I LOL'd!FrankS schreef:Als je jullie replies 'van onder af' leest lijkt het net of jullie het over Rinus hebben...lol
Rinus
- duifjes.com
Re: Rinus
OkeMetchu schreef:I LOL'd!FrankS schreef:Als je jullie replies 'van onder af' leest lijkt het net of jullie het over Rinus hebben...lol
-
Knot schreef:ik zit net ff door de duitse hits te bladeren en komt toch zomaar het origineel van "Hey Marloes" tegen!
Tony Marshall - Schone maid.MP3
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 82#p851382
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Daarom komt dat pareltje van mij ook niet uit Drachten.
Deze video is op de Jouster Ballonfeesten genomen. En die Rinus woont idd in Drachten, of woonde.
Heb 'm hier wel 'ns doelloos op de kermis zien rondlopen tijdje terug. Volgens mij had ie 24 uur in de Hully Gully gezeten en is 't nooit meer over gegaan nadien...
Deze video is op de Jouster Ballonfeesten genomen. En die Rinus woont idd in Drachten, of woonde.
Heb 'm hier wel 'ns doelloos op de kermis zien rondlopen tijdje terug. Volgens mij had ie 24 uur in de Hully Gully gezeten en is 't nooit meer over gegaan nadien...

- JP
Woonde, want met dit succes zullen ze nu wel in Monaco wonen......Robin schreef:Daarom komt dat pareltje van mij ook niet uit Drachten.
(...)