Dus FAIL.
Definieer:ALLROUND.

Dan wordt 't zeer zeker geen diesel.
Robin schreef:En op wintersport valt een 535d/M5 touring weer door de mand.
Dus FAIL.
Tristan, Snipe en ik snappen het. Het is voor iedereen anders, Ilija en Rico.Tristan schreef:535d valt op circuit door de mand! Mede door automaat, diesel en gewicht. Allround auto voor mij hoeft niet per se het circuit op en hoeft ook niet super ruim te zijn. Daarom, allround is voor iedereen anders.
OK dan!Macboy schreef:M5 touring dan !
In alle voorbeelden die je geeft gaat het om jouw definitie van allround. Ja, je stond mooi te kijken omdat je geen karretje aan je dak vast kon binden of weet ik veel wat, en je hebt nu wel een trekhaak en eerst niet. Nou, ik heb een mooie voor je.Rico schreef:Precies Macboy, we hoeven het woord allround toch niet te specificeren![]()
Rico schreef:Robin schreef:En op wintersport valt een 535d/M5 touring weer door de mand.
Dus FAIL.
Waarom ? Setje winterbanden en sneeuwkettingen die toch verplicht zijn.. en je kun je prima redden op wintersport. of rijden er geen juiste aandrijving BMW's rond in zuid Duitsland. Alpen landen in de winter :twisted:
Daarom schreef ik ook juiste aandrijving BMW'sRutgerK schreef:Waar zouden die X-drives verkocht worden?![]()
Rico schreef:Robin schreef:En op wintersport valt een 535d/M5 touring weer door de mand.
Dus FAIL.
Waarom ? Setje winterbanden en sneeuwkettingen die toch verplicht zijn.. en je kun je prima redden op wintersport. of rijden er geen juiste aandrijving BMW's rond in zuid Duitsland. Alpen landen in de winter :twisted:
Nooit gehoord van opvouwbare snowboards zeker? Wat voor tandeborstel neem jij mee op reis? Je weet toch ook dat er reistandeborstels zijn?Downforce Hans schreef:De gtr viel af omdat mijn snowboard er niet in paste, helaas![]()
Een lijkenbak is het "laatste"...................Macboy schreef:M5 touring dan !
Niet iedereen is gecharmeerd van stationwagen achtigen. Ik ook niet, ook niet in dit allround gebeuren. Maar 'n kar is nooit perfect allround natuurlijk. Doe mij maar 'n sedan of coupeversie van 'n bestaand model.romo schreef:Een lijkenbak is het "laatste"...................Macboy schreef:M5 touring dan !![]()
Allround naar je rustplaats.................neh dank u.....................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten