135i coupe project, eindresultaten tuning
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Lekker, ben nu in Duitsland, blijken de schijven en blokken voor helemaal naar de kl***n te zijn. Hoorde opeens bij het remmen een schrapend geluid, dus ik dacht dat er iets in de remmen was gekomen. Lokale dealer ff laten kijken, zitten er zowel links als rechts aan de binnenzijden op dezelfde plekken 2 diepe groeven die er dus niet horen. Dat wordt een nieuw setje schijven en blokken. Hoppa 2000km en nu dit. Ga maar eens vragen of er schijven en blokken van het PP op kunnen. Dealer had het over inremmen en dat dit heel secuur moet gebeuren. Dus ik zeg: heb juist heel voorzichtig geremd de eerste 500 km. Beweert hij dat in de handleiding het heel specifiek staat vermeld dat je af en toe vol op het ho-ijzer moet. Ik boekje lezen, niets dus, gewoon de eerste 500km rustig remmen. Ben benieuwd wat mijn eigen dealer maandag zegt. Is voor mij voor het eerst in mijn leven.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Wááááát?!?
Ongelooflijk, en daarnaast natuurlijk ook k*t dat zulke dingen altijd gebeuren als je net op pad bent en nooit terwijl je thuis van de bakker naar de slager rijdt of zo.
Wel een mooie aanleiding om te switchen naar die PP inderdaad.
Ongelooflijk, en daarnaast natuurlijk ook k*t dat zulke dingen altijd gebeuren als je net op pad bent en nooit terwijl je thuis van de bakker naar de slager rijdt of zo.
Wel een mooie aanleiding om te switchen naar die PP inderdaad.
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Heb hetzelfde gehad met een MB ML 400CDI. Men sprak van een slechte batch schijven. Was klantenauto dus heb er toen geen meter mee doorgereden gezien er een trailer plus draak achter hing. Schijven en blokken ter plekke door MB 24u service vervangen. Nooit rekening van gekregen.M-bitious schreef: zitten er zowel links als rechts aan de binnenzijden op dezelfde plekken 2 diepe groeven die er dus niet horen. Dat wordt een nieuw setje schijven en blokken.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Erg vervelend Frank. Gek dat er zulke tegenstrijdige berichten zijn. Maar dan nog. Dan zou het nog in 2000km zeker niet over moeten zijn.
Filmpjes op vorige pagina zijn trouwens ook erg fijn!! Het geluid van buiten is echt heerlijk. Lekker rauw!!!
Filmpjes op vorige pagina zijn trouwens ook erg fijn!! Het geluid van buiten is echt heerlijk. Lekker rauw!!!
- romo
- Berichten: 27066
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
De PP schijven en blokken zou ik laten voor wat het is.........................op bimmerpost zijn foto`s geplaatst met remzuigers uit het PP die volledig gesmolten zijn, min of meer gedesintegreerd.....................echt waardeloos................M-bitious schreef:Lekker, ben nu in Duitsland, blijken de schijven en blokken voor helemaal naar de kl***n te zijn. Hoorde opeens bij het remmen een schrapend geluid, dus ik dacht dat er iets in de remmen was gekomen. Lokale dealer ff laten kijken, zitten er zowel links als rechts aan de binnenzijden op dezelfde plekken 2 diepe groeven die er dus niet horen. Dat wordt een nieuw setje schijven en blokken. Hoppa 2000km en nu dit. Ga maar eens vragen of er schijven en blokken van het PP op kunnen. Dealer had het over inremmen en dat dit heel secuur moet gebeuren. Dus ik zeg: heb juist heel voorzichtig geremd de eerste 500 km. Beweert hij dat in de handleiding het heel specifiek staat vermeld dat je af en toe vol op het ho-ijzer moet. Ik boekje lezen, niets dus, gewoon de eerste 500km rustig remmen. Ben benieuwd wat mijn eigen dealer maandag zegt. Is voor mij voor het eerst in mijn leven.
Zie hier en huiver;
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=186476" onclick="window.open(this.href);return false;
origineel laten vervangen onder garantie zou geen problemen moeten geven, ander maar een setje Brembo`s er onder ( zal geen probleem zijn, je houdt wel van upgraden

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Op zich remt de 135 prima, zou eerder setje Brembo of mov'it op de M5 willen. Er wordt weer aan de techniek gesleuteld voor nog extra pk's en Nm's, dus remmen wordt steeds belangrijker.
- Joop
- Berichten: 9067
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Da's knap rap die remmen naar de knoppen rijden...
...onder garantie vervangen; ben wel benieuwd hoe dit zo snel kan (productiefoutje?).
...onder garantie vervangen; ben wel benieuwd hoe dit zo snel kan (productiefoutje?).
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Omdat beide schijven er precies hetzelfde uitzien, zal het een produktiefout moeten zijn.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Klote Frank, moet niet kunnen zal mij benieuwen wat de oorzaak is.
Heb nu net zelf nieuwe schijven en blokken rondom, voor met DS3000
heb ze ook niet echt ingeremd, al heb ik vandaag wel 2 inrem acties gedaan wat je meteen zag op de schijven
eerst zag je nog de kruis strepen van de nieuwe, nu zie je hele fijne egale groefjes van de DS3000 blokken, dus ingeremd kan je wel zeggen
volgende week maar eens testen op CPZ denk dat ik mee doe.
Heb nu net zelf nieuwe schijven en blokken rondom, voor met DS3000



volgende week maar eens testen op CPZ denk dat ik mee doe.
-
- Berichten: 1424
- Lid geworden op: 22 jun 2006, 23:31
- Locatie: Dwingeloo
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Gaaf ding!
Wel jammer van de automaat... Ik zou zelf voor een handbak kiezen 


- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Als daily driver word ik gek van dat geschakel in de files. En het flipperen gaat verrassend goed en is nog leuk ook.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Ha M-bitious. Is garantie werk. Lijkt me geen probleem. Heb zelf helemaal geen centje last, remmen gaat al bij 45K perfect.
Wat Romo suggereert dat de PP remmen klote zijn en daar een draadje aan vast plakt van een individuele gebruiker, raakt kant nog wal.
De gebruiker - in die post - remde met een highly tuned 135i met de standaardremmen! Op het circuit bij heftig gebruik had hij geen enkel(!) probleem, maar hij wilde toch graag beter. Toen deed hij de PP remklauwen met andere - niet door BMW aanbevolen - droge/kremische/super/hete lucht(weet ik wat) high race performance remschijven, en toen klapte de boel in elkaar omdat de afstelling voor geen meter meer klopte. En toen een grote mond - 10 pagina's volkletsen - dat het allemaal niets is van BMW, nadat hij de schade daar niet kon verhalen. En de kudde direct 'O ja, wat een waardeloos spul dat van BMW'. BMW gaf natuurlijk geen gehoor, hij kreeg geen cent terug. Tuurlijk niet.
Ik weet helemaal niets van die BMW PP remmen. Echt niets. Mijn suggestie is overigens wel dat - gelijk al die PP rommeltjes - je van die PP remmenset, zo op voorhand, niet echt wat moet verwachten tov. de standaardremmen. Die PP parts zijn voor de massasconsument. Dat weet BMW, Het blijven kraaltjes en spiegeltjes. Bijv. de BMW Mini Works remmen (met rooie klauwen) zijn precies hetzelfde als de standaard remmen, lol, alleen ander verfje. Maar ze werden grif verkocht 'woow, echte race remmen onder de Mini', vette lol natuurlijk.
Mijn ongevraagde advies: doe gewoon de standaard remmen, dat gaat echt helemaal goed voor dagelijks gebruik. Wil je echt sportiever, dan een goede remmenset met schijven door echte specialist laten inbouwen. Vind je de PP remmen mooier en cooler? Vooral doen! niets mis mee en remt hetzelfde (dat schat ik in) als de standaardremmenset.
:banaan:

Wat Romo suggereert dat de PP remmen klote zijn en daar een draadje aan vast plakt van een individuele gebruiker, raakt kant nog wal.
De gebruiker - in die post - remde met een highly tuned 135i met de standaardremmen! Op het circuit bij heftig gebruik had hij geen enkel(!) probleem, maar hij wilde toch graag beter. Toen deed hij de PP remklauwen met andere - niet door BMW aanbevolen - droge/kremische/super/hete lucht(weet ik wat) high race performance remschijven, en toen klapte de boel in elkaar omdat de afstelling voor geen meter meer klopte. En toen een grote mond - 10 pagina's volkletsen - dat het allemaal niets is van BMW, nadat hij de schade daar niet kon verhalen. En de kudde direct 'O ja, wat een waardeloos spul dat van BMW'. BMW gaf natuurlijk geen gehoor, hij kreeg geen cent terug. Tuurlijk niet.
Ik weet helemaal niets van die BMW PP remmen. Echt niets. Mijn suggestie is overigens wel dat - gelijk al die PP rommeltjes - je van die PP remmenset, zo op voorhand, niet echt wat moet verwachten tov. de standaardremmen. Die PP parts zijn voor de massasconsument. Dat weet BMW, Het blijven kraaltjes en spiegeltjes. Bijv. de BMW Mini Works remmen (met rooie klauwen) zijn precies hetzelfde als de standaard remmen, lol, alleen ander verfje. Maar ze werden grif verkocht 'woow, echte race remmen onder de Mini', vette lol natuurlijk.
Mijn ongevraagde advies: doe gewoon de standaard remmen, dat gaat echt helemaal goed voor dagelijks gebruik. Wil je echt sportiever, dan een goede remmenset met schijven door echte specialist laten inbouwen. Vind je de PP remmen mooier en cooler? Vooral doen! niets mis mee en remt hetzelfde (dat schat ik in) als de standaardremmenset.
:banaan:


- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
In principe remt het zaakje prima, dus hoef ik niets te wijzigen. Circuit rijden doe ik ook niet. 't is meer van: als ik toch onder garantie nieuwe schijven krijg dan zien die PP's er wel leuk uit, en wellicht koelen ze sneller af. Moet ik bijbetalen dan neem ik lekker weer origineel.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Die PP remmen zijn toch geel? Staat misschien wel goed bij je auto! Zou ook wel goed bij mijn auto staan bedenk ik mij n135i: le mans blauw & gele remklauwen (lekker contrast). Wat kosten die dingen? Voor 't mooi toch wel heel erg leuk eigenlijk.
- Downforce Hans
- Berichten: 12608
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Ik heb nog een nieuw set brembo 6 pot remmen liggen.
15 inch zwevende schijven en zwarte remklauwen.
In negentien inch velgen moeten ze passen.
ik heb ze al een tijd maar zitten nieuw in de doos.
DE prijs komen we wel uit.
Ik hoorde geruchten dat de schijven van bmw van gerecyclede oude U boten gemaakt zijn.
In de regen doen ze het best goed maar als het droog is blijken ze niet zo betrouwbaar te zijn.

15 inch zwevende schijven en zwarte remklauwen.
In negentien inch velgen moeten ze passen.
ik heb ze al een tijd maar zitten nieuw in de doos.
DE prijs komen we wel uit.
Ik hoorde geruchten dat de schijven van bmw van gerecyclede oude U boten gemaakt zijn.
In de regen doen ze het best goed maar als het droog is blijken ze niet zo betrouwbaar te zijn.


- Joy
- Berichten: 10872
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=646645" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.speedreligion.net/bmw-perfo ... -400-c.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
De heren Ant & Pete van Gumball rally hebben een bedrijfje opgericht in de verkoop van Performance klauwen met E46 CSL schijven. Verkoopprijs is op die manier veel lager dan wat BMW rekent.
http://shop.speedreligion.net/bmw-perfo ... -400-c.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
De heren Ant & Pete van Gumball rally hebben een bedrijfje opgericht in de verkoop van Performance klauwen met E46 CSL schijven. Verkoopprijs is op die manier veel lager dan wat BMW rekent.
- Downforce Hans
- Berichten: 12608
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Jij doet nu net of er met die beemer remmen niets aan de hand is maar je ziet dat mensen ze binnen de kortste keren oproken met een beetje track day.Ferdinand schreef:Ha M-bitious. Is garantie werk. Lijkt me geen probleem. Heb zelf helemaal geen centje last, remmen gaat al bij 45K perfect.
Wat Romo suggereert dat de PP remmen klote zijn en daar een draadje aan vast plakt van een individuele gebruiker, raakt kant nog wal.
De gebruiker - in die post - remde met een highly tuned 135i met de standaardremmen! Op het circuit bij heftig gebruik had hij geen enkel(!) probleem, maar hij wilde toch graag beter. Toen deed hij de PP remklauwen met andere - niet door BMW aanbevolen - droge/kremische/super/hete lucht(weet ik wat) high race performance remschijven, en toen klapte de boel in elkaar omdat de afstelling voor geen meter meer klopte. En toen een grote mond - 10 pagina's volkletsen - dat het allemaal niets is van BMW, nadat hij de schade daar niet kon verhalen. En de kudde direct 'O ja, wat een waardeloos spul dat van BMW'. BMW gaf natuurlijk geen gehoor, hij kreeg geen cent terug. Tuurlijk niet.
Ik weet helemaal niets van die BMW PP remmen. Echt niets. Mijn suggestie is overigens wel dat - gelijk al die PP rommeltjes - je van die PP remmenset, zo op voorhand, niet echt wat moet verwachten tov. de standaardremmen. Die PP parts zijn voor de massasconsument. Dat weet BMW, Het blijven kraaltjes en spiegeltjes. Bijv. de BMW Mini Works remmen (met rooie klauwen) zijn precies hetzelfde als de standaard remmen, lol, alleen ander verfje. Maar ze werden grif verkocht 'woow, echte race remmen onder de Mini', vette lol natuurlijk.
Mijn ongevraagde advies: doe gewoon de standaard remmen, dat gaat echt helemaal goed voor dagelijks gebruik. Wil je echt sportiever, dan een goede remmenset met schijven door echte specialist laten inbouwen. Vind je de PP remmen mooier en cooler? Vooral doen! niets mis mee en remt hetzelfde (dat schat ik in) als de standaardremmenset.
:banaan:![]()
Zelfs op de m3 csl worden die dingen vaak al snel gewisseld en ik kan me ook nog een rondje met Chris Harris herinneren waar ze na 2 rondjes al in de fik stonden.
Het zou dus wel iets beter mogen,zeker voor het geld wat die dingen kosten.
Grtz,Hans
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Hm ik denk dat het niet zozeer een probleem met die 6 pots remmen zelf is maar meer verkeerd gebruik. Je kan niet van een setje straatremmen verwachten dat het op een circuit onder alle omstandigheden heel blijft. Net als blokken, ga je met straatblokken op een circuit rijden dan kan je wel 6 pots remmen hebben maar dan rij je het spul ook naar de kloten. Dus ga je serieus trackdays rijden of racen dan moet er evengoed wel eea geupgrade worden, blokken of desnoods het hele systeem.
Wat je op die foto's van E90Post ziet is dat de zuiggers gecracked zijn maar ook de dustseals gesmolten. Die dingen hebben een veel te hoge temperatuur voor hun lazer gehad. Op race klauwen zie je daarom ook dat er geen dustseals op zitten etc. Dat PP spul is geen race spul maar meer spul met een mooi kleurtje voor op straat.
Probleem van Frank lijkt me sowieso iets anders, maar ik neem aan dat zijn dealer wel een antwoord heeft.
Wat je op die foto's van E90Post ziet is dat de zuiggers gecracked zijn maar ook de dustseals gesmolten. Die dingen hebben een veel te hoge temperatuur voor hun lazer gehad. Op race klauwen zie je daarom ook dat er geen dustseals op zitten etc. Dat PP spul is geen race spul maar meer spul met een mooi kleurtje voor op straat.
Probleem van Frank lijkt me sowieso iets anders, maar ik neem aan dat zijn dealer wel een antwoord heeft.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
lol. ha hans, welnee man, dat zeg ik helemaal niet. lol. lees nog maar eens.Downforce Hans schreef:Jij doet nu net of er met die beemer remmen niets aan de hand is maar je ziet dat mensen ze binnen de kortste keren oproken met een beetje track day.Ferdinand schreef:Ha M-bitious. Is garantie werk. Lijkt me geen probleem. Heb zelf helemaal geen centje last, remmen gaat al bij 45K perfect.
Wat Romo suggereert dat de PP remmen klote zijn en daar een draadje aan vast plakt van een individuele gebruiker, raakt kant nog wal.
De gebruiker - in die post - remde met een highly tuned 135i met de standaardremmen! Op het circuit bij heftig gebruik had hij geen enkel(!) probleem, maar hij wilde toch graag beter. Toen deed hij de PP remklauwen met andere - niet door BMW aanbevolen - droge/kremische/super/hete lucht(weet ik wat) high race performance remschijven, en toen klapte de boel in elkaar omdat de afstelling voor geen meter meer klopte. En toen een grote mond - 10 pagina's volkletsen - dat het allemaal niets is van BMW, nadat hij de schade daar niet kon verhalen. En de kudde direct 'O ja, wat een waardeloos spul dat van BMW'. BMW gaf natuurlijk geen gehoor, hij kreeg geen cent terug. Tuurlijk niet.
Ik weet helemaal niets van die BMW PP remmen. Echt niets. Mijn suggestie is overigens wel dat - gelijk al die PP rommeltjes - je van die PP remmenset, zo op voorhand, niet echt wat moet verwachten tov. de standaardremmen. Die PP parts zijn voor de massasconsument. Dat weet BMW, Het blijven kraaltjes en spiegeltjes. Bijv. de BMW Mini Works remmen (met rooie klauwen) zijn precies hetzelfde als de standaard remmen, lol, alleen ander verfje. Maar ze werden grif verkocht 'woow, echte race remmen onder de Mini', vette lol natuurlijk.
Mijn ongevraagde advies: doe gewoon de standaard remmen, dat gaat echt helemaal goed voor dagelijks gebruik. Wil je echt sportiever, dan een goede remmenset met schijven door echte specialist laten inbouwen. Vind je de PP remmen mooier en cooler? Vooral doen! niets mis mee en remt hetzelfde (dat schat ik in) als de standaardremmenset.
:banaan:![]()
Zelfs op de m3 csl worden die dingen vaak al snel gewisseld en ik kan me ook nog een rondje met Chris Harris herinneren waar ze na 2 rondjes al in de fik stonden.
Het zou dus wel iets beter mogen,zeker voor het geld wat die dingen kosten.
Grtz,Hans

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Schijven en blokken worden vervangen door originelen, want de importeur gaat niet akkoord met een upgrade tegen bijbetaling. Garantie is alleen voor het betreffende onderdeel
Heb wat v-box metingen gedaan. Mijn snelste 100-200 kmh tijd was 13,8 seconden, daarbij opgemerkt dat ik dan wel 208 kmh op de teller moet zetten om 200 echte kmh te rijden. Het kan nog sneller, want ik heb het alleen met kick-down geprobeerd en dan schakelt de bak even naar de 2. Ik zal nog eens proberen met het handje vanuit de 3 en zelfs de 4. Ben er op zich best tevreden over. Bij 268 km/h gaat de auto in de snelheidsbegrenzer, en dat komt dan weer overeen met 258,8 echte kmh's. Voor de rest had ik 95% van de tijd regen, dus heel veel heb ik niet kunnen doen.
Wel amusant was de achtervolging die ik had van Oberhausen naar de NL grens. Ik werd voorbijgeknald door het vorige type Audi A6 Avant met twee ovale eindpijpjes. Er zat geen type aanduiding op. Tot mijn verbazing kon ik hem bijna steeds volgen. Een enkele keer moest ik zelfs iets gas lossen bij het sprinten vanaf 180 kmh. Uiteindelijk ging ik steeds de begrenzer in, en liep hij langzaam iets uit. Hij zal zich wel hebben zitten verbazen.
Nu heb ik zo'n 10 minuten daarvan driftig zitten filmen, de teller, de Audi voor me. Blijk ik tijdens de handelingen de stop knop te hebben gedrukt.
Had eerder nog een Nederlandse A4 cabrio achter me aan. Altijd weer grappig als je dan merkt dat iemand vanaf zo'n 250 kmh niet meer mee kan komen
Was een leuk tripje ondanks het weer. Kan niet wachten om de v-box in de M5 te knallen.

Heb wat v-box metingen gedaan. Mijn snelste 100-200 kmh tijd was 13,8 seconden, daarbij opgemerkt dat ik dan wel 208 kmh op de teller moet zetten om 200 echte kmh te rijden. Het kan nog sneller, want ik heb het alleen met kick-down geprobeerd en dan schakelt de bak even naar de 2. Ik zal nog eens proberen met het handje vanuit de 3 en zelfs de 4. Ben er op zich best tevreden over. Bij 268 km/h gaat de auto in de snelheidsbegrenzer, en dat komt dan weer overeen met 258,8 echte kmh's. Voor de rest had ik 95% van de tijd regen, dus heel veel heb ik niet kunnen doen.
Wel amusant was de achtervolging die ik had van Oberhausen naar de NL grens. Ik werd voorbijgeknald door het vorige type Audi A6 Avant met twee ovale eindpijpjes. Er zat geen type aanduiding op. Tot mijn verbazing kon ik hem bijna steeds volgen. Een enkele keer moest ik zelfs iets gas lossen bij het sprinten vanaf 180 kmh. Uiteindelijk ging ik steeds de begrenzer in, en liep hij langzaam iets uit. Hij zal zich wel hebben zitten verbazen.


Had eerder nog een Nederlandse A4 cabrio achter me aan. Altijd weer grappig als je dan merkt dat iemand vanaf zo'n 250 kmh niet meer mee kan komen

Was een leuk tripje ondanks het weer. Kan niet wachten om de v-box in de M5 te knallen.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Geweldig deze Oberhausen verhalen ! Heel herkenbaar, maar laatste 3x dat ik die kant op reed was er niks dat mij voorbij ging en harder dan 200 op de teller heb ik niet gereden ...M-bitious schreef:Wel amusant was de achtervolging die ik had van Oberhausen naar de NL grens. Ik werd voorbijgeknald door het vorige type Audi A6 Avant met twee ovale eindpijpjes. Er zat geen type aanduiding op. Tot mijn verbazing kon ik hem bijna steeds volgen. Een enkele keer moest ik zelfs iets gas lossen bij het sprinten vanaf 180 kmh. Uiteindelijk ging ik steeds de begrenzer in, en liep hij langzaam iets uit. Hij zal zich wel hebben zitten verbazen.Had eerder nog een Nederlandse A4 cabrio achter me aan. Altijd weer grappig als je dan merkt dat iemand vanaf zo'n 250 kmh niet meer mee kan komen
![]()
JammerNu heb ik zo'n 10 minuten daarvan driftig zitten filmen, de teller, de Audi voor me. Blijk ik tijdens de handelingen de stop knop te hebben gedrukt.![]()

- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Heb stiekum M-Bitious PP uitlaat opgenomen.. wat een brullende poepert :banaan:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2Y2DvupPbS8&NR=1[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2Y2DvupPbS8&NR=1[/youtube]
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
OH dus jij hebt mijn auto vannacht overgespoten 

- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Verhip, betrapt. Ik dacht het nogal stilletjes te doen vannacht. Die PP uitlaat, tesamen met die slagers-promotie-auto van de Gouden Gids, maakte iedereen wakker. Maar, je kunt het er zo afwassen, niet? Trouwens, zal die Schnitzel poefert ook even ff video zetten. ben zo terug...
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M-bitious 135i coupe (updated met video's)
Wel leuk zo'n filmpje, kende dit geluid niet want ik ben meestal al aan het rijden als ik start 8)
De mijne klinkt toch minder fartiger hoor.
De mijne klinkt toch minder fartiger hoor.