Sta je toch beteutert te kijken als de dealer in de tussentijd failliet gaat

Jelmer,
Heb je overwogen om, net als Rico in zijn 330i, leder achteraf te laten aanbrengen?
Stephan
Is idd nog een optie die misschien te bespreken is.SteV6 schreef:Dat zou ik nu niet meer durven Arthur ... alvast de auto inleveren en wachten op aflevering van je nieuwe.
Sta je toch beteutert te kijken als de dealer in de tussentijd failliet gaat![]()
Jelmer,
Heb je overwogen om, net als Rico in zijn 330i, leder achteraf te laten aanbrengen?
Stephan
Slobbertrui? Ik denk dat het een C&A confectiepak zonder krijtstreepje isPescatore schreef:Kan me nog wel een quote herinneren; '1 serie rijdt als een maatpak'. Is het dan nu tijd voor een slobbertrui?![]()
Wat voor vermogen/koppel heeft dat tegenwoordig?Niels schreef:2.0 Turbo 4wd helemaal vol
220 pk en 350 nm bij 2000 rpm.InjectTheVenom schreef:Wat voor vermogen/koppel heeft dat tegenwoordig?Niels schreef:2.0 Turbo 4wd helemaal vol
En toch oneindig veel beter dan jouw wagenpark.Maximus schreef:En toch blijft het een Opel...
Goh, er staat Opel op. Wat had je verwacht, dat het een VW zou worden?Maximus schreef:En toch blijft het een Opel...
LOL niet zo aangebrand, ik wil daar alleen maar mee zeggen dat ik in dat segment niet voor die auto zou kiezen...JeroenT schreef:En toch oneindig veel beter dan jouw wagenpark.Maximus schreef:En toch blijft het een Opel...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten