Robin schreef:Rico e.a. een sneer geven mag hoor:) toen de m3 v8 uitkwam was ik op df ongeveer de enige die de motor positief ontving, dit itt jouw 'is een v8 beter dan een 6 cylinder' draadje;)
Ik vind de auto nog steeds een godsvermogen kosten en 15% meer fun voor 40% meer poen tov 335i lol;)
Herder vind ik een nieuwe 335i een betere kar voor de poen dan een e46 m3, vooral voor 9/10 m3 bezitters die het knopje dsc uit nognie hebben ontdekt;))))
Robin ik zit jewat te jennen joh.. ik vind het hartstikke leuk voor je dat je een e90 M3 heb gekocht. Punt is dat een M gewoon een bepaald gevoel geeft.. Dat gevoel had ik met de e46 M3.. ben het nu weer kwijt

omdat de auto "'gone" is.. Dat gevoel heb jij weer terug, met de aankoop van je e90 M3..M is vooral emotie, en de e46 M3 bood mij heel veel emotie.
M van marketing kun je aan alle kanten kapot rationaliseren maar als BMW liefhebber weet je gewoon in je hart dat alleen M het echt speciaal maakt. Im mot het nu doen met een paar M emblemen op de 130i. ook leuk.. maar al zitten er 500 M emblemen op een non M een M word het nooit.. Een echte M hoeft niet eens M emblemen te hebben om zich als M te onderscheiden..
Dan kan een 335i in alle opzichten beter zijn dan een e46 M3.. (ergens kan ik bepaalde punten wel onderschrijven met mijn 325i en dan heb ik niet over de power) Een M word een 335i nooit.. en dat snap jij maar al te goed, want anders had je nu niet voor de e90 M3 gekozen

Topkeuze.. V8 vs 6 draadje is al weer een paar jaar oud.. vooropgesteld dat een V8 me nog geen donder doet, denk ik wel dat de V8 in de M3 een topmotor is en veel meer M motor is dan V8 motor.
Ondertussen heb ik het e46 wereldje ook defintief verlaten en zie ook wel in dat de e87/e90/e91 en consorten het nieuwe tijdperk is.. e46 M3 hoofdstuk heb ik afgesloten, maar het plezier, het M gevoel, het speciale.. dat zal ik alleen maar terug vinden in de toekomst met een andere M.
Ooit een e90 M3 ligt wel in de lijn der verwachtingen.. meestal koop ik een M een jaar of drie na jou en Andre