Sinds gisteravond 22.00 uur ook weer terug van een geweldige week. De terugreis verliep (op wat drukte bij Parijs na) zeer voorspoedig.
Ik heb enorm genoten van de circuits, de gezelligheid en het weer tijdens deze trip. In één woord: "Super" !!!!!
Dank aan Jan (en de gehele Downforce-crew) voor het organiseren van dit geweldige evenement. Leuke mensen, schitterende circuits, prima hotel, veel gezelligheid. Wat wil je nog meer.
Mas-du-Clos was al jaren een droom om eens te mogen berijden en het circuit heeft me niet teleurgesteld. Erg gaaf zelfs in het nat. Schitterende omgeving ook. Een bezoek dat ik niet snel zal vergeten.
Dat smaakte naar meer....... VEEL MEER !!!!
Lurcy-Levis was iets minder geschikt voor onze FWD auto in het droog. Dus hebben we daar de standaard 156 GTA maar gebruikt om de 156 ringtool te sparen voor Charade.
Met fout gemonteerde achterbanden, lekke schokdempers en compleet versleten rubberwerk ging de GTA best lekker rond. Niet slecht voor een auto die ik pas op de vrijdagavond voor vertrek ophaalde en waar we dus nog helemaal niets aan hadden gedaan.
Charade was een hele fijne afsluiter. Wat een super gaaf baantje met mooie natuur eromheen. Ook daar wil ik graag nog eens terug.
Hierbij alvast 1 foto die alles perfect samenvat.
Nogmaals dank aan Jan en alle aanwezigen voor het meewerken aan het perfecte verloop van deze trip. Ik had het voor geen goud willen missen.
Overige foto's en de filmpjes volgen later dit weekend / komende week. Vandaag eerst even de auto's afladen, bus uitladen en schoonmaken. (en wat draagarmen, schokdempers en remmen voor de GTA gaan bestellen

)