Pa...en nou Oma..
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Pa...en nou Oma..
Iedereen sterkte van mijn kant gewenst............................
Juist in deze tijd valt het extra zwaar............................
Juist in deze tijd valt het extra zwaar............................
- Ayrton Jenna
Gecondoleerd Rico en Marc 

-
Gecondoleerd iedereen!
Helemaal klote dat het nu is, juist met kerst wat voor de deur staat..
Helemaal klote dat het nu is, juist met kerst wat voor de deur staat..

- Joy
Gecondoleerd en veel sterkte...
- Ahmed
Gecondoleerd heren.
- Ar
- Auto: Prius
Gecondoleerd.
-
Gecondoleerd Rico, Marc , Steven & Mark
- Chuck
Gecondoleerd Rico en familie!
- Hans
Re: Pa...en Oma..
Gecondoleerd met je oma. En gefeliciteerd met je dochter, mooi dat daarmee alles goed is gekomen. Dat was voor mij toch wel een spannende tijd. (wat ik er zo van meekreeg achter mijn beeldschermpje)Rico schreef:Vanochtend kreeg ik bericht van mijn moeder, dat mijn oma, de moeder van mijn vader deze ochtend na een wat langer ziekbed is overleden.
Heel erg dubbel, want vandaag is onze oudste dochter 5 jaar geworden. Haar verjaardag is altijd extra bijzonder omdat zij 3 maanden te vroeg was geboren. bizare dag.
- Hans
Gecondoleerd en veel sterkte.Marc RS4 schreef:Nou Rico dan kunnen we welkaar wrang genoeg de hand schudden want ook mijn Oma (ook de moeder van mijn vader) is vanmorgen overleden.....
Wat een k*tdag......
- Tristan
Gecondoleerd alleen, zeker in deze tijden.
- Michel P
Gecondoleerd mensen.
Michel
Michel
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Aan allen die getroffen zijn door het verlies van een dierbare, mijn condoleances.........
Hoe wrang het verlies van een dierbare ook is, het drukt je wel weer met je neus op de feiten : iedereen gaat een keer !
Bedenk je dat het leven een betrekkelijk iets is, voor je het weet is het weer voorbij....
Troost je met de mooie herinneringen !
Herdenk, gedenk en vier het leven !!
Ik weet dat dit raar klinkt, maar zo kijk ik er nu eenmaal tegenaan......
Je weet dat er een dag komt dat je er niet meer bent, en dat je ( normaal gesproken ) niet zelf kan kiezen wanneer dat zal zijn.
Leef daarom je leven en laat het niet aan je voorbij trekken....
Beter spijt van de dingen die je hebt gedaan, dan spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.....
Een klein en simpel voorbeeld :
Vorige week zondag middag had mijn vrouw nog wat dingen die ze wilde doen in het huishouden, maar ze wilde er eigenlijk ook wel even uit.
Vervolgens heb ik haar het huis uit getrokken met de woorden : "over dertig jaar weet jij echt niet meer dat je een keertje het stofzuigen hebt overgeslagen, maar je kunt je nog wel herinneren dat we een keer spontaan naar Antwerpen zijn gereden om daar lekker rond te struinen en dat we daar lekker hebben gegeten"....
Hoe wrang het verlies van een dierbare ook is, het drukt je wel weer met je neus op de feiten : iedereen gaat een keer !
Bedenk je dat het leven een betrekkelijk iets is, voor je het weet is het weer voorbij....
Troost je met de mooie herinneringen !
Herdenk, gedenk en vier het leven !!
Ik weet dat dit raar klinkt, maar zo kijk ik er nu eenmaal tegenaan......
Je weet dat er een dag komt dat je er niet meer bent, en dat je ( normaal gesproken ) niet zelf kan kiezen wanneer dat zal zijn.
Leef daarom je leven en laat het niet aan je voorbij trekken....
Beter spijt van de dingen die je hebt gedaan, dan spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.....
Vorige week zondag middag had mijn vrouw nog wat dingen die ze wilde doen in het huishouden, maar ze wilde er eigenlijk ook wel even uit.
Vervolgens heb ik haar het huis uit getrokken met de woorden : "over dertig jaar weet jij echt niet meer dat je een keertje het stofzuigen hebt overgeslagen, maar je kunt je nog wel herinneren dat we een keer spontaan naar Antwerpen zijn gereden om daar lekker rond te struinen en dat we daar lekker hebben gegeten"....
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Goed verhaal. Voorbeeldje van mijn kant: was zaterdag even bij mijn oma (haar man, mijn opa dus, is 2 jaar terug overleden). Haar broer is vroeger (1947) gesneuveld in Nederlands Indië. Heeft diepe impact gehad. Ze heeft het graf in Indonesië nooit bezocht (te ver, te duur en een lading andere excuses altijd...) en nu ze 83 is wordt dat 'em ook niet meer (gezondheid is niet al te best). Vroeg haar er zaterdag nog naar, of ze daar nooit spijt van heeft gehad. Nu kan het niet meer, had ze natuurlijk naartoe gemoeten. Ze zegt het niet zo maar merk toch wel dat er altijd een gevoel van twijfel en spijt is blijven hangen. Haal eruit wat erin zit! Het lijkt me heel erg om zo oud te zijn en spijt te hebben omdat je iets had willen doen maar het nooit gedaan hebt.Eric H schreef: je hebt gedaan, dan spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.....
Nou ja, even een zijstraat was dit. Rico sterkte, je hebt het wel voor je kiezen gekregen in 2008! Laten we hopen dat 2009 een beter en mooier jaar voor je wordt op dit vlak. Wel van harte met je (leuke) dochter! Haar oude kinderstoeltje wordt goed gebruikt.

- Joy
Idd goed motto heren
zo denk ik er ook over. Doe wat je wil doen en laat je niet tegenhouden door anderen of gewoontes.

-
Gecondoleerd en sterkte, heb het zelf ook allemaal meegemaakt.
Advies aan veel mensen: stel het bezoeken van oudere vrienden, kennissen, familieleden niet uit!
Je hoort veel te vaak na een overlijden: gôh ik was al zo'n tijd van plan om eens bij de overledene langs te gaan, maar het kwam er niet van, nu kan het niet meer!
Stel het niet uit en laat de mensen bij leven van je bezoek/ aandacht genieten!!
Advies aan veel mensen: stel het bezoeken van oudere vrienden, kennissen, familieleden niet uit!
Je hoort veel te vaak na een overlijden: gôh ik was al zo'n tijd van plan om eens bij de overledene langs te gaan, maar het kwam er niet van, nu kan het niet meer!
Stel het niet uit en laat de mensen bij leven van je bezoek/ aandacht genieten!!
- Peric
Rico en Marc, gecondolerd met het verlies....
Zo ook mijn Oma. Die lag thuis na een kort ziekbed in het ziekenhuis.
Ik had haar het laatste gezien op m'n verjaardag. Toen zag ze er nog goed uit. Maar had al van de familie gehoord dat ze steeds meer afviel.
Het huis van m'n Oma was 2 minuutjes lopen bij ons vandaan. ELKE dag zei ik tegen mezelf dat ik langs moest gaan. Ik KON het gewoon niet, wilde haar liever onthouden zoals ze was.
Ik heb er eigenlijk nog steeds spijt van dat ik niet langsgegaan ben.... Het was voor haar, niet voor mezelf.

Zo ook mijn Oma. Die lag thuis na een kort ziekbed in het ziekenhuis.
Ik had haar het laatste gezien op m'n verjaardag. Toen zag ze er nog goed uit. Maar had al van de familie gehoord dat ze steeds meer afviel.
Het huis van m'n Oma was 2 minuutjes lopen bij ons vandaan. ELKE dag zei ik tegen mezelf dat ik langs moest gaan. Ik KON het gewoon niet, wilde haar liever onthouden zoals ze was.
Ik heb er eigenlijk nog steeds spijt van dat ik niet langsgegaan ben.... Het was voor haar, niet voor mezelf.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
gecondoleerd en sterkte allen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Gecondoleerd en sterkte aan allen!
- Lee M3
Gecondoleerd heren, en veel sterkte in deze periode.
Pfff... nou had ik al een hekel aan kerst, maar hier word je ook niet vrolijker van.
Pfff... nou had ik al een hekel aan kerst, maar hier word je ook niet vrolijker van.

-
Jeetje, gecondoleerd allemaal.
- Erik K.
Gecondoleerd mannen.
- Peter Tunissen
Gecondoleerd.... 

- Panamera
Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst!
- Mathieu
Gisteren heeft mijn opa zijn ogen gesloten
87 jaar oud geworden en oma van 85 achterlatend.
Tot een half jaar geleden een vitale oude man. Binnen enkele maanden gedegradeerd tot een zielig hoopje mens.
Zo'n lijdensweg dient geen enkel nut.
Eergisteren afscheid genomen en hem nog lekker geknuffeld en door z'n haar gestreken en hem nog verteld wat ik wilde zeggen.
Daarna is hij lekker gaan slapen en in de ochtend heeft hij z'n laatste adem uitgeblazen.
Mijn moeder heeft hem gisteren helpen opbaren. Ik heb diep respect voor mijn moeder, aangezien haar zussen niet in staat waren dit te doen voor hun vader.
Ik ging regelmatig naar mijn grootouders, alleen of met de kindjes, en al helemaal toen we hoorde dat hij ziek was en ik heb me voorgenomen wekelijks bij mijn oma langs te gaan en boodschapen voor haar, met haar, te doen zoals ik dat de laatste weken ook heb gedaan.
Ze waren 64 jaar getrouwd en dan is ze nu alleen, zielig.

87 jaar oud geworden en oma van 85 achterlatend.
Tot een half jaar geleden een vitale oude man. Binnen enkele maanden gedegradeerd tot een zielig hoopje mens.
Zo'n lijdensweg dient geen enkel nut.
Eergisteren afscheid genomen en hem nog lekker geknuffeld en door z'n haar gestreken en hem nog verteld wat ik wilde zeggen.
Daarna is hij lekker gaan slapen en in de ochtend heeft hij z'n laatste adem uitgeblazen.
Mijn moeder heeft hem gisteren helpen opbaren. Ik heb diep respect voor mijn moeder, aangezien haar zussen niet in staat waren dit te doen voor hun vader.
Ik ging regelmatig naar mijn grootouders, alleen of met de kindjes, en al helemaal toen we hoorde dat hij ziek was en ik heb me voorgenomen wekelijks bij mijn oma langs te gaan en boodschapen voor haar, met haar, te doen zoals ik dat de laatste weken ook heb gedaan.
Ze waren 64 jaar getrouwd en dan is ze nu alleen, zielig.