Jelmer850i schreef:Dat valt mij ook op, voor de 118d, het scheelt slechts 0,2 seconden en op top niets... Ik had bij een verhoging van bijna 30pk toch wat meer verwacht.... Dan zit ik op evenveel zo wat als de eerste 120d's die toch beter presteren...
Wat kost dit ongeveer? weet iemand dat?
En waar kan je dat laten doen, in NL. of in duitsland
Nou, zal ik eens wat roepen?
1) kosten, weet ik niet. (daar heb je wat aan lol). Bel ze ff, krijg je een lijstje.
2) Er is een Ac Schnizter in Limburg (geloof ik), maar 50 km verder op in Duitsland zit het Ac Schnitsel 'Haubtoffice'. Dan is de keus makkelijk gemaakt wat mij betreft. Ik ben in Duitsland geweest met mijn 135i. Kan niet anders zeggen dan super profi bedrijf. AcSchnizter is eigenlijk een hele grote BMW dealer met een tuningstak er aan vast. Even extra verzekering afsluiten en alles loopt gewoon via BMW nl. ook garantie etc.. Beter kan denk ik niet.
(Voor wie het zich nog kan herinneren..lol) Vorige maand ben ik ook bij ASC geweest ...

(
is dacht ik een draadje voor opgezet, weet niet zeker). Ik wilde perse niet die auspuff hebben. Dat kreeg ik nou net niet voor elkaar

Een week geleden dus hele mikmak met auspuff. Moet zeggen: 1) auspuff is in het echt nog lelijker dan op de foto

(maar ik zit in de auto, dus zie end-poef-rohrer toch nicht) maar 2) het lawaai in de auto is nagenoeg onveranderd. Omstanders horen wel iets meer. Dus, het kan zo zijn dat je met je diesel ACS 240pk ook die Spitseklasse-Superchrome-AuspuffAnlage-mit-dobbel-rohr moet kopen. Rij je net zo voor lul als ik .. woohaaaa.
Hoe bevalt de hele aanpassing? Werkelijke fantastisch, en da's geen grap. Dus die diesel zal ook wel gaan als de brandweer. Advies: Gewoon doen.
Ferdinand
tip: Bestel de Schwartswalderkirschetorte mit Sahne im Restaurant oben. Ga na je bestelling snel terug naar je tafeltje en vraag of Heidi jouw Torte komt brengen. Dat doet ze dus. Als ze, vooroverbukkend, je taartje (van ruim 2 pond) vlak voor je neus neerzet, kijk op dat moment even in haar Dirndl...

. Stel nou eens, dat je dat bevalt ... dan vraag je 5 minuten later of ze 'auch eine Grosse tasse kafee bringen wolten', en alles begint wieder von vorne af aan... viel spass und gruss Gott..