Ook een kort verslagje dan maar.
s'Ochtends om 5 uur m'n nest uit, om om ongeveer 5:30 uur richting Assen te vertrekken.
Reed 6:40 uur weg, moest nog tanken, onderweg nog een plas- en shaggie-pauze gehouden en 7:50 uur op 't circuit....kon dus lekker doorrijden.
Ik had nog nooit op Assen gereden, dus de warming-up ging zeer moeizaam......3e bocht[hairpin

] al helemaal dwars, doordat de banden en de baan nog ijskoud waren, maar ben toch op 't asfalt gebleven.
Wat Elmar ook al aangaf was vooral achterop 't circuit weinig grip en had daar menig keer doorspinnende achterwielen.
Tijd van 2:12 min. was dan ook niet om naar huis te schrijven, maar had toen ook pas 5 ronden op Assen erop zitten en als ik dan keek naar de andere Impreza's dan viel de schade nog wel mee. :d
Toen op naar de kwalificatie, maar eerst ook de bandenspannig iets omlaag gezet....van 2.0 bar naar 1.8 bar.
Één opwarmronde bleek toch te weinig, aangezien ik in dezelfde hairpin nu weer onderstuur had en dus niet bij m'n aansnijpunt kon komen.
Rechte stukje daar op en toch dat foutje weer goed proberen te maken, waardoor ik voor de S-bocht die daarna volgde weer te laat remde en weer m'n aansnijpunt miste.
Vanaf toen maar meer met 't koppie proberen te rijden en niet meer 't ondertse uit de kan proberen te halen......daarvoor kon ik de baan bij lange nog niet goed genoeg.
Toen ging 't al een stuk beter, alleen voor de Geert Timmer was ik iets te voorzichtig en ging te vroeg van m'n gas, waarna we de GT zelf dan maar weer zo hard mogelijk namen.
De 2:09 min. die uit dit rondje rolde viel me dus helemaal niet tegen, aangezien ik best wel wat foutjes gemaakt had....
ik was zelfs 5 sec. sneller dan de eerstvolgende Impreza[WimprezaWRX
], dus mijn dag was weer goed.
Ik moet nog maar es een keer flink gaan oefenen op Assen, dan zal 't best wel beter gaan, nu zat ik net niet in de finale, aangezien er ook nog een Evo[die net boven mij stond] problemen had en dus de finale niet kon rijden....volgende keer beter.
Na afloop nog lekker wezen wokken met een leuk groepie van D-F, dus al met al was 't toch een leuke en geslaagde dag.