Thanks Tijs
Maak anders even een nieuw draadje aan.KW schreef:Hier wat filmpjes van mezelf, met wat drift-probeerselen. Nog lang niet zo goed als de meesten van jullie hier.
Maar moet er wel bij zeggen dat ik zelf al heel veel beter en langduriger heb gedaan, maar dat is helaas nooit op video vastgelegd. Dat komt nog wel een keer 8)
Niet echt driften, maar ook zeker geen gewone donut
Drift-oefenen op droog wilde niet zo heel erg
Wilde hem helemaal sideways houden, maar ging helaas toch achterstevoren. Gezien de erg ruwe straatstenen was dit m'n enige poging
Op de natte stukken zitten hier wat driftpogingen in
De 2 redenen dat dit alles nog niet geweldig ging is omdat m'n LSD gaar was (weinig sper, vooral rechtsom niet) en met 2,7:1 een te lange eindoverbrenging had. Sinds dit jaar heb ik een nieuwe LSD met 3,23:1 eindoverbrenging en 4 losse banden die net niet meer APK-waardig zijn. Dus nou nog een setje losse velgen en ik kan weer es gaan spelenMoet vanaf nu stuk beter gaan...
Don't be that guy mr "master"Mathieu schreef:Maak anders even een nieuw draadje aan.KW schreef:Hier wat filmpjes van mezelf, met wat drift-probeerselen. Nog lang niet zo goed als de meesten van jullie hier.
Maar moet er wel bij zeggen dat ik zelf al heel veel beter en langduriger heb gedaan, maar dat is helaas nooit op video vastgelegd. Dat komt nog wel een keer 8)
De 2 redenen dat dit alles nog niet geweldig ging is omdat m'n LSD gaar was (weinig sper, vooral rechtsom niet) en met 2,7:1 een te lange eindoverbrenging had. Sinds dit jaar heb ik een nieuwe LSD met 3,23:1 eindoverbrenging en 4 losse banden die net niet meer APK-waardig zijn. Dus nou nog een setje losse velgen en ik kan weer es gaan spelenMoet vanaf nu stuk beter gaan...
Iets van Drift probeersels DF-ers only video's of zoiets.
Dan blijft dit draadje een beetje schoon. Zodadelijk krijgen we ook filmpjes te zien van auto's met piepende banden in een bochtje
Ah ik begrijp het, alleen officieel gesponsorde professionele drifters mogen hier postenMathieu schreef: Maak anders even een nieuw draadje aan.
Dan blijft dit draadje een beetje schoon. Zodadelijk krijgen we ook filmpjes te zien van auto's met piepende banden in een bochtje
Mea CulpaRené130i schreef:Don't be that guy mr "master"Mathieu schreef:Maak anders even een nieuw draadje aan.KW schreef:Hier wat filmpjes van mezelf, met wat drift-probeerselen. Nog lang niet zo goed als de meesten van jullie hier.
moet kunnen als het lekker rustig is. Mooi op je gemak een beetje spelen....Steven Nauta schreef:Gaaf hoor Knot! Zou het zelf nog niet durven, de Ring driften. Ook nog geen natte Ring ervaring.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten