DF Paintball war! (POLL VOOR DE PAINTBALLERS)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten

Wat geniet onze voorkeur?

Peiling eindigde op 27 feb 2009, 15:08

Paintballen en bbq op locatie
21
62%
Paintballen en daarna met de groep ergens wokken
9
26%
Paintballen. (en we zien wel of dat was het)
4
12%

Totaal aantal stemmen: 34

Metchu

Re: DF Paintball war! (POLL VOOR DE PAINTBALLERS)

Bericht door Metchu » 10 feb 2009, 15:49

Paintball Spaarnwoude organiseert vanaf 1989 het spectaculaire spel met de verfballetjes. Jarenlange knowhow, tezamen met onze unieke paintball-site in een bosrijke omgeving, maakt ons een van de meest gevraagde en gewaardeerde paintball-organisatoren van Nederland!

Op vier compleet vernieuwde speelvelden worden er diverse action games gespeeld met als thema's: Black Hawk Down, Attack and Defend, Down but not Out en Defend the Compound. Centraal in deze games staan onder meer een uitkijktoren van 5 meter hoog met 2 verdiepingen, een heuse helikopter en een compleet fort met loopbrug, trappen, diverse schietniveaus en looproutes.

Paintball Spaarnwoude maakt uitsluitend gebruik van kwalitatief hoogwaardig materiaal, wat voldoet aan alle wettelijk gestelde eisen. Ook stellen wij hoge eisen aan onze instructeurs (Marshalls). Onze ervaren Marshalls beschikken over veel wedstrijdervaring en hebben op nationale en internationale wedstrijden hun sporen ruimschoots verdiend. Dit garandeert een uiterst veilig en sportief verloop van het spel.

Onze verkoopadviseurs zullen u graag te woord staan en de mogelijkheden doornemen voor een programma op maat.
Heb inmiddels contact via email... Ik hou jullie via dit topic op de hoogte ;)
Iedere speler krijgt een commandopak aangemeten, een veiligheidsbril en een wapen waarmee de verfkogels worden afgevuurd. Wie geraakt is door een vijandelijke kogel is uitgeschakeld. Deskundige scheidsrechters, de Marshalls, controleren voortdurend de naleving van de regels, waardoor optimale veiligheid wordt bereikt. Deelnemers kunnen na afloop een Paintball oorkonde krijgen.

De packages:
Package 1

* 4 uur Paintball activiteit
* Camouflageoverall
* Gezichtsbescherming
* Geavanceerde semi-automatische Paint-gun
* Professionele spelleiding door ervaren “Marshalls”
* 100 Paints
* Gratis oorkonde
* Ruime parkeergelegenheid op loopafstand
(minimaal 10 personen)

Prijs € 25,00 per persoon
Package 2

*4 uur Paintball activiteit
*Camouflageoverall
*Geavanceerde semi-automatische Paint-gun
*Gezichtsbescherming
*Professionele spelleiding door ervaren “Marshalls”
*100 Paints
*Uitgebreide Barbecue met: 6 soorten vlees, pindasaus, 4 koude sauzen, stokbrood en een rundvleessalade
*Gratis oorkonde per persoon
*Ruime parkeergelegenheid op loopafstand

Prijs € 39.50 per persoon
-Dus voor een meerprijs van 14.50 euro zit er bbq bij... Dit is exclusief drinken
-Wokken is voor zover ik weet rond de 20 euro, dan zit je er wel mee dat je daar dan nog heen moet (op zich niet ver van de paintball). Dus dan zou je voor package 1 gaan met wokken op andere locatie

Dus zo'n groot verschil zit er niet in prijs tussen het wokken en het bbq'en maar wokken heeft wel een meerwaarde, bovendien is het wokken 10 minuutjes vanaf de paintball... Ik ben er nog niet over uit :) Maar ik ga even informeren wat onze staat is nadat we gepaintballd hebben :mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 10 feb 2009, 16:06

Metchu schreef:
Paintball Spaarnwoude organiseert vanaf 1989 het spectaculaire spel met de verfballetjes. Jarenlange knowhow, tezamen met onze unieke paintball-site in een bosrijke omgeving, maakt ons een van de meest gevraagde en gewaardeerde paintball-organisatoren van Nederland!

Op vier compleet vernieuwde speelvelden worden er diverse action games gespeeld met als thema's: Black Hawk Down, Attack and Defend, Down but not Out en Defend the Compound. Centraal in deze games staan onder meer een uitkijktoren van 5 meter hoog met 2 verdiepingen, een heuse helikopter en een compleet fort met loopbrug, trappen, diverse schietniveaus en looproutes.

Paintball Spaarnwoude maakt uitsluitend gebruik van kwalitatief hoogwaardig materiaal, wat voldoet aan alle wettelijk gestelde eisen. Ook stellen wij hoge eisen aan onze instructeurs (Marshalls). Onze ervaren Marshalls beschikken over veel wedstrijdervaring en hebben op nationale en internationale wedstrijden hun sporen ruimschoots verdiend. Dit garandeert een uiterst veilig en sportief verloop van het spel.

Onze verkoopadviseurs zullen u graag te woord staan en de mogelijkheden doornemen voor een programma op maat.
Heb inmiddels contact via email... Ik hou jullie via dit topic op de hoogte ;)
Iedere speler krijgt een commandopak aangemeten, een veiligheidsbril en een wapen waarmee de verfkogels worden afgevuurd. Wie geraakt is door een vijandelijke kogel is uitgeschakeld. Deskundige scheidsrechters, de Marshalls, controleren voortdurend de naleving van de regels, waardoor optimale veiligheid wordt bereikt. Deelnemers kunnen na afloop een Paintball oorkonde krijgen.

De packages:
Package 1

* 4 uur Paintball activiteit
* Camouflageoverall
* Gezichtsbescherming
* Geavanceerde semi-automatische Paint-gun
* Professionele spelleiding door ervaren “Marshalls”
* 100 Paints
* Gratis oorkonde
* Ruime parkeergelegenheid op loopafstand
(minimaal 10 personen)

Prijs € 25,00 per persoon
Package 2

*4 uur Paintball activiteit
*Camouflageoverall
*Geavanceerde semi-automatische Paint-gun
*Gezichtsbescherming
*Professionele spelleiding door ervaren “Marshalls”
*100 Paints
*Uitgebreide Barbecue met: 6 soorten vlees, pindasaus, 4 koude sauzen, stokbrood en een rundvleessalade
*Gratis oorkonde per persoon
*Ruime parkeergelegenheid op loopafstand

Prijs € 39.50 per persoon
-Dus voor een meerprijs van 14.50 euro zit er bbq bij... Dit is exclusief drinken
-Wokken is voor zover ik weet rond de 20 euro, dan zit je er wel mee dat je daar dan nog heen moet (op zich niet ver van de paintball). Dus dan zou je voor package 1 gaan met wokken op andere locatie

Dus zo'n groot verschil zit er niet in prijs tussen het wokken en het bbq'en maar wokken heeft wel een meerwaarde, bovendien is het wokken 10 minuutjes vanaf de paintball... Ik ben er nog niet over uit :) Maar ik ga even informeren wat onze staat is nadat we gepaintballd hebben :mrgreen:

Ik weet niet waar jij voor 20 euro wokt, maar dan moet je zeker je eigen hond of cavia mee nemen en aan de kok overhandigen.
Ik ga nog steeds voor keuze 1 maar wokken vind ik ook best :thumbup:

Grtz, downforcehanz06 :wink:

Metchu

Bericht door Metchu » 10 feb 2009, 16:10

Basis wokprijzen zitten rond de 20 euro (exclusief drank, dat geldt ook voor het bbq'en)

kijk maar op dreefzicht (Elmars wokparadijs in Haarlem :mrgreen: ) http://www.dreefzicht.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet van woksdelight dat het ook rond de 20 euro is http://www.woksdelight.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; (heemskerk)

De 2e is wat betreft het parkeren ideaal! De 1e, ach die kennen ons wel :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb de dame van het paintballen een vragensalvo gemaild. Ik hou jullie op de hoogte ook met eventuele data

ADV

Bericht door ADV » 10 feb 2009, 16:30

Ik ben voor wokken.. mijn ervaring leert dat dat vlees van de bbq niet altijd even goed is en vaak behoorlijk vettetroep.. wokken kan je over het algemeen meer je eigending uit kiezen en vaak ook onbeperkt eten?

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 10 feb 2009, 16:47

Metchu schreef:Basis wokprijzen zitten rond de 20 euro (exclusief drank, dat geldt ook voor het bbq'en)

kijk maar op dreefzicht (Elmars wokparadijs in Haarlem :mrgreen: ) http://www.dreefzicht.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet van woksdelight dat het ook rond de 20 euro is http://www.woksdelight.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; (heemskerk)

De 2e is wat betreft het parkeren ideaal! De 1e, ach die kennen ons wel :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb de dame van het paintballen een vragensalvo gemaild. Ik hou jullie op de hoogte ook met eventuele data
Hee schuimpie, Elmars wok paradijs is over de kop gegaan.
Heel de inboedel staat tekoop bij een veilingsbedrijf.....komt vast door die 20 euro :roflol:

Grtz,downforcehanz06 :thumbup:

Metchu

Bericht door Metchu » 10 feb 2009, 16:56

wokken is onbeperkt...

Ik heb telefonisch contact gehad net.
Ik wil graag op een zaterdag paintballen, dit zou dan ongeveer van 12 tot 4 uur zijn (of een uur later of een uur eerder, ook allemaal geen probleem). dit is 4 uur paintballen, maar in de praktijk paintball je 2 uur is wat ik heb begrepen. Ik heb vooralsnog een optie op 25 april genomen MET de bbq. Barbecue duurt anderhalf uur, dus dat zou van 4 tot half 6 zijn (eventueel met de mogelijkheid om het drinken af te kopen). De betaling voor het paintballen gebeurd contant op de dag zelf, dit heeft als voordeel dat ik niets hoef te regelen, maar als nadeel dat er misschien van die wankers zijn die zich wel opgeven maar niet komen opdagen. Dus als we straks een lijst maken, alleen opgeven bij zekerheid, daar is de reservering ook naar (aantal personen). Goed, verder heeft Marscha (de dame van de paintball) mij verteld dat 100 kogels niet genoeg zijn, dit ligt natuurlijk geheel aan jezelf... En je kan dan ook zelf 100 extra kogels kopen voor 12 euro of met ze allen een doos voor 175 euro voor 200 kogels (goedkoper dus).

Er is een meerderheid voor bbq'en dus dat hou ik vooralsnog aan... Ook hou ik vooralsnog de datum van 25 april aan... Dit kunnen we eventueel verplaatsen naar een andere zaterdag, dat is geen probleem! Maar ik moet binnen 2 weken even contact met Marscha opnemen met hoe of wat...

Dus mijn voorstel ovb:

Paintball, 25 April (zaterdag) van 12 tot 16 uur, met aansluitende barbecue van 16 tot 17.30 uur.

@ DownsyndroomHanz69 volgens de website draait de toko nog gewoon :mrgreen: Misschien even bellen voor meer info ;)

René130i

Bericht door René130i » 10 feb 2009, 17:29

Ik wil ook :bag:

Metchu

Bericht door Metchu » 10 feb 2009, 17:34

1. Metchu
2. Mike Spanjersbergh
3. Tristan
4. Steven Nauta
5. Hans GP
6. Joost Hermens
7. Mark Nauta
8. Thommy
9. Elmar
10. Ar
11. Max (Maximus)
12. ArjandeV
13. Hanso Disco
14. HANZ06
15. Laurens
16. Peter Tunissen
17. Tom944
18. Fernando
19. Luco Hornsveld
20. Indobesar
21. mdhtuning
22. Opa
23. Sumo
24. Gijs te Kaat
25. G Kolkman
26. Gijzbed-OpC
27. Frank de Jonge
28. Ronald Snijders
29. Nick Laarman
30. Macboy
31. Bram
32. Jochem Vaartjes
33. Aram
34. Renérosé
35.
36.

Joost H.

Bericht door Joost H. » 10 feb 2009, 20:33

René130i schreef:Ik wil ook :bag:
n1 :thumbup:

ADV

Bericht door ADV » 10 feb 2009, 22:56

Joost Hermens schreef:
René130i schreef:Ik wil ook :bag:
n1 :thumbup:
+1

Max V

Bericht door Max V » 11 feb 2009, 14:31

PB gelezen en ben het er helemaal mee eens :D

I'm all in for bbq
Laatst gewijzigd door Max V op 11 feb 2009, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Sumo

Bericht door Sumo » 11 feb 2009, 14:41

De 25e april is wat mij betreft goed, en graag barbecue'en.. 8)

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 11 feb 2009, 14:42

25 april zou ik wel moeten kunnen. Het feit is wel dat ik tot 13u aan het werk ben, dus is het een probleem als je iets later komt oid? Ik kan misschien iets eerder weg, maar nooit eerder dan 12u.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 11 feb 2009, 14:50

I'm also in 8)

Metchu

Bericht door Metchu » 11 feb 2009, 14:51

Steven Nauta schreef:25 april zou ik wel moeten kunnen. Het feit is wel dat ik tot 13u aan het werk ben, dus is het een probleem als je iets later komt oid? Ik kan misschien iets eerder weg, maar nooit eerder dan 12u.

We kunnen ook 13.30 uur beginnen bij wijze van, als dat allemaal beter uitkomen, feit is ook dat je niet meteen om 13 uur begint met paintballen... je moet nog omkleden, krijgt een uitleg e.d. :) je bent netto 2 uur aan het paintballen heb ik begrepen,dus lijkt het me geen probleem als je een half uurtje ofzo later bent :)

Tristan

Bericht door Tristan » 11 feb 2009, 14:58

I'm in! :thumbup:

Macboy

Bericht door Macboy » 11 feb 2009, 15:42

Metchu: je bent niet de slimste turk.

Allereerst moet je met kalender evenementen niet tot in den treure van alles blijven vragen. Zeg gewoon: 25 april wordt het. Wie doet mee? Anders duurt het weer onnodig lang. Mocht je daarna merken dat iedereen zegt andere datum, prima. Ten tweede had je in dat geval had je beter de poll meteen kunnen wijzigen nadat je de PB;s had verstuurd met: 25 april 2009 met BBQ voor 39,95:

A. Ja ik doe mee.
B. Nee ik kan niet.

Voor mij is het antwoord A in elk geval !

Metchu

Bericht door Metchu » 11 feb 2009, 15:46

Heb je een punt zigeuner! Maar zoals het er naar uit ziet, gaan we idd gewoon 25e vastleggen! :thumbup: Bovendien, kan iedereen stemmen op poll, ik wil de animoërs hebbenin dit topic 8)

HansD

Bericht door HansD » 11 feb 2009, 16:12

Lijkt mij een prima aanbod. De 25ste moet geen probleem zijn.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 11 feb 2009, 16:21

Ik ben er zeker bij en ga sparen voor nog 200 kogels er bij, die ik allemaal van een afstandje van 30 cm op turkmans af ga vuren zodat na 2 minuten er alleen nog maar een verfbal te zien zal zijn. :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 11 feb 2009, 16:23

Downforce Hans schreef:Ik ben er zeker bij en ga sparen voor nog 200 kogels er bij, die ik allemaal van een afstandje van 30 cm op turkmans af ga vuren zodat na 2 minuten er alleen nog maar een verfbal te zien zal zijn. :mrgreen:

hahahahaha :roflol: :roflol: Ik ga ZEKER niet in het TEAM van Hanzzz! hahahaha :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen:

dit word mooi 8)

HansD

Bericht door HansD » 11 feb 2009, 16:25

edit: laat maar
Laatst gewijzigd door HansD op 11 feb 2009, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Max V

Bericht door Max V » 11 feb 2009, 16:26

Dit wordt zeker mooi :D

Als we nou allemaal besluiten 100 kogels extra te nemen, moeten we met elkaar 175 euro extra lappen right? Dat kan dus al uit bij 15 man 8)

Metchu

Bericht door Metchu » 11 feb 2009, 16:30

Maximus schreef:Dit wordt zeker mooi :D

Als we nou allemaal besluiten 100 kogels extra te nemen, moeten we met elkaar 175 euro extra lappen right? Dat kan dus al uit bij 15 man 8)
Ja, dat bespreken we tot die tijd dan allemaal wel... We moeten zoiezo extra kogels hebben, dus is het wel handig om zo'n doos te nemen 8)

Elmar

Bericht door Elmar » 11 feb 2009, 16:40

Downforce Hans schreef:Ik ben er zeker bij en ga sparen voor nog 200 kogels er bij, die ik allemaal van een afstandje van 30 cm op turkmans af ga vuren zodat na 2 minuten er alleen nog maar een verfbal te zien zal zijn. :mrgreen:
Ik dacht dat we dat geheim gingen houden. :sealed:

Gesloten