Hier kookt mijn bloed van!!!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Xave30

Re: Hier kookt mijn bloed van!!!

Bericht door Xave30 » 01 mar 2010, 14:58

http://www.trutv.com/video/most-daring/ ... =truTVshlk" onclick="window.open(this.href);return false;

:?

GTRene

Bericht door GTRene » 01 mar 2010, 15:19

:lol: wat een dikke mormels, moest wel lache om die witte die zich achter de oren trachte te krabbe :lol:

moest ook een beetje denken aan Terror Jaap :bag:

Luco

Bericht door Luco » 01 mar 2010, 16:47

Als je je beesten zo mishandelt :bag: moesten ze je opsluiten.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 01 mar 2010, 17:19

Idd.

Hans

Bericht door Hans » 27 mar 2010, 17:49

Celstraffen voor misbruik kind

Twee ontvoerders van een zevenjarig meisje uit Ede hebben hun straffen te horen gekregen. De 28-jarige Leo Smit uit Dordrecht kreeg zeven jaar en tbs met dwangverpleging. De 29-jarige Kaj Mallo uit Amersfoort moet tien jaar de cel in.

Volgens de rechters hebben de mannen het meisje op 7 april 2009 in Ede in de kofferbak van een auto gestopt en meegenomen naar een stacaravan in het Zuid-Hollandse Brielle. Daar hebben ze haar misbruikt en geprobeerd te verkrachten. Smit had de grootste rol in die poging tot verkrachting, maar Mallo wist wat er ging gebeuren en organiseerde mee. Hij is daarom medepleger, vindt de rechtbank. Beide mannen zijn eerder voor zedendelicten veroordeeld.
7 en 10 jaar maar? Door de boomversnipperaar met die klootzakken en daarna hun lamlendige prut aan de varkens voeren. Dit soort zieke geesten dienen nooit meer vrij te komen, geen proefverlof, niks, opsluiten en sleutel weg gooien, letterlijk. :evil: Het zal je kind maar zijn die ze zo meenemen.

Plaats reactie