald Morien
voor een zacht vriendelijk (race)prijsje.
En nog veel meer
Sterkte, groeten MILKA G40
- Downforce Hans
Ik probeer jou vertaal compjoeter over de zeik te kreigen........allen schreef:Hopeloos aantal fouten in je laatste post Hans. Tom, je bent de komma na 'lol' vergeten.
Ben beniewd wat er het eerzt opgeefd,, je long leng battereien of je zing zang vertaal compjoeter.....
Rookt dat ding al
- Ruud Hulsegge
Nou zal ik het dan maar doen?
Gans en Hellen,
Graag hier op klikken:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 49&start=0
Gans en Hellen,
Graag hier op klikken:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 49&start=0