Napraten, foto's, filmpjes DF Driftday Lelystad
- Bert ///M3
- Corvette
En waar ben jij dan nog fan van AramAram schreef:Behalve degene die er een hebben, die worden er steeds moedelozer van.HANZ06 schreef:En zo worden we allemal een keer Corvette fan........

Toch niet van die japanse herrie waar jij mee rijdt, want die zie ik de laatste tijd helemaal niet meer, dus daar kun je niet verliefd op zijn, toch

@Ja Hans ik tank inderdaad heeeeeeeeeele bijzondere benzine

We weten eigenlijk niets eens hoeveel peekaas er onder de kap zitten, binnenkort wordt dat nog uitgebreid getest op een goede testbank.
Zeer waarschijnlijk wordt er 640 pk en 820 Nm koppel gemeten. Je kunt daar lang of kort over lullen, maar ik ben er zelf tevreden over. Het heeft zo alles bij elkaar wel ff geduurd, maar dan heb je ook wat. Het komplete verhaal wat nu in mijn auto zit is inmiddels ook alweer verkocht aan iemand anders en die wilde exact dezelfde wagen als die van mij alleen heeft hij hem niet in het zwart maar zilver besteld. Inclusief motorkap enz. enz. Nu is het een questie van kopieren en dat hoeft al met al maar een week of 2 in beslag te nemen voor de komplete operatie.
Hij heeft er ook nog een Corvette GT4 auto bij besteld en die zijn nu aantrekkelijker geprijsd, te weten 128.000 euro en dat is dankzij het aanleveren van een aangepaste carrosserie vanaf de fabriek nu stukken goedkoper geworden, want het was enkele maanden geleden nog 153.000.
Voor die 128 k is tie echt helemaal kompleet. Is natuurlijk geen straatauto meer, maar daarom vond die klant het ook leuk om er 1 voor op de weg te hebben, want ook hij was de luxe ff zat en heeft er nu dus ook voor gekozen om wat meer "hardcore" te rijden. Daarom dus maar gelijk 2 Corvettes aangeschaft.
Vr. Gr.
Cor
- Maus335i
Roy! Tof om je hier tegen te komen haha, leuk dat je er bij bent!
Erik en ik hebben ons echt perfect vermaakt. Rene zit altijd vol van driften en ik snapte maar niet wat er zo leuk aan kon zijn (gek he, als je altijd met quattro rijdt
), maar nu begrijp ik het pas nadat ik het zelf gedaan heb. Driften is cool!! 
Bedankt iedereen en de organisatie voor de leuke dag! We zijn al aan het kijken voor nog een leuke driftcursus van driftsport zelf om het binnenkort nog een keer te doen. Wie weet komt er nog autootje om zelf mee aan de slag te gaan, hoewel de huurbmw's ook prima waren..
Mark, hierrrrrrr met die foto's, ik ben benieuwd. Ziet er allemaal weer scherp en helder uit
Ben ook benieuwd naar de filmpjes Metchu!
Voor mij was dit waarschijnlijk voorlopig de laatste keer dat ik kon autorijden. Ziet er naar uit dat ik komende 6 maanden het roze papiertje moet missen
Erik en ik hebben ons echt perfect vermaakt. Rene zit altijd vol van driften en ik snapte maar niet wat er zo leuk aan kon zijn (gek he, als je altijd met quattro rijdt

Bedankt iedereen en de organisatie voor de leuke dag! We zijn al aan het kijken voor nog een leuke driftcursus van driftsport zelf om het binnenkort nog een keer te doen. Wie weet komt er nog autootje om zelf mee aan de slag te gaan, hoewel de huurbmw's ook prima waren..
Mark, hierrrrrrr met die foto's, ik ben benieuwd. Ziet er allemaal weer scherp en helder uit

Voor mij was dit waarschijnlijk voorlopig de laatste keer dat ik kon autorijden. Ziet er naar uit dat ik komende 6 maanden het roze papiertje moet missen

- TOM EVO VI
- Bert ///M3
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Ik ben fan van jou Cor.Cor Dame schreef: En waar ben jij dan nog fan van Aram:
:
:
Toch niet van die japanse herrie waar jij mee rijdt, want die zie ik de laatste tijd helemaal niet meer, dus daar kun je niet verliefd op zijn, toch:
![]()

Die japanse herrie komt zeker terug, in full force!!! Hehehe.
Je houd toch wel m'n verslag bij he!?!?!?
Net weer een update gedaan.

Dus zorg maar dat die zwarte yankenbak goed loopt tegen die tijd.

- Downforce Hans
-
-
-
videooooooo: KLIK
Als er mensen zijn die zich afvragen wat voor muziek het is en waar het vandaan komt, dit is muziek van "Initial D". Daar heb je respect voor! Drift muziek uit Japan, van een tv show waar driftking keiichi tsuchiya aan meegewerkt heeft 8)
Als er mensen zijn die zich afvragen wat voor muziek het is en waar het vandaan komt, dit is muziek van "Initial D". Daar heb je respect voor! Drift muziek uit Japan, van een tv show waar driftking keiichi tsuchiya aan meegewerkt heeft 8)
Laatst gewijzigd door Metchu op 21 aug 2008, 16:36, 2 keer totaal gewijzigd.
-
-
- Bert ///M3
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94