Hier kookt mijn bloed van!!!
-
Xave30
Re: Hier kookt mijn bloed van!!!
http://www.trutv.com/video/most-daring/ ... =truTVshlk" onclick="window.open(this.href);return false;

- GTRene
moest ook een beetje denken aan Terror Jaap
-
Luco
Als je je beesten zo mishandelt
-
Marco R.
- Hans
7 en 10 jaar maar? Door de boomversnipperaar met die klootzakken en daarna hun lamlendige prut aan de varkens voeren. Dit soort zieke geesten dienen nooit meer vrij te komen, geen proefverlof, niks, opsluiten en sleutel weg gooien, letterlijk.Celstraffen voor misbruik kind
Twee ontvoerders van een zevenjarig meisje uit Ede hebben hun straffen te horen gekregen. De 28-jarige Leo Smit uit Dordrecht kreeg zeven jaar en tbs met dwangverpleging. De 29-jarige Kaj Mallo uit Amersfoort moet tien jaar de cel in.
Volgens de rechters hebben de mannen het meisje op 7 april 2009 in Ede in de kofferbak van een auto gestopt en meegenomen naar een stacaravan in het Zuid-Hollandse Brielle. Daar hebben ze haar misbruikt en geprobeerd te verkrachten. Smit had de grootste rol in die poging tot verkrachting, maar Mallo wist wat er ging gebeuren en organiseerde mee. Hij is daarom medepleger, vindt de rechtbank. Beide mannen zijn eerder voor zedendelicten veroordeeld.