Dit zou toch het laatste zijn waar ik me druk over zou maken als ik in de running zou zijn voor een Porsche 997 GT3 type 2 zover ik me dat zou kunnen voorstellen aangezien ik dus verre van in de running ben om een Porsche 997 GT3 type 2 te gaan aanschaffen maar als ik dus in de running zou zijn voor een Porsche 997 GT3 type 2 dan zou ik me meer zorgen maken hoe snel ik dit apparaat rijdend voor de deur of in de garage zou hebben staan om met dit ding zo hard als mogelijk te kunnen knallen aan de andere kant heb je al een 'laten we even knallen op het circuit' apparaat in die gele kleur die ook wel leuk is om in te rijden kan ik me zo voorstellen.DR schreef:Klopt, alleen voor de centrale wielmoer is er nog niet veel (tenminste niet dat ik weet). Techart heeft iig nog niets.Paul schreef:Als ik A: het geld had om een GT3 te kopen dan B: was er ook geld om er een aftermarket setje wielen onder te gooien.. velgen maken de auto en die standaard wielen tja... er kan best wat meerdeligs onder met wat boutjes en leuke lipjes etc
Snappie