De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
-
Re: De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zak
@ amhed; eens..... ze hebben echt wat.
-
OnlineMartijn_bmw
+1 oude stoutjesdijk....Paskal schreef:Heb je wel gezien waar die zilveren e46 aangeboden wordt.......

-
OnlineMartijn_bmw
+1 heel gaaf, alleen die 250EUR mrb per maanddvh schreef:Vind dit zo vet als familiebak.............
Alleen die wegenbelasting..........................................
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/land ... staat.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- 2000USA
Ik vrees dat je het verschil in MRB tov benzine er zo uit hebt.... omslagpunt +/- 10.000 - 15.000km bij dit soort auto's?Martijn_bmw schreef:+1 heel gaaf, alleen die 250EUR mrb per maanddvh schreef:Vind dit zo vet als familiebak.............
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/land ... staat.html" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
- Reind
Als je hem vergelijkt met een gemiddelde gezinsdiesel is dit natuurlijk belachelijk duur. Ik denk dat dat het punt was.
- Petrolhead Tom
Gelukkig blijft het daarbij en gaat er nooit iets aan kapot. Oh wacht.Martijn_bmw schreef:+1 heel gaaf, alleen die 250EUR mrb per maanddvh schreef:Vind dit zo vet als familiebak.............
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/land ... staat.html" onclick="window.open(this.href);return false;![]()

-
Brandstof en MRB zijn flinke posten, maar vallen in het niet bij de onderhouds- en reparatiekosten die je aan zo'n ding kunt hebben...Martijn_bmw schreef:+1 heel gaaf, alleen die 250EUR mrb per maanddvh schreef:Vind dit zo vet als familiebak.............
-
OnlineMartijn_bmw
Klopt dit was meer mijn punt...Reind schreef:Als je hem vergelijkt met een gemiddelde gezinsdiesel is dit natuurlijk belachelijk duur. Ik denk dat dat het punt was.
En inderdaad Daarnaast natuurlijk ook nog de oh kosten etc... Gaaf maar onbetaalbaar qua gebruik
- Richard430
De groot/oude stoutjesdijk. Dat is geen autobedrijf, maar een autosloperij. Althans, dat was mijn opvatting toen ik daar afgelopen maand weer eens voor de grap een rondje maakte.
- Luco
-
Bij de groot heb ik mijn eerste auto gekocht, een 205je uit 1994. Nog nooit zo weinig kosten gehad aan een auto. Uiteindelijk 8 jaar in gereden zonder enig onderhoud.
-
OnlineMartijn_bmw
+1 ik woon er in de buurt dus soms loop ik voor de gein wel eens een rondje over het terrein om te kijken wat er staat maar het is echt bagger wat er staat...Richard430 schreef:De groot/oude stoutjesdijk. Dat is geen autobedrijf, maar een autosloperij. Althans, dat was mijn opvatting toen ik daar afgelopen maand weer eens voor de grap een rondje maakte.
- Luco
Net zo vaag als Jonkers die in Hoevelaken zat 

-
- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
Iemand bekend met deze M QP?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=226304696" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat al erg lang te koop en heeft een aardige km-stand. Prijs is wel aantrekkelijk en de foto's zien er goed uit.
Misschien een ex van iemand hier?
Ben benieuwd.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=226304696" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat al erg lang te koop en heeft een aardige km-stand. Prijs is wel aantrekkelijk en de foto's zien er goed uit.
Misschien een ex van iemand hier?
Ben benieuwd.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Waarom doet alleen de verlichting van de klok het en niet van de andere 2 meter? Stuk of is dat bij ze allemaal zo?
- GTRene
denk dat die 2 stuk zijn, maar niet zo moeilijk om die ledjes/lampjes te vervangen, trouwens dat klok lampje is wel heel erg velEric Z schreef:Waarom doet alleen de verlichting van de klok het en niet van de andere 2 meter? Stuk of is dat bij ze allemaal zo?

@e30touring1990 idd wel vaker gezien doe groene M coupe, ken de geschiedenis verder niet maar voor dat geld mag je niet klagen denk

dat zijn gewoon koopjes ook al moet je misschien wat kleine dingen er aan doen, dan nog is die goedkoop net als die rode die een hele tijd te koop stond/staat, gewoon gaan kijken en proberen.
- e30touring1990
Heb zelf dus onlangs een 2.8 QP gekocht en die net helemaal in orde gemaakt maar zo'n M blijft wel kietelen zeg. Ben toch erg benieuwd naar die extra rijbeleving, lig er bijna wakker vanGTRene schreef:denk dat die 2 stuk zijn, maar niet zo moeilijk om die ledjes/lampjes te vervangen, trouwens dat klok lampje is wel heel erg velEric Z schreef:Waarom doet alleen de verlichting van de klok het en niet van de andere 2 meter? Stuk of is dat bij ze allemaal zo?maar wellicht staat die op volle polle en of verkeerde wattage?
@e30touring1990 idd wel vaker gezien doe groene M coupe, ken de geschiedenis verder niet maar voor dat geld mag je niet klagen denk![]()
dat zijn gewoon koopjes ook al moet je misschien wat kleine dingen er aan doen, dan nog is die goedkoop net als die rode die een hele tijd te koop stond/staat, gewoon gaan kijken en proberen.

even een kijkje nemen kan inderdaad geen kwaad maar zet me misschien wel weer tot nadenken.
- GTRene
moest dat ff opzoeken maar idd die blauwe
ik heb nog nooit met een 2.8 coupe greden dus kan het je niet vertellen, denk wel buiten de iets meer sportief aanvoelend ondertstel en het extra geluidje je de extra 100+ pk's ook wel gaat voelen als je hem op de staart trapt
daarnaast vervalt de Z3 benaming en krijg je,
BMW M coupe
wat toch best leuks is, ook tussen de oren

ik heb nog nooit met een 2.8 coupe greden dus kan het je niet vertellen, denk wel buiten de iets meer sportief aanvoelend ondertstel en het extra geluidje je de extra 100+ pk's ook wel gaat voelen als je hem op de staart trapt

BMW M coupe

- e30touring1990
Ja dit is weer stof tot nadenken haha! Wat me wel verbaast is dat deze auto al zo lang te koop staat en je al gauw 3k stukslaat op het op orde brengen van een auto. Ik irriteer me namelijk al aan soms de kleinste piepjes en kraakjes. En dat investeringsgeld van een nieuwe auto heb ik net achter de rug met deze!GTRene schreef:moest dat ff opzoeken maar idd die blauwe![]()
ik heb nog nooit met een 2.8 coupe greden dus kan het je niet vertellen, denk wel buiten de iets meer sportief aanvoelend ondertstel en het extra geluidje je de extra 100+ pk's ook wel gaat voelen als je hem op de staart trapt![]()
BMW M coupe
Die blauwe die hier btw te koop staat ziet er ook erg netjes uit zeg, wel 5k duurder...
-
Of die groene iets goed is, weet ik niet. Maar ik betwijfel het. Zelf heb ik al 2 vrienden die zo maar 6K aan hun M coupé hebben vernageld. En perfect staan die ook nog niet.e30touring1990 schreef:Ja dit is weer stof tot nadenken haha! Wat me wel verbaast is dat deze auto al zo lang te koop staat en je al gauw 3k stukslaat op het op orde brengen van een auto. Ik irriteer me namelijk al aan soms de kleinste piepjes en kraakjes. En dat investeringsgeld van een nieuwe auto heb ik net achter de rug met deze!GTRene schreef:moest dat ff opzoeken maar idd die blauwe![]()
ik heb nog nooit met een 2.8 coupe greden dus kan het je niet vertellen, denk wel buiten de iets meer sportief aanvoelend ondertstel en het extra geluidje je de extra 100+ pk's ook wel gaat voelen als je hem op de staart trapt![]()
BMW M coupe
Die blauwe die hier btw te koop staat ziet er ook erg netjes uit zeg, wel 5k duurder...
Gekraak en gepiep neem je voor lief in een Z3(M) coupé.

- GTRene
klopt die blauwe is zeker een mooie ook qua prijs welke wat was gezakt ook nog.
begrijp ook niet zo goed waarom die groene zolang blijft staan terwijl bv een mooie M coupe van 25K bv met een paar weken is verkocht.
en toch hoeft dat niet alles te zeggen,velen denken van ow goedkoop is duurkoop en dus kijken ze maar naar de duurdere, terwijl er af en toe nog gewoon goede koopjes voorbij komen.
met zo'n duurdere kun je ook zo aan dikke kosten komen, ja bij de vorige eigenaar nooit wat gehad en altijd z'n beurtje blabla wat zo kan zijn, maar je kan dan ook denken van ow...dan ben ik zeker aan de beurt straks met die kar immers bepaalde onderdelen slijten gewoon en op den duur aan vervanging toe
en met kijken/zien alleen zegt ook niet alles, ja of dat wat je ziet goed is, dat kan al schelen zover je kan zien maar bv techniek kan vandaag goed zijn en morgen de geest geven bv.
er zal dus altijd een klein gokje zijn wat dat betreft, als de rest en algehele staat zo goed lijkt in die prijs klasse dan kan je in principe niet zoveel gebeuren omdat je bv wat budget over hebt IVHT de duurdere/normale prijs klasse van 22k+ waarmee je ook aan het spenderen kunt komen.
maar kijken en testen is wel gevaarlijk, immers stel het is een goede dan kan je bijna niet meer terug
begrijp ook niet zo goed waarom die groene zolang blijft staan terwijl bv een mooie M coupe van 25K bv met een paar weken is verkocht.
en toch hoeft dat niet alles te zeggen,velen denken van ow goedkoop is duurkoop en dus kijken ze maar naar de duurdere, terwijl er af en toe nog gewoon goede koopjes voorbij komen.
met zo'n duurdere kun je ook zo aan dikke kosten komen, ja bij de vorige eigenaar nooit wat gehad en altijd z'n beurtje blabla wat zo kan zijn, maar je kan dan ook denken van ow...dan ben ik zeker aan de beurt straks met die kar immers bepaalde onderdelen slijten gewoon en op den duur aan vervanging toe

en met kijken/zien alleen zegt ook niet alles, ja of dat wat je ziet goed is, dat kan al schelen zover je kan zien maar bv techniek kan vandaag goed zijn en morgen de geest geven bv.
er zal dus altijd een klein gokje zijn wat dat betreft, als de rest en algehele staat zo goed lijkt in die prijs klasse dan kan je in principe niet zoveel gebeuren omdat je bv wat budget over hebt IVHT de duurdere/normale prijs klasse van 22k+ waarmee je ook aan het spenderen kunt komen.
maar kijken en testen is wel gevaarlijk, immers stel het is een goede dan kan je bijna niet meer terug

- FreudeamFahren
195 diffjes voor € 78.000

Es stehen 195 Sperrdifferentiale wie oben beschrieben zum Verkauf
Differentiale mit Sperre sind eine extreme Seltenheit!
Wir lösen unseren Bestand auf und möchten dieses im Gesamtpacket abgeben.
Es ist jedoch denkbar dieses Angebot in Gehäusetypen zu splitten. ( z.B 188er /168er/210er)
- Petrolhead Tom
400 per stuk. Dan zit er niet heel veel marge op lijkt me zo.
- e30touring1990
Mooie M QP voor weinig!
MAAR 1 ding: 290kkm
. Iemand die het aandurft? Rest BPM is nihil.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =SportsCar" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry voor de lange link btw, krijg hem er niet anders in
MAAR 1 ding: 290kkm

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =SportsCar" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry voor de lange link btw, krijg hem er niet anders in