JahaaaaRobert Guezen schreef:@Steven: tijd voor een stabi-setje?![]()

JahaaaaRobert Guezen schreef:@Steven: tijd voor een stabi-setje?![]()
Toen de eerste beelden van de baan verschenen was ik al bang dat dit weer een filmpje met alleen maar die bocht zou worden, maar gelukkig had je wandelschoenen aan...Hubert Duijzer schreef:-langs de baan lopen op Zolder zuigt! Totaal geen ruimte.
Idd, die omhooggevallen directeurs in hun rooie jasjes vond ik ook maar onbeleefde boeren.Hubert Duijzer schreef:-De meeste belgen die ik ken/gesproken heb in mijn leven zijn vriendelijk, bescheiden en beleefd. Het 'personeel' op Zolder had daar geen last van....
-met een straatauto op een circuit blijft behelpen. Ook al is het een M3, de stoel, de remmen, de banden, de ophanging. Het valt allemaal keihard door de mand.
Zijn ze nog recht DennisDennis Schroyen schreef: Straatauto is idd behelpen. De remmen van de M5 vielen echt door de mand. Heel erg vroege rempunten enzo, auto met zwakke remmen voelt gewoon niet veilig aan
dampen en luid tikken gelijk een gekNiels schreef:Zijn ze nog recht DennisDennis Schroyen schreef: Straatauto is idd behelpen. De remmen van de M5 vielen echt door de mand. Heel erg vroege rempunten enzo, auto met zwakke remmen voelt gewoon niet veilig aan:
Tjezus wat stond dat ding te dampen zeg
![]()
De rondjes in de Hartge waren ook leuk als vergelijk met m´n eigen Z3Qpe comforteditie en het ding klinkt werkelijk supersonischOok maar eens kijken of we een oude 5 of 7-V8 op de kop kunnen tikken voor de onderdelen
Niels schreef:Er zijn ook nog zoveel andere opties zoals een Speedster bijvoorbeeld
Maar die krengen zij goed aan de prijs als tweedehands! Zeker een 2.0 turbo is geen koopje.allen schreef:Niels schreef:Er zijn ook nog zoveel andere opties zoals een Speedster bijvoorbeeld
En dat terwijl ik nooit marketing heb gehad... :banaan:
allen schreef:Na de aanschaf zijn zaken als verbruik, mrb en verzekering (incl. trackdays) een lachertje. Het enige nadeel dat ik aan de auto kan verzinnen is eigenlijk de kachel.![]()
Bij Van Sten staat een leuke Turbo te koop. Veel negatieve verhalen eromheen omdat een voormalige eigenaar geen volledige duidelijkheid wil geven in het openbaar. Van Sten kent de geschiedenis overigens wel. Door die verhalen kost die 300 pk badkuip met nieuwe bak nu maar 23,5k! Zelfs als je dan per direct een blok zou moeten vervangen (wat ik niet geloof) ben je nog spekkoper. Welke df'er stapt dus in.
Einde reclameblok.
Binnenkort toch even een psychiater opzoeken. Na zoveel maanden bezit nog zo lyrisch kan niet gezond zijn
Mooi is die zeker ................... !!! en vooral ook veel sneller uitgebracht dan normaalHubert Duijzer schreef:Dat is snel![]()
Heb in totaal 45min. opgenomen, dus het mooiste zit er zo al wel in...
Moet je hem is in de grindbak zetten , moet je kijken hoeveel foto`s ervan gemaakt wordenTi-Tourist schreef: Note to self: Zorg voor een luide uitlaat & opvallende striping. Dan zien / horen de fotografen je tenminste aankomen. Ben benieuwd of iemand me nog op de gevoelige plaat heeft vastgelegd.
Raar maar waar....... Persoonlijk laat ik dat liever. Heb maar 1 auto. Ben / Was wel groot fan van Jos Verstappen, maar voel geen enkele drang om ook maar iets van hem te imiteren.Aad schreef:Moet je hem is in de grindbak zetten , moet je kijken hoeveel foto`s ervan gemaakt wordenTi-Tourist schreef: Note to self: Zorg voor een luide uitlaat & opvallende striping. Dan zien / horen de fotografen je tenminste aankomen. Ben benieuwd of iemand me nog op de gevoelige plaat heeft vastgelegd.
Heb je het over die e30? Dan druk je het nog veel te vriendelijk uit!Aad schreef:Moet je hem is in de grindbak zetten , moet je kijken hoeveel foto`s ervan gemaakt wordenTi-Tourist schreef: Note to self: Zorg voor een luide uitlaat & opvallende striping. Dan zien / horen de fotografen je tenminste aankomen. Ben benieuwd of iemand me nog op de gevoelige plaat heeft vastgelegd.
Was met een groene E36 onderweg. Volg het niet helemaal. Kan ook zijn omdat ik 's ochtends stond te vlaggen.steve smith schreef:Heb je het over die e30? Dan druk je het nog veel te vriendelijk uit!Aad schreef:Moet je hem is in de grindbak zetten , moet je kijken hoeveel foto`s ervan gemaakt wordenTi-Tourist schreef: Note to self: Zorg voor een luide uitlaat & opvallende striping. Dan zien / horen de fotografen je tenminste aankomen. Ben benieuwd of iemand me nog op de gevoelige plaat heeft vastgelegd.
Van een slet kan je wel spreken. Die wagen wordt zo onmogelijk hard afgebeuld dat het mij een raadsel is dat dat ding nog rijdt.indobesar schreef:Zoon van Dieseltourist, met de Malmedy slet, als ik het goed heb.
Ha ha, dat vind ik natuurlijk leuk om te horen! :playcar: Ik ben zelf ook blij verrast met de prestaties en volledig probleemloos gereden. Alleen de std. DOT4 remvloeistof aan de kook gekregen na mijn laatste sessie.Ti-Tourist schreef:De zwarte MX-5 heeft me positief verrast. Ding ging als de brandweer. Ook de rode MX-5 op anabolen was leuk om te zien.
Dat mag gezegd!Opnieuw hartelijk bedankt Peter (& Dexter)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten