Als je er dadelijk niets van bak kan je in iedergeval je auto er de schuld niet meer van geven

Jeroen schreef:Niet doen, zo'n K7N 57i kit. Deze combinatie pakt bij E30's nogal ongelukkig uit, en is geen aanrader. Ik geloof dat dag lag aan de luchtmassameter van de M20 motoren.
Tristan schreef:Heb nog wel OEM luchtfilter met element. Wel heb ik een opening in de koplamphuis naar luchtfilter toe voor betere aanvoer.
ja was een bliksem bezoek. moest even mn gordels en de shortshifter langs gooien...Tristan schreef:Zag je gister nog bij Vlasblom. Stond bovenop in de hal en wou je gedag zeggen maar je was alweer weg.
Robin Hartog schreef:Zit ik goed als ik zeg dat zo'n QSP kuipstoel ongeveer 200 euro per stuk kost? Valt me mee qua prijs eigenlijk. Misschien wat voor mijn toekomstige drifthok.![]()
Helaas zie ik je topic nu pas en zijn alle foto's kruisjes geworden, maar ik kan me zo voorstellen hoe hij eruit zit. Binnenkort nieuwe foto's?
Nieuwe spulletjes zien er goed uit!
Kijk, dat zijn nog eens prijzen.Thommy schreef:Robin Hartog schreef:Zit ik goed als ik zeg dat zo'n QSP kuipstoel ongeveer 200 euro per stuk kost? Valt me mee qua prijs eigenlijk. Misschien wat voor mijn toekomstige drifthok.![]()
Helaas zie ik je topic nu pas en zijn alle foto's kruisjes geworden, maar ik kan me zo voorstellen hoe hij eruit zit. Binnenkort nieuwe foto's?
stoelen zij 125,- st ex
foto''s zijn jammer genoeg allemaal offline gegaan door crashen van de servert waar het op stond...![]()
heb alle foto's nog wel ergens en zal ze binnen kort wel on-line gooien op Picasa
als ik de auto maandag of dinsdag ophaal zal ik idd wel even nieuwe foto's schieten 8)
Robin Hartog schreef:Kijk, dat zijn nog eens prijzen.Thommy schreef:Robin Hartog schreef:Zit ik goed als ik zeg dat zo'n QSP kuipstoel ongeveer 200 euro per stuk kost? Valt me mee qua prijs eigenlijk. Misschien wat voor mijn toekomstige drifthok.![]()
stoelen zij 125,- st ex
foto''s zijn jammer genoeg allemaal offline gegaan door crashen van de servert waar het op stond...![]()
heb alle foto's nog wel ergens en zal ze binnen kort wel on-line gooien op Picasa
als ik de auto maandag of dinsdag ophaal zal ik idd wel even nieuwe foto's schieten 8)Kun je er ook nog wat van verwachten of zijn het alleen maar een paar plankjes met stof?
Ben benieuwd!
Heb niet heel het topic doorgelezen trouwens, maar ga je nog wat motorisch doen?
Gezellig, tot dan!Thommy schreef:Auto staat nu bij Vlasblom-tuning en het volgende word momenteel gemonteerd
zodat we zaterdag de 31 weer eens lekker bezig kunnen zijn op Weeze![]()
![]()
![]()
Zit toch al genoeg schade op dus dat mag dan wel.... Die paar keer dat ik dan crash is niet te zien....Downforce Hans schreef:Leen af en toe dat zwarte hok van Jannie, kom je echt wel mee weg