Geweldig!! Met je heilige koe zoveel km's maken door Europa.. vaak krijg je nóg meer waardering voor je auto dan dat je al had met dat soort tripjesJurjen schreef:Ik vertrek morgen voor een 5,5K kilometer roadtrip door europa per twinturbo zes-in-lijn mobiel.
Route:
Groningen-Parijs-Milau-Barcelona-Saint Tropez-Monaco-Genua-Pisa-Roma-Modena- Milano - Kloten (en van daaruit Zurich, Mullhouse en de Stelvio) - Stuttgart- Groningen.
Vakantieplannen 2009
- Maus335i
Re: Vakantieplannen 2009
- RobS
Eerst vanaf Eindhoven naar Salou
Net geen 5000km
- Jan Visser
Gisteren beboekt.........
9 dagen Algarve voor 2 personen. Hotel + vlucht en dat alles voor maar 660 euro voor 2 personen.
Lang leve Ryan Air
9 dagen Algarve voor 2 personen. Hotel + vlucht en dat alles voor maar 660 euro voor 2 personen.
Lang leve Ryan Air
- Tom V
Weekje Spanje in September en probeer eigenlijk nog wat mensen te strikken om een weekje Las Vegas te doen in November.
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Nou, net terug van 5 daagjes "vakantie" in Normandië... 
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Hoe was dat? Wij gaan ook over een maandje.Youp schreef:Nou, net terug van 5 daagjes "vakantie" in Normandië...
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Wel leuk, maar ik heb maar wat bier gedronken en gelambald met twee maten van me...
Ik kom er wel vaker trouwens, meerdere keren per jaar... Naar welke regio ga je?
Ik kom er wel vaker trouwens, meerdere keren per jaar... Naar welke regio ga je?
-
Wouter81
Vlak boven Caen is de bedoeling, wat WW2 historie opsnuiven.Youp schreef:Wel leuk, maar ik heb maar wat bier gedronken en gelambald met twee maten van me...![]()
- Fabian
Ik heb van mn vriendin begrepen dat een autovakantie uit den boze is dit jaar.
We moeten A) Vliegen en B) Dolfijnen zien. Dus ik zie wel wat het wordt

We moeten A) Vliegen en B) Dolfijnen zien. Dus ik zie wel wat het wordt
- Youp
Ah, kijk, ik zit altijd in Cany-Barville, dat is een goede 60-70km verder naar t noorden langs de kust af. (Vlakbij Fécamp). Mooie omgeving hoor, waar je trouwens zeker een half dagje heen moet gaan is Etretat.Wouter81 schreef:Vlak boven Caen is de bedoeling, wat WW2 historie opsnuiven.Youp schreef:Wel leuk, maar ik heb maar wat bier gedronken en gelambald met twee maten van me...![]()
Ik kom er wel vaker trouwens, meerdere keren per jaar... Naar welke regio ga je?Nog nooit geweest daar, ben benieuwd.
De cliffen zijn werkelijk indrukwekkend en je kan er kilometers overheen lopen, je moet alleen niet altijd over het randje kijken...
-
Wouter81
- Youp
Hehe... Het WW2 gebeuren begint vanaf Bayeux en dan verder naar t zuiden. Ik weet alle precieze dingetjes niet, zou ik mijn ouders moeten vragen... Die zitten er wat meer in... Als je vragen hebt dan PM je me maar, dan leg ik ze wel even bij m'n ouders neer. 
-
MartijnS
Volgende week nog even 6 dagen naar Barcelona toe 
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Normandië; FANTASTISCH.........................
Must see;
Bayeux; Tapijt van Bayeux; uitbeeldend " the battle of Hastings door Willem de Veroveraar 1066
Colleville sur Mer; Grootste Amerikaans oorlogs kerkhof in die regio, uit mijn hoofd ongeveer 9000 manschappen die daar begraven zijn.....................................indrukwekkend, word je stil en klein van.............................
Saint Maire Eglise; daar is in de ochtend gloren van 06-06-44 een parachutist in de klokketoren blijven hangen, hij heeft het na kunnen vertellen dacht ik, wel een beetje doof en een schotwond aan de voet...............................
Pointe du Hoc; kliffen van 30-40 m hoog waar de Amerikaanse Rangers een huzaren stuk hebben geleverd door hier een sterk Duits steunpunt te veroveren. Vooraf werd het door Amerikaanse slagschepen onder vuur genomen met 40cm granaten van 1200 kg per stuk.......................het maanlandschap dat er door ontstond is heden ten dage nog te aanschouwen.............................
Prachtige natuur, stranden en kastelen..........................
Ik zeg; DOEN...................................
Zie;
http://blogs.denverpost.com/captured/20 ... y-beaches/" onclick="window.open(this.href);return false;
Must see;
Bayeux; Tapijt van Bayeux; uitbeeldend " the battle of Hastings door Willem de Veroveraar 1066
Colleville sur Mer; Grootste Amerikaans oorlogs kerkhof in die regio, uit mijn hoofd ongeveer 9000 manschappen die daar begraven zijn.....................................indrukwekkend, word je stil en klein van.............................
Saint Maire Eglise; daar is in de ochtend gloren van 06-06-44 een parachutist in de klokketoren blijven hangen, hij heeft het na kunnen vertellen dacht ik, wel een beetje doof en een schotwond aan de voet...............................
Pointe du Hoc; kliffen van 30-40 m hoog waar de Amerikaanse Rangers een huzaren stuk hebben geleverd door hier een sterk Duits steunpunt te veroveren. Vooraf werd het door Amerikaanse slagschepen onder vuur genomen met 40cm granaten van 1200 kg per stuk.......................het maanlandschap dat er door ontstond is heden ten dage nog te aanschouwen.............................
Prachtige natuur, stranden en kastelen..........................
Ik zeg; DOEN...................................
Zie;
http://blogs.denverpost.com/captured/20 ... y-beaches/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door romo op 12 aug 2009, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fabian
Fabian schreef:Ik heb van mn vriendin begrepen dat een autovakantie uit den boze is dit jaar.![]()
We moeten A) Vliegen en B) Dolfijnen zien. Dus ik zie wel wat het wordt![]()
Het is de Dominicaanse Republiek geworden. In september 9 daagjes!
-
Tissi RS
Voor mij zit de helft van me vakantie er al op, ben naar de Sneekweek geweest. Ga binnenkort ook nog een week naar waarschijnlijk Normandie en aansluitend naar de Formule 1. En alles met mijn Peugeot 107 dus dat is voor dat formaat toch redelijk wat kilometers vreten, helaas heeft mijn auto niet de mogelijkheid echt snel te rijden 
-
Shakes
Volgende week New York boeken.
Eind van het jaar (kerst) weer in Londen. Tussendoor weekendjes. Istanbul (nu ook werk) en Milaan.

Eind van het jaar (kerst) weer in Londen. Tussendoor weekendjes. Istanbul (nu ook werk) en Milaan.

- duifjes.com
Ben in mei/juni in St. Tropez geweest en denk dat ik het daar voorlopig mee moet doen tot ea. geregeld is.........en zou mn mannetjes niet langer dan 4 dagen willen missen.
- Niels
- Auto: Prius+
Das niet gekFabian schreef:Fabian schreef:Ik heb van mn vriendin begrepen dat een autovakantie uit den boze is dit jaar.![]()
We moeten A) Vliegen en B) Dolfijnen zien. Dus ik zie wel wat het wordt![]()
Het is de Dominicaanse Republiek geworden. In september 9 daagjes!
- Downforce Hans
November naar brasil, alleen weet ik nog niet precies waar........
Dom republiek ben ik een paar jaar geleden geweest, is ook grappig
Dom republiek ben ik een paar jaar geleden geweest, is ook grappig
-
Wouter81
Gelukkig is je voorspelling niet uitgekomen.Niels schreef:
Jij durft Wouter! Ik zou maar warme kleding meenemenWel mooi daar maar qua weer toch wel risicovol, zeker in die periode
Super vakantie. We hadden op een paar buitjes in het begin na prachtig weer, constant 20 graden tot zelfs een dag 30 graden. Ben gek op historie (in een volgend leven moet ik maar historicus worden
Heenreis (810 km) ging mooi vlot, in 7u45 minuten. Rijden in Frankrijk over de Peages is heerlijk. Kost een paar eurootjes maar je kunt heerlijk doorrijden en het is behoorlijk rustig. Je mag 130 en ze bekeuren pas vanaf 137 schijnt dus op de GPS mooi 136 rijden met de cruise control, toch snel 145 op de teller. Geen bekeuringen zo en het schiet lekker op.
Terugreis dagje Brugge gedaan, mooi stadje met leuk centrum. Totaal 2650 km gereden.
Kortom, erg geslaagd allemaal. Willen eigenlijk dit jaar nog wel een keer weg, lang weekend Rome lijkt ons wel iets. Maar even in het achterhoofd houden.
- Fabian
Ik ben vanmorgen weer geland, terug uit de Dominicaanse Republiek.
Was gewoonweg top. All-inclusive was ook echt all-inclusive. Heb alleen nog geld uitgegeven aan een paar excursies, verder geen geld nodig gehad. Resort was gewoon te goed, alles kon, alles mocht, ze rennen er voor je, eten tot je erbij neerviel, zwembad op struikelafstand vanaf mn terras, privestrand op 30 meter loopafstand. Top zeg, zo'n luier-relax-vakantie tegen een ongekend lage prijs
Beetje gesnorkeld, speedboat gehuurd en lekker op zee aan het spelen geweest, met catamaran naar zo'n bounty-eilandje en weer wat gesnorkeld, villa-wijkjes bezocht, met dolfijntjes gezwommen etc etc. Het was prima, en 9 daagjes was ook genoeg.
Was gewoonweg top. All-inclusive was ook echt all-inclusive. Heb alleen nog geld uitgegeven aan een paar excursies, verder geen geld nodig gehad. Resort was gewoon te goed, alles kon, alles mocht, ze rennen er voor je, eten tot je erbij neerviel, zwembad op struikelafstand vanaf mn terras, privestrand op 30 meter loopafstand. Top zeg, zo'n luier-relax-vakantie tegen een ongekend lage prijs
Beetje gesnorkeld, speedboat gehuurd en lekker op zee aan het spelen geweest, met catamaran naar zo'n bounty-eilandje en weer wat gesnorkeld, villa-wijkjes bezocht, met dolfijntjes gezwommen etc etc. Het was prima, en 9 daagjes was ook genoeg.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Dat klinkt erg lekker en aantrekkelijk Fabian. Lijkt me wel wat om daar volgend jaar heen te gaan met de vriendin.
Deze zomer naar Mallorca geweest en wil eind dit jaar/begin volgend jaar nog een weekje snowboarden in Oostenrijk bij een wat grotere plaats. Even zien wie ik daar nog voor kan strikken.
De excursie naar Istanbul van school heb ik afgezet. Er werd ons vijf dagen beloofd, maar de vliegtijden zijn zo belabberd dat er krap drie dagen over blijven.
Deze zomer naar Mallorca geweest en wil eind dit jaar/begin volgend jaar nog een weekje snowboarden in Oostenrijk bij een wat grotere plaats. Even zien wie ik daar nog voor kan strikken.
De excursie naar Istanbul van school heb ik afgezet. Er werd ons vijf dagen beloofd, maar de vliegtijden zijn zo belabberd dat er krap drie dagen over blijven.
- Tom V
Net terug van een weekje Spanje, was heerlijk. Voornamelijk weinig gedaan, wat ook het doel was. Elke dag lekker wat zwemmen, muziekje luisteren en lekker niksen. 's Avonds met een biertje en rosétje de BBQ aan. Heer-lijk!
( Daarnaast natuurlijk nog wel iets gedaan, lekker toeren door de strakke bergweggetjes en een keer karten (hoort er ook altijd bij).
( Daarnaast natuurlijk nog wel iets gedaan, lekker toeren door de strakke bergweggetjes en een keer karten (hoort er ook altijd bij).
- Arthur
- Auto: Nr.51
Klinkt idd goed, Fabian. Ook te doen met kids? Volgend jaar is de meivakantie nl 2 weken hier. Qua tarief zit je dan lekker in het buitenland
Wij gaan begin oktober nog wel zonder kids een lang weekend Parijs doen. Lijkt me ook leuk.
Wij gaan begin oktober nog wel zonder kids een lang weekend Parijs doen. Lijkt me ook leuk.