K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje
- Joy
Re: [SPOILER!!] K1 (halve-finales) - December finales
Vreemde actie idd. Snap de gedachtegang er niet achter. Frustratie oid.
- Ar
- Auto: Prius
Ik zag het net. Wat een idiote actie was dat. Waarom doe je zoiets? 

-
die gasten hebben ook een geschiedenis he ...
mar badr kreeg ook 8 tellen, kon ie niet hebben denk ik ?
arrogante viezerik, dat is het wel.... erg triest...
mar badr kreeg ook 8 tellen, kon ie niet hebben denk ik ?
arrogante viezerik, dat is het wel.... erg triest...
- Fernando
zoiets zal het wel zijn, maar wat een manier om een finale zo uit handen te geven.... 

- Individual
Ik heb de finale net teruggekeken. Wat ontzettend zonde dat zo'n finale moet eindigen door deze diep trieste actie van Hari. Op zo'n nivo je zelfbeheersing verliezen is om te kotsen. Zou er nog een reactie van Hari komen?
-
Ik zeg het eigenlijk al tijden, die Badr Hari was altijd al een zeer opgewonden standje. Grote bek, agressieve kop en nu dit. Typisch en zeer kansloos capuchon gedrag.
-
- Peric
Wat een zielig figuur joh die Hari..... Pff...
Das trouwens snel..
HAHAHAHA!! Nandor.. je was sneller dan ik..
Das trouwens snel..

HAHAHAHA!! Nandor.. je was sneller dan ik..

-
Valt me mee dat hij zijn vrienden met leren jasjes en scootertjes niet bij zich heeft.
Sneue lul
Bonjasky weer kampioen! Nice
Sneue lul
Bonjasky weer kampioen! Nice
-
Goh, laat ik iemand op de vloer nog ff wat bijbeuken en z'n kop proberen door het canvas te trappen. Mag hopen dat hij niet onder de noemer sportman valt. Wordt zo'n debiel eigenlijk nog een paar jaar geschorst of is dit normaal en doet hij de volgende keer weer gewoon mee?
Ben er niet bekend mee.
Ben er niet bekend mee.

- Michel P
allen schreef:Goh, laat ik iemand op de vloer nog ff wat bijbeuken en z'n kop proberen door het canvas te trappen. Mag hopen dat hij niet onder de noemer sportman valt. Wordt zo'n debiel eigenlijk nog een paar jaar geschorst of is dit normaal en doet hij de volgende keer weer gewoon mee?
Ben er niet bekend mee.
Paar jaar!!! Levenslang schorsen, schade voor de sport!
Lekker weer de vooroordelen bevestigen

Michel
- HansD
Belachelijke actie van Hari.
Zonde, als vechter had ik hem hoog zitten maar met zulke acties heb je niets te zoeken in een ring.
Zonde, als vechter had ik hem hoog zitten maar met zulke acties heb je niets te zoeken in een ring.
-
Levenslang mag ook hoor. Geen enkel probleem mee. 

- Tim Schuurman
Niet echt iets wat met de sport te maken heeft nee
Al kan ik me er wel voorstellen dat je als je een paar rake klappen voor je hoofd krijgt toch wel gek in de kop wordt... Gelijk de reden dat het geen sport voor mij is. Daarboven zou ik het niet eens durven maar dat is een ander verhaal

Al kan ik me er wel voorstellen dat je als je een paar rake klappen voor je hoofd krijgt toch wel gek in de kop wordt... Gelijk de reden dat het geen sport voor mij is. Daarboven zou ik het niet eens durven maar dat is een ander verhaal

-
Tim Schuurman schreef:Niet echt iets wat met de sport te maken heeft nee![]()
Dat valt an sich wel mee. Laatste donderdag sparde ik met een professionele boxer. Ik heb toen ook echt dikke klappen voor mijn kop gehad en na 3 minuten ben je dan ook wel redelijk versuft. Eigen schuld, dekking maar hoog houden. Daarbij, een opponent die al op de grond ligt naschoppen is natuurlijk een vreselijk lage actie. Als je namelijk goed keek had Badr een hele sterke combinatie aan stoten gegooid, Bonjasky ging neer en de rest kennen we. Als hij gewoon zijn gemak had gehouden had Badr een hele goede kans om het gevecht te winnen. Zeer jammer om te zien.
- Peric
Lijkt mij juist dat je daarom NIET wedstijden moet gaan doe Tim.Tim Schuurman schreef:Niet echt iets wat met de sport te maken heeft nee![]()
Eigenlijk hoop ik dat hij gebant wordt van de sport, z'n verdiende loon.
Dit is net zoiets, met Peter Graham. Gaat 'ie een beetje voor het gevecht uit lopen lokken.
Maar hij kreeg z'n verdiende loon..

- Tim Schuurman
Nee ik moet er ook bij zeggen dat ik het zelf absoluut niet durf en sowieso geen gevecht zou willen. Het is ook geen sport die ik graag zou willen doen.
Vrijwillig klappen incasseren en kijken of je een ander laveloos kan tikken. Voor mij moeilijk om te begrijpen, iemand die me eens uit kan leggen wat de drijfveer achter de sport is voor iemand?
Vrijwillig klappen incasseren en kijken of je een ander laveloos kan tikken. Voor mij moeilijk om te begrijpen, iemand die me eens uit kan leggen wat de drijfveer achter de sport is voor iemand?

-
Het is niet vrijwillig klappen incasseren. Het is de rush van het anticiperen op de acties van je opponent, het timen van die linker hoek en het ontwijken van die dubbele jab. Daarnaast kan ik je alleen maar aanraden eens met een ervaren bokser wat te gaan stoten op een stootzak. Als je eenmaal goed opgewarmd bent en je zit mentaal in ''de zone'' dan kan je helemaal los gaan op zo'n zak en dat is gewoon zo'n lekker gevoel. Hele dag binnen zitten met je werk en dan 3 avonden per week even helemaal kapot gaan.Tim Schuurman schreef:Nee ik moet er ook bij zeggen dat ik het zelf absoluut niet durf en sowieso geen gevecht zou willen. Het is ook geen sport die ik graag zou willen doen.

Daarnaast is het natuurlijk ook goed voor je zelfvertrouwen, de wetenschap dat je, indien het nodig moest zijn, jezelf te kunnen verdedigen.
Wat een poppenkast zeg...
die Remy is ook een mietje hoor... wordt niet eens geraakt als die op de grond ligt...en dan is ie ineens "duizelig" yeah right!!!!!!!
Keur de actie van BADR niet goed... maar was echt de mooiste vechter van dit tournooi.... en ik had deze partij nog wel even wat verder willen zien...
Die hele K1 is een poppenkast om te janken... alleen al om de jury die er zit
die Remy is ook een mietje hoor... wordt niet eens geraakt als die op de grond ligt...en dan is ie ineens "duizelig" yeah right!!!!!!!
Keur de actie van BADR niet goed... maar was echt de mooiste vechter van dit tournooi.... en ik had deze partij nog wel even wat verder willen zien...
- Chuck
+1Paul schreef:Wat een poppenkast zeg...
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
@Paul
Reactie van Remy is gewoon doodnormaal, waarschijnlijk viel het allemaal wel mee wat duizeligheid betreft, maar ook hij weet natuurlijk wel dat als hij aangeeft niet verder te kunnen vechten dat Hari gediskwalificeerd zou worden. Niet meer dan normaal. Gaat hier wel even om het makkelijk binnenhalen van 4Ton
Hari heb ik altijd al een arrogante vieze hufter gevonden. Ook gewoon in het interview zeggen dat het gevecht voor hem ook doorgaat op de grond, nou ga dan freefighten. Ook zei hij als eerste dat hij een dure "fout" had gemaakt. Meteen dus doelend op het geld. Hij had zich beter op de fans kunnen richten, vieze vuile rat.
Reactie van Remy is gewoon doodnormaal, waarschijnlijk viel het allemaal wel mee wat duizeligheid betreft, maar ook hij weet natuurlijk wel dat als hij aangeeft niet verder te kunnen vechten dat Hari gediskwalificeerd zou worden. Niet meer dan normaal. Gaat hier wel even om het makkelijk binnenhalen van 4Ton

Hari heb ik altijd al een arrogante vieze hufter gevonden. Ook gewoon in het interview zeggen dat het gevecht voor hem ook doorgaat op de grond, nou ga dan freefighten. Ook zei hij als eerste dat hij een dure "fout" had gemaakt. Meteen dus doelend op het geld. Hij had zich beter op de fans kunnen richten, vieze vuile rat.
- Fernando
sorry hoor maar als je de schuld op remy afschuift....
als je tegenstander op de grond ligt STOP je gewoon klaar heel simpel, zoniet dan ben je een kansloze knakker....

als je tegenstander op de grond ligt STOP je gewoon klaar heel simpel, zoniet dan ben je een kansloze knakker....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Fernando schreef:sorry hoor maar als je de schuld op remy afschuift....![]()
En voor de kansloze knakker test is ie cum laude geslaagd..................................................wat een minne patat die vent..........................................
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Hari kan het in 2009 vergeten volgens Japanse media wordt hij een jaar geschorst. De Japanse K1 eigenaar wil hem volgend jaar niet meer zien.
Bron: K1fans.net
Bron: K1fans.net
-
Re: K1 (halve-finales) - December finales
terecht! vooral japanners hebben erg veel met respect e.d. In Japan is dit een grof grof grof schandaal....