Mijn complimenten aan Rik & co trouwens.
Echt een super dag gehad gister! Blij dat het differentieel nog onder de Ford zit

Nee (helaasNiels v D schreef:JeePee had jij die zwarte mk2 rs2000? Gaaf ding...
Nah, ze hebben mij wel aangesproken, één keer reed ik over een pion heen die al omver gereden was, niet met opzet eigenlijk, maarja als je dat wat over is gebleven van de chicane voor de Ramshoek neemt met 170 ofzo, dan komt het niet op een centimetertje....Niels v D schreef:Haha Youp over die pionnen.. Ik hoorde dat een groepje HOnda's was weggestuurd omdat ze die chicanes omver reden? Die chicanes werden ook snel wijder..
Motorsport katalysator en 2 flinke absorbtiedempers, works fine for me.Bekerom Tuning schreef:Wij met de Honda's hebben ook een prima dag gehad. Zelf helaas niet kunnen rijden en daar baalde ik goed van, maar volgende keer beter.
Het geluid.. ja het valt niet mee om zulke n/a motoren echt goed te dempen zonder flink op vermogen in te leveren. Voor de CRX hebben we wel een 'passende' oplossing gevonden, helaas was hij daarmee wel een 50pk naar schatting kwijt.
Ik ben nu onboard beelden van de Integra aan het uploaden, die link zal ik zometeen even plaatsen. Onboard beelden van de CRX komen ook nog.
Wat ik zeg, normaal heeft hij 50pk meerYoup schreef:Ik moet zeggen, het ding loopt wél.
Ik heb in een comment een link geplaatst met nog een flink aantal foto's van een fotograaf die deze dag ook aanwezig was. Zitten een aantal spectaculaire exemplaren tussen, de eerste van die Civic... Wauw! Enjoy.
Sorry, dat kan niet mijn bedoeling geweest zijn, dan heb ik je waarschijnlijk helemaal niet zien aankomen. Mijn excusses.Youp schreef:Freek, ik heb een paar beelden van jouw Corsa, maar dat zijn niet de mooiste... Je had mij niet zien aankomen en sneed me behoorlijk af...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast