Zie boven in deze post pageindobesar schreef:Hoelaat is het zaterdag, ben wel benieuwd.

Zie boven in deze post pageindobesar schreef:Hoelaat is het zaterdag, ben wel benieuwd.
Niet moeilijk doen, maar posten. 8)BrianV schreef:Zie boven in deze post pageindobesar schreef:Hoelaat is het zaterdag, ben wel benieuwd.
Sounds like a plan hannibal!!Casper schreef:Spreken wij als DF-team vantevoren nog ergens af om even te meeten (burgertje bij de Mac ofzo?) of gewoon 16:00 op Berghem?
Programmaindobesar schreef:Niet moeilijk doen, maar posten. 8)BrianV schreef:Zie boven in deze post pageindobesar schreef:Hoelaat is het zaterdag, ben wel benieuwd.
we krijgen weer zonCasper schreef:Hier ook no problemo!
http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederla ... _weer.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Regen
Martijn_H schreef:Is die plek van morgen nog vrij? Had me eerst afgemeld, maar ik kan alsnog. Alleen heb ik geen vervoerdus lift misschien? OV is geen succes, 3.5 uur reizen ofzo.
Helaas ben ik niet instaat om je op tepikken omdat voor me enorm om is.Martijn_H schreef:Ik woon in de buurt van Zwolle...best eindje uit de buurt. Normaal gesproken zit in Utrecht, studeer daar maar vanwege vakantie ben ik thuis. Maar ik heb dus geen auto.. ;f
Schrijf me maar op voor 14 maartBrianV schreef: Maar ik probeer in het nieuwe jaar weer een nieuw team neer tezetten
en gladMichel Huisman schreef:Het was nat.
en koud....BrianV schreef:en gladMichel Huisman schreef:Het was nat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten