Even voor de duidelijkheid, wat wil je op de assen zien? jaar? massa? specifiek vermogen?GTRene schreef: leuke grafiek...nee vind wel dat dan de pk gewicht verhouding erbij moet
die is slechts afhankelijk van de snelheid!pk gewicht verhouding

Even voor de duidelijkheid, wat wil je op de assen zien? jaar? massa? specifiek vermogen?GTRene schreef: leuke grafiek...nee vind wel dat dan de pk gewicht verhouding erbij moet
die is slechts afhankelijk van de snelheid!pk gewicht verhouding
lol, ja der moet wel een grens zijn, maar ook kenmerken zoals RWD en ook pk gewicht verhouding (geen 300km/u @Michel...ja dat kan niet meer in je pretmobielallen schreef:Nee, het spijt me Rene. Dat valt imho onder het 'regels maken zodat de door mij leuk gevonden wagens ook lightweight mogen zijn'. 1200 Kg is simpelweg niet licht. Als we de pk/gewichtsverhouding gebruiken is straks een RS6 nog lightweight.
Nou, ook die sensatie slijt....Hans GP schreef: In een super seven lijkt 50 al 100
Zoek dan eens wat meer uitdagende bochten combi's op.Geelhoed schreef:Nou, ook die sensatie slijt....Hans GP schreef: In een super seven lijkt 50 al 100
Ja natuurlijk, ik heb geen Caterham of Donkervoort!Hans GP schreef:Rij jij wel zonder deuren..
Wellicht is het een idee om ook het aantal lichtgewicht kilometers in de lijst op te nemen:Michel P schreef: Zoek dan eens wat meer uitdagende bochten combi's op.
:playcar:allen schreef:Met 21k steek je wat mij betreft wat magertjes af...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten