In ieder geval spannend?M@rcel schreef:Vraag Rico maar eens hoe het is om de greppel ingereden te worden?

In ieder geval spannend?M@rcel schreef:Vraag Rico maar eens hoe het is om de greppel ingereden te worden?
Lijkt me sowieso niet verrekt handig om als beginnend bestuurder ver boven de toegestane snelheid te rijden.Robertdj schreef:Tsja, niet handig. Ze letten al meer op jouw type auto's, zeker als er een jonge knul in zit. De 2 artikel 5jes kan ik niet over oordelen, misschien dat de situatie het destijds toeliet. Laat dit een les voor je zijn, als je flink boven de toegestane snelheid rijdt, houd dan goed de binnenspiegel in de gaten. Als er iemand in de buurt blijft, even voor laten gaan om te kijken wat erin zit.
Als ze je bellen moet je geen verklaring geven.
Oja, op flitsservice.nl zul je flink wat stront over je heen krijgen, maar meestal zijn ze wel behulpzaam.
Da's gewoon STOM! Als je van zo'n 'klootzak' af wil moet je naar rechts ipv gas geven. Zoals je zei waren er maar 3 auto's op de weg dus had je plek zat om naar rechts te gaan!Ahmet schreef:je hebt gelijk, maar wat nou als de weg vrij is?
ik ga tuurlijk niet constant 200+ rijden.. ik wou gewoon van die klootzak af die achter me ass zat, ging ff op het gas,
Wat is dat voor vaag 'excuus' ?Ahmet schreef:jaaa had ik gekund, maar toen ik die auto's aan het inhalen was zaten ze wel zo dicht op me..
gazelle..Shakes schreef:Ach ik heb eigenlijk maar 2 vragen:
1 Bevalt de Batavus?
2 Zal ik de M5 even voor je verzorgen?
N.
Ja en nee, kan ook gewoon sociaal wenselijk gedrag zijn, als jij iemand met haast aan ziet komen. Wellicht zag hij de auto wat later en wilde even sociaal op zij. Rijd ook wel eens op de linkerbaan dat er iemand aan komt met meer vaart (meestal rijd ik dan LKWKW schreef:Wat is dat voor vaag 'excuus' ?Ahmet schreef:jaaa had ik gekund, maar toen ik die auto's aan het inhalen was zaten ze wel zo dicht op me..
Da's toch zijn probleem en niet de jouwe...
Het aller aller laatste dat je op de weg moet doen is je laten opnaaien door anderen.
Stel je niet aan mens. Er zullen er velen hier zijn die niet helemaal volgens de regels rijden, er zijn er minder die regelmatig in aanmerking komen voor een artikeltje 5 en daarvan zjin er bar weinig die het presteren er 3 te scoren in een maand tijd. Boeit verder niet, maar ga dan ook niet janken dat de politie klootzakken zijn of dat ze je zouden 'naaien'.Mike Spanjersbergh schreef:...want ze naaien je aan alle kanten als ze kunnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten