DNRT Oschersleben, we zijn weer thuis

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Andre

Re: racedinsdag dnrt Assen, wie rijden er?

Bericht door Andre » 25 aug 2008, 22:29

ik kom morgen wel even kijken.

Luco

Bericht door Luco » 26 aug 2008, 19:42

Tom van H. schreef:Luco, ik ken geen Jeffrey, als ie in mijn auto had gereden had ik het waarschijnlijk wel geweten :D
Ik rijd alleen zelf in m'n auto ;)
Dan verwar ik je met een ander.

Was zwaar klote vandaag :'( :'( :'(
Gisterenavond ging het redelijk met de rug.
Vanochtend vrije training gereden en ik kon daarna bijna niet uit de auto komen en bij elke curb een pijnsteek in mijn rug.
Ik heb dus moeten besluiten om niet te rijden :stom: :stom:

Wel al mijn ophangingsmodificaties kunnen regelen voor de verbreding deze winter :hosanna: :hosanna:

En kennis gemaakt met een dfer, alleen zijn naam kwijt, sorry was er niet echt bij vandaag.

Hielke

Bericht door Hielke » 26 aug 2008, 22:42

Ben vandaag samen met Andre ook even bij de DNRT races op Assen geweest. Het was bijzonder vermakelijk.

De gebroeders Batenburg wisten het gas in hun E30's goed te vinden. Hele aardige gasten ook. Top 5 en top 3 posities zijn meer regel dan uitzondering. Zo ook vandaag. Wat zijn die E30's toch pure rijmachines. En wat was de controle achteraf streng. Er was een mobiele rollenbank meegenomen en maar liefst 6 auto's werden na de race gecontroleerd. Ging het er bij de klasse die op papier boven de DNRT staat, de DSC, maar net zo professioneel aan toe.

Plaatsgenoot Hans Visser in de Supersport klasse gaf ons als afsluiting van de dag een geweldige show in zijn fraai geprepareerde E36 M3. Na een aantal ronden op de 4e plaats gelegen te hebben werden de voorliggers één voor één verorberd. Dit was de eerste keer dat ik Hans in actie zag en ik was blij verrast met zijn bijzonder aanvallende en gretige rijstijl. Gaatje? Prik, die was voor Hans. UItremmogelijkheid? Steek, daar kon de auto prima naast. Ok, zijn E36 marcheert ook niet verkeerd op het rechte stuk, maar zonder aanvalsdrift op een half natte baan zou die overwinning nooit geboekt zijn. Heel goed gedaan Hans! Good show!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 26 aug 2008, 22:44

Das flink balen Luco, wat heb je dan met je rug?

Sterkte!

Luco

Bericht door Luco » 26 aug 2008, 23:00

Dennis Cavallino schreef:Das flink balen Luco, wat heb je dan met je rug?

Sterkte!
Ik had een acute spitaanval zaterdag en kon toen niet meer lopen, zondag naar de dokter en met pillen gaat het beter, maar rijden ging echt nog niet.

@Hielke (sorry voor mijn taalgebruik)
Wat een slap gelul zeg, :blabla: :blabla: :blabla: er is in jaren niet gecontroleerd en de eerste 15 rijden zo illegaal als de pest, dus als je zoiets neerpent, laat je dan eerst eens goed informeren

Peter-Paul

Bericht door Peter-Paul » 26 aug 2008, 23:01

luco hornsveld schreef: En kennis gemaakt met een dfer, alleen zijn naam kwijt, sorry was er niet echt bij vandaag.
Dat was ik :D Sterkte met je rug, hopelijk ben je er weer bij in Oschersleben!!

Tom ging erg leuk vandaag. Vooral de truc: (%(@&! :wtf: geen regenbanden. Dan wisselen we ze wel even met banden van een straatauto :clap:

Afbeelding

De truc werd door de buren overgenomen met een MB 190, die later zijn rechtervoorband kapot reed. Hoop dat hij niet op slicks met zijn C-combi naar huis moest rijden.

Afbeelding

Sfeer foto Supersport:
Afbeelding

Wil Tom bedanken voor de leuke dag/Fanta en de Snicker/Gebruik mogen maken van zijn Hospitality unit!!!!

Hielke

Bericht door Hielke » 26 aug 2008, 23:35

luco hornsveld schreef:

Sterkte!
Ik had een acute spitaanval zaterdag en kon toen niet meer lopen, zondag naar de dokter en met pillen gaat het beter, maar rijden ging echt nog niet.

Wat een slap gelul zeg, :blabla: :blabla: :blabla: er is in jaren niet gecontroleerd en de eerste 15 rijden zo illegaal als de pest, dus als je zoiets neerpent, laat je dan eerst eens goed informeren
Ik weet niet wat jij in de medicijnkast hebt liggen Luco maar naast de Ibuprofen en de Paracetamol moeten het een aantal stimulerende middelen geweest zijn die je hebt ingenomen :lol:

Ik weet er weinig van Luco. Wel heb ik me laten vertellen dat de E30 klasse de keer hiervoor ook al via de mobiele rollenbank een controle meegemaakt had. De keer daarvoor zal dan vast wel 15 jaar terug zijn geweest :P

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 26 aug 2008, 23:40

LOL PP, heb altijd een fanta en een snickers voor je klaar hoor :D

Samenvatting van de dag voor mij:
Net ingeschreven, ekker beetje aan het voorbereiden in de pit, 9.00u:
"zeg Tom, jij rijdt toch sportklasse?"
"ja hoezo?"
"dan zou ik maar eens gaan rijden, je vrije training begint"
(vorige keer moesten wij pas om 10.30 trainen ofzo, dus had in m'n onnozelheid nog niet eens op het tijdschema gekeken)
K@T! :shock: , snel overall etc. aangetrokken, auto ingeprongen en nog maar 3 rondjes mee kunnen pakken. Niet echt lekker als je nog nooit op Assen hebt gereden, zeker niet als het ook nog eens zeiknat is :shithappens:
Kwalifiactietraining dan maar gebruikt om de baan een beetje te leren kennen, als 11e gekwalificeerd. Niet geweldig maar gezien de omstandigheden kon ik er goed mee leven.
1e manche was kletsnat. Had helaas geen regenbanden bij (notitie aan mezelf: nooit meer op de weersverwachtingen vertrouwen!), maar wel m'n pilot cups, die er maar onder gezet, beter dan slicks. Dat bleek nog tegen te vallen, grip was heel ver te zoeken. Deze banden hebben ook geen afwatering aan de buitenkant dus is ook niet zo vreemd. Race liep niet echt lekker, auto gleed aan alle kanten weg, zag geen hand voor ogen en dit is niet handig als je het circuit niet kent ;) Uiteindelijk 17e gefinished.

Voor de 2e manche zag het weer er iets beter uit maar baan was nog steeds vrij vochtig en het miezerde af en aan. 10 minuten voor aanvang bedacht ik dat de wielen van m'n touring eigenlijk ook wel onder m'n m3 pasten, dus laten we dat eens proberen. Heel snel alle wielen omgelegd (de haast bleek overbodig omdat er inmiddels een kwartier achterstand in het tijdschema was) en met de straatbanden de baan opgegaan. Dit reed een stuk lekkerder, maar dat kwam vooral omdat de baan ook een stuk droger was inmiddels. Hmmm, had eigenlijk toch gewoon op slicks moeten starten.... weet nu wel dat ik op droog rijden met nat-weer-banden leuker vind dan op nat rijden met droog-weer-banden :lol: Lekker gereden maar uiteindelijk m'n positie niet kunnen verbeteren. Op een gegeven moment houd de grip van de straatbanden gewoon op, terwijl de jongens op slicks/intermediates lekker doorreden op de inmiddels grotendeels droge baan/ideale lijn. Niet dat ik alleen mijn banden de schuld wil geven (dit is rijders eigen), uiteraard heeft het ook nog eens alles te maken met gebrek aan baankennis/talent/ervaring :mrgreen:
Waar ik bij de eerste manche zat te balen, kwam ik na de tweede manche wel met een grijns uit de auto, erg veel lol gehad in het rijden! Voorlopig is droog weer toch meer mijn ding, maar zal dat regenrijden ooit toch eens moeten leren! Heb hoe dan ook nu al weer zin in de volgende race!!

Luco

Bericht door Luco » 27 aug 2008, 06:12

Hielke schreef:
luco hornsveld schreef:

Sterkte!

Ik weet niet wat jij in de medicijnkast hebt liggen Luco maar naast de Ibuprofen en de Paracetamol moeten het een aantal stimulerende middelen geweest zijn die je hebt ingenomen :lol:

Ik weet er weinig van Luco. Wel heb ik me laten vertellen dat de E30 klasse de keer hiervoor ook al via de mobiele rollenbank een controle meegemaakt had. De keer daarvoor zal dan vast wel 15 jaar terug zijn geweest :P
Je hebt helemaal gelijk Hielke.
:sealed:

Hielke

Bericht door Hielke » 27 aug 2008, 10:02

Wacht nou even met reageren totdat de medicijnen zijn uitgewerkt Luco :mrgreen:

Als jij gelijk hebt dan worden er van die gecontroleerde auto's een heleboel bestraft.

Luco

Re: DNRT Oschersleben, wie rijden er?

Bericht door Luco » 04 sep 2008, 19:06

Volgende week weer naar Oschersleben :hosanna: :hosanna:
Jammer dat ik dan wel een VIP reis naar Monza F1 mis, maar ja je kan niet alles hebben.
Ik rij daar weer de divisie sport.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 04 sep 2008, 20:16

luco hornsveld schreef:Volgende week weer naar Oschersleben :hosanna: :hosanna:
Jammer dat ik dan wel een VIP reis naar Monza F1 mis, maar ja je kan niet alles hebben.
Ik wil die reis naar Monza wel namens jou maken... :popcorn:

Luco

Bericht door Luco » 04 sep 2008, 20:28

indobesar schreef:
luco hornsveld schreef:Volgende week weer naar Oschersleben :hosanna: :hosanna:
Ik wil die reis naar Monza wel namens jou maken... :popcorn:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nee afgesproken dat het nu waarschijnlijk Barcelona 2009 wordt en een keer zelf F1 rijden in 2009 :hosanna:

leonard

Bericht door leonard » 04 sep 2008, 21:58

ik ben d'r ook weer bij.E30 en Golf endurance :banaan: :banaan: heb er zin in !!

Tristan

Bericht door Tristan » 04 sep 2008, 22:11

Ik helaas niet. Ga nieuwe auto opbouwen voor volgend seizoen.

Luco

Bericht door Luco » 04 sep 2008, 22:13

leonard schreef:ik ben d'r ook weer bij.E30 en Golf endurance :banaan: :banaan: heb er zin in !!
Ik kan/kon instappen in een seat, weet het niet eigenlijk.

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 04 sep 2008, 23:27

Ik heb na veel wikken en wegen besloten niet te gaan. Zandvoort wordt denk ik ook niets meer 18 oktober, zo kort voor Frankrijk (er zal net wat gebeuren), dus voor mij is het raceseizoen alweer voorbij :(
Ga jij nog wel 18 oktober Luco?

bdc dik

Bericht door bdc dik » 04 sep 2008, 23:53

Tom wat doe je nou .
De mooist westrijd van het jaar en dan ga je niet !!!!
In Assen dacht je daar nog anders over jammer dat je niet gaat .
Dus luco ik ben er wel en Nynke ook jammer he :wink: :wink:

leonard

Bericht door leonard » 05 sep 2008, 13:15

Tom van H. schreef:Ik heb na veel wikken en wegen besloten niet te gaan. Zandvoort wordt denk ik ook niets meer 18 oktober, zo kort voor Frankrijk (er zal net wat gebeuren), dus voor mij is het raceseizoen alweer voorbij :(
Ga jij nog wel 18 oktober Luco?

jammer Tom

Op de een of andere manier is Oschersleben altijd wat specialer dan de andere race's.
Kleinere groep en veel rijden in anderhalve dag.

@luco

Vorig jaar heb ik met een seat meegedaan.Is wel leiuk alleen is het veld zo klein dat je bijna geen strijd hebt en dus constant alleen maar rondjes rijd .

peter kohler

Bericht door peter kohler » 07 sep 2008, 21:30

ik ga dit jaar ook voor het eerst naar oschersleben,

is het een beetje vergelijkbaar met het super race weekend ?

vandaag een WTCC wedstrijd op tv gezien, ziet er uit als een leuke baan voor een seven.

ben ook benieuwd naar de 24h , denk dat ik wel even blijf kijken.

oant sjen

Luco

Bericht door Luco » 07 sep 2008, 21:37

bdc dik schreef:Tom wat doe je nou .

Nee hoor ik heb nieuwe banden en ben van plan je dit jaar te verslaan op oschersleben.
En nu zonder dat je het verkloot :jenna:

Tom@ 18 oktober rij ik ook gewoon, ros ik hem in elkaar heb ik wel een probleem geloof ik :hammer:

Laurens

Bericht door Laurens » 07 sep 2008, 22:25

Ik ga niet naar Oschersleben, vrijdag moet ik ten eerste werken op Zandvoort en ik vind het ook wel erg ver :bag: (sorry Luco :wink: )

18 oktober ben ik wel weer van de partij, en ik kan hem dan wel kort rijden want ga toch met andere auto naar Frankrijk :shakeit:

Iedereen die wel gaat heel veel succes en houd em heel :thumbup:

bdc dik

Bericht door bdc dik » 07 sep 2008, 22:30

nou luco ga jij ook weer eens gas geven dan
of wat heb je nu als smoes :)
maar goed mischien kun je nynke bij houden is ook al heel wat voor een topper als jij :sealed:

bdc dik

Bericht door bdc dik » 07 sep 2008, 22:33

luco hornsveld schreef:
bdc dik schreef:Tom wat doe je nou .

Nee hoor ik heb nieuwe banden en ben van plan je dit jaar te verslaan op oschersleben.
En nu zonder dat je het verkloot :jenna:

:blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla:

Luco

Bericht door Luco » 07 sep 2008, 22:34

:beer: :beer: :blabla: :hosanna: :angel: :roflol: :jenna: :jenna: :jenna: :jenna: :fy: :fy: :fy: :fy: :fy: :nana: :nana: :nana: :nana:

en jij bent net zo snel als een :turtle: :turtle: :turtle: :turtle: :turtle:
:whistle: :whistle:

Plaats reactie