Het grote E46 M3 CSL (occasion) draadje
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
M3 CSL te koop in utrecht voor 47500 euro wie waagt er een mailtje/telefoontje aan ?
M3 CSL 47500 euro
M3 CSL 47500 euro
- Peter Tunissen
- Berichten: 8234
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Asjemenou?
http://www.mobile.de/SIDBd4VMmpONoR4A7E ... 1225244832&
Eerste reactie was scam, maar ze hebben nog meer auto's staan voor volgens mij redelijk normale prijzen.
Misschien ex-schade, maar dan nog goedkoop, zeker met die km-stand.
Iemand goed genoeg opgelet bij Italiaanse les op school om om foto'tjes te kunnen vragen?
http://www.mobile.de/SIDBd4VMmpONoR4A7E ... 1225244832&
Eerste reactie was scam, maar ze hebben nog meer auto's staan voor volgens mij redelijk normale prijzen.
Misschien ex-schade, maar dan nog goedkoop, zeker met die km-stand.
Iemand goed genoeg opgelet bij Italiaanse les op school om om foto'tjes te kunnen vragen?
- Bert ///M3
- Berichten: 9362
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- romo
- Berichten: 26926
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
[img:500:375]http://www.germancarfans.com/photos/302 ... 1/1069.jpg[/img]
- Bert ///M3
- Berichten: 9362
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Kan je wel eens gelijk in hebben. Was gisteren even bij de dealer in Deventer voor wat onderdelen die klaar lagen voor mijn e30, en rustig even en kop koffie gedronken met de verkoper/eigenaar. Ook hij ziet liever een 130i dan een 3 coupe. Hij verwacht zeker een 1/2 serie coupe. Denk dat uiteindelijk daar alle hoop voor de freaks die iets puurs willen op zal worden gevestigd.Rico v Velzen schreef:Had er gisteren nog met Andre over, sportiever dan een CSL word het niet meer bij BMW.
Hop dre, naar Italy met Easyjet
Michel
-
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Peter Tunissen
- Berichten: 8234
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Wat is dat nu weer voor foto'tje?
Dit is pas het echte werk.
[IMG:1280:853]http://img224.imageshack.us/img224/3749 ... 262ye9.jpg[/img]
Dit is pas het echte werk.
[IMG:1280:853]http://img224.imageshack.us/img224/3749 ... 262ye9.jpg[/img]
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Even vooropgesteld dat ik geen dagelijkse CSL ervaring heb, kan ik me wel de verschillen indenken.
CS bied meer comfort, in en uitstappen gaat stuk beter, stoelen zijn beter instelbaar, maar het is geen betere stoel, mijn vrouw wil ik een CSL kuip niet aandoen. Geluid van een airbox is prachtig maar niet ideaal. meer praktische comfortverhogende goodies op een CS. Neerklapbare achterbank, fatsoenlijk muziek, zonnegordijntje etc, betere geluid isolatie.
CSL is de betere circuitauto en een CS de betere straatauto.
Kijk allemaal voor wat het waard is natuurlijk.
Stel nu helemaal cart blanche zoals in jou positie, zou ik mischien toch eenjonge CSL uit Duitsland halen. In mijn geval moest ik van mijn 130i af.
En nu zou ik een CS niet willen wegdoen voor een CSL. De CS vind ik gewoon perfect voor mij, waarom dan nog weer zo moeilijk doen ?
CS bied meer comfort, in en uitstappen gaat stuk beter, stoelen zijn beter instelbaar, maar het is geen betere stoel, mijn vrouw wil ik een CSL kuip niet aandoen. Geluid van een airbox is prachtig maar niet ideaal. meer praktische comfortverhogende goodies op een CS. Neerklapbare achterbank, fatsoenlijk muziek, zonnegordijntje etc, betere geluid isolatie.
CSL is de betere circuitauto en een CS de betere straatauto.
Kijk allemaal voor wat het waard is natuurlijk.
Stel nu helemaal cart blanche zoals in jou positie, zou ik mischien toch eenjonge CSL uit Duitsland halen. In mijn geval moest ik van mijn 130i af.
En nu zou ik een CS niet willen wegdoen voor een CSL. De CS vind ik gewoon perfect voor mij, waarom dan nog weer zo moeilijk doen ?
-
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
OK helder, maar voor mij zijn de punten die jij noemt geen probleem.
Als ik zoveel mee moet nemen dat de bank plat moet, neem ik onze bedrijfswagen of de Scenic.
Etc. voor alle "minpunten" van een CSL.
Maar om naar Dld te gaan en zelf zo'n ding invoeren, ik weet het niet.
Maar om er over te praten is natuurlijk erg leuk, maar ik heb 1 geluk:
Het geld brand niet in mijn zak, doe ff op mijn gemak.
Als ik zoveel mee moet nemen dat de bank plat moet, neem ik onze bedrijfswagen of de Scenic.
Etc. voor alle "minpunten" van een CSL.
Maar om naar Dld te gaan en zelf zo'n ding invoeren, ik weet het niet.
Maar om er over te praten is natuurlijk erg leuk, maar ik heb 1 geluk:
Het geld brand niet in mijn zak, doe ff op mijn gemak.