Smiley - Opel Speedster Supercharged p2 en p4.
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Smiley - Opel Speedster Supercharged p2 en p4.
Meer vermogen en een mooiere curve 

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Nou, de 50pk erbij heeft geen klote geholpen op mijn zandvoort rondetijd.
Zit nog steeds vast op een 2.04
Zal eens rond gaan kijken wat er beschikbaar is voor drivertrainig die niet helemaal gefocussed is op racers.
Zit nog steeds vast op een 2.04
Zal eens rond gaan kijken wat er beschikbaar is voor drivertrainig die niet helemaal gefocussed is op racers.
- Bert ///M3
Het kost wel wat, dacht ca 150 euro per uur, maar ga anders eens een dag rijden met bijvoorbeeld Jaap van Lagen. 1:1 coaching niet perse gericht op racen. Verder kan die je ook wel vertellen hoe je de Speedster beter of meer vertrouwd zou kunnen maken.
300+ PK rijden is niet altijd even simpel en vaak kan hier en daar wat dingen anders doen ook schelen. Bijvoorbeeld voor bos uit en slotenmakers short shiften en er gewoon wat meer gas op zetten en dat soort dingen.
300+ PK rijden is niet altijd even simpel en vaak kan hier en daar wat dingen anders doen ook schelen. Bijvoorbeeld voor bos uit en slotenmakers short shiften en er gewoon wat meer gas op zetten en dat soort dingen.
- smiley
Gevonden. Bedankt.Bert ///M3 schreef:Het kost wel wat, dacht ca 150 euro per uur, maar ga anders eens een dag rijden met bijvoorbeeld Jaap van Lagen. 1:1 coaching niet perse gericht op racen. Verder kan die je ook wel vertellen hoe je de Speedster beter of meer vertrouwd zou kunnen maken.
http://www.jaapvanlagen.eu/Driver-coaching" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
Misschien is dit een idee ?
lunaticz0r schreef:Hey mensen!
Even mijzelf kort voorstellen is wel zo netjes...
Mijn naam is Gandoe, 25 jaar en student aan de Haagse Hogeschool.
Ik doe samen met 2 studiegenoten een project die de learning curven voor hobbyisten en recreanten moet verlagen.
Ons doel is om mensen voor, tijdens en na het racen te helpen met (live) tips en tricks.
Wij zijn op het moment bezig een basisprofiel op te stellen van de gemiddelde race-fanaat op het circuit en zouden graag jullie hulp hierbij krijgen
Wat wij aan informatie zoeken:
- Gemiddelde leeftijd licentie houder
- Verhouding man/vrouw (mag een ruw schatting zijn naar jouw ervaring)
- Aantal bezoeken aan circuit per jaar (hoeveel keer bezoek jij bijvoorbeeld Zandvoort AZ?)
- Populairste race-tijden/seizoenen (heb jij een voorkeur?)
- Problemen / ergernissen tijden of voor rijden (waar lopen hobbyisten en recreanten vaak tegen aan bij het leren rijden?)
- Overige kenmerken die race-fanaten onderscheiden mag hier, denk aan budget, sociale kringen, uur-besteding etc.
Wij zijn al bezig met mailen naar verschillende rijscholen(GP elite, DRDA etc), cbs e.d. maar deze blijken niet gewillig mee te willen werken.
Als iemand of meerdere ons hiermee zouden kunnen helpen door 5 minuutjes te nemen om deze vragen te beantwoorden dan zouden jullie ons ENORM helpen!
Alvast bedankt en nog een vrolijk pasen!
- Macboy
Misschien is het een idee om Gandoe te mailen ?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... &hilit=Hbo" onclick="window.open(this.href);return false;lunaticz0r schreef:Mijn naam is Gandoe, 25 jaar en student aan de Haagse Hogeschool. Ik doe samen met 2 studiegenoten een project die de learning curven voor hobbyisten en recreanten moet verlagen.
Ons doel is om mensen voor, tijdens en na het racen te helpen met (live) tips en tricks. Wij zijn op het moment bezig een basisprofiel op te stellen van de gemiddelde race-fanaat op het circuit en zouden graag jullie hulp hierbij krijgen
- smiley
Ik geloof niet dat dat businessmodel al helemaal is uitgewerkt Macboy.
Er zit wel vooruitgang in, want ik zie dat hij al contact heeft weten te leggen met de ceo/cfo van de grootste trackday organisatie van Nederland.
Er zit wel vooruitgang in, want ik zie dat hij al contact heeft weten te leggen met de ceo/cfo van de grootste trackday organisatie van Nederland.
- smiley
Re: Hallo
Als ik de filmpjes van die 2.01 speedster en de mijne afbreek naar sectoren liggen die 3 seconden in de blauwe lijnenBert ///M3 schreef:Maar die 4 sec zijn wel te vinden door een beetje meer vertrouwde setup te maken. Zachter soort semi slicks zou ook nog wat kunnen doen.
(elke lijn is 1 seconde):
Bochten exit snelheid laat ik het teveel liggen.
tarzan uit
hugenholz uit
vodaphone uit
bos uit