Het imago van BMW in Nederland

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 28 apr 2007, 12:24

Ding van Harry Dijkstra toch? Begreep dat zijn blok in puin lag.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 28 apr 2007, 12:34

Heb al die verhalen op de eerste paar pagina's weer eens gelezen, blijven prachtig :lol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 28 apr 2007, 12:38

Wouter81 schreef:Ding van Harry Dijkstra toch? Begreep dat zijn blok in puin lag.
Ik heb er nog niks over gehoord.
Ben er wel benieuwd naar.
Ik heb begrepen dat er wel eens een krukaslager vervelend kan doen.
Maar er zijn inmiddels ook gasten in de vs die er al 40.000 mijl op hebben staan en er bijna elk weekend mee aan het sprinten zijn zonder problemen.

Grtz,Hanz06 :wink:

Sjaak Langendoen

Bericht door Sjaak Langendoen » 28 apr 2007, 12:42

Rebel schreef:
Fernando schreef:Waarschijnlijk een of andere AUDI-rijder die net van de garage komt. Het bekende druppeltje dat de emmer deed overlopen dit keer in de vorm van een schitterend klinkende hoogtoerige zes-in-lijn die hem ruim passeerde. :wink:

Thx Fernando. Als ik dit soort posten lees, ben ik blij dat ik geen BMW rij.
Als Audi voor keurig rijgedrag staat, dan mogen ze wat mij betreft alle aandacht aan de BMW-mannen schenken tijdens controles.
Was gisteren op pad met de S8 en krijg dezelfde dodende blikken toegeworpen als met de beemer,volgens mij heb ik me kapsel tegen :lol:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 28 apr 2007, 12:53

emiel307sw schreef:hij heeft overigens ook een hekel aan BMW rijders, zal wel de nodige negatieve ervaringen op de snelweg gehad hebben
En dat voor een Pug rijder Emiel. Als het al eens geen BMW is die op je achterbumper hangt dan is het wel een lease Peugeot :wink: Ik kan geen Franse leeuw meer zien :?
Fernando schreef:Waarschijnlijk een of andere AUDI-rijder die net van de garage komt. Het bekende druppeltje dat de emmer deed overlopen dit keer in de vorm van een schitterend klinkende hoogtoerige zes-in-lijn die hem ruim passeerde. :wink:

Daar Audi nagenoeg net zo duur is zullen ze vast vreselijk gefrustreerd zijn (not) dat ze geen BMW hebben kunnen kopen. Laat vele Audi rijders zich nu net zeer bewust zijn van het (negatieve?) imago van BMW en daarom "maar" kiezen voor een prachtig klinkende V6 of eventueel een nog mooier klinkende hoogtoerige V8 :wink: Ik denk dat als Rico met een prachtig brullende Audi voorbij was gekomen een opgestoken duim had gekregen :lol: Tja zo´n reaktie wek je natuurlijk gewoon op met je aso BMW :mrgreen:

johnnyloco

Bericht door johnnyloco » 28 apr 2007, 13:10

bij mij snappen ze het ook niet hoe kan je dat betalen zo'n jonge auto en dan zo'n bmw rijden..
de aanschafwaarde van zo'n auto is "ongeveer hetzelfde als een suzuki alto van het bouwjaar maar dat snapt de gemiddelde nederlander niet.
het is alleen omdat er bmw op staat..jij zou wel ergens plantjes ofzo hebben staan of niet krijg je dan te horen..

Maik

Bericht door Maik » 28 apr 2007, 13:11

Sjaak Langendoen schreef:
Rebel schreef:

Thx Fernando. Als ik dit soort posten lees, ben ik blij dat ik geen BMW rij.
Als Audi voor keurig rijgedrag staat, dan mogen ze wat mij betreft alle aandacht aan de BMW-mannen schenken tijdens controles.
Was gisteren op pad met de S8 en krijg dezelfde dodende blikken toegeworpen als met de beemer,volgens mij heb ik me kapsel tegen :lol:
Nee Sjaak, gewoon je kop in het algemeen... en wat dacht je van die flodder-kids van je:?:

Sjaak Langendoen

Bericht door Sjaak Langendoen » 28 apr 2007, 13:29

:lol: :lol: ik heb alles mee,behalve me uiterlijk en de 3 dalton's erbij,dan heb je al snel van moet je die tokkies eens zien :lol: :lol:

Maik

Bericht door Maik » 28 apr 2007, 14:39

Nog meer offtopic:

Maar wat moet jij invredesnaam met een Audi S8!? :shock:

emiel307sw

Bericht door emiel307sw » 28 apr 2007, 15:37

Niels schreef:
emiel307sw schreef:hij heeft overigens ook een hekel aan BMW rijders, zal wel de nodige negatieve ervaringen op de snelweg gehad hebben
En dat voor een Pug rijder Emiel. Als het al eens geen BMW is die op je achterbumper hangt dan is het wel een lease Peugeot :wink: Ik kan geen Franse leeuw meer zien :?

ja :lol: er zijn idd ook mensen die die turbodieseltjes flink doortrekken

emiel307sw

Bericht door emiel307sw » 28 apr 2007, 15:38

Niels schreef:
ja :lol: er zijn idd ook mensen die die turbodieseltjes flink doortrekken

Joop

Bericht door Joop » 28 apr 2007, 23:08

Leuk topic. Heb het eens vanaf het begin door zitten lezen. Komt mij ook allemaal net iets te bekend voor.

Heb de laatste paar jaren al een charme-offensief opgestart, maar dit werkt blijkbaar ook niet. Heb nu maar besloten het BMW-imago voor lief te nemen en zo nodig maar te gebruiken/misbruiken; met dat andere schiet je blijkbaar toch niets op.

Een ritje door Duitsland zoals vandaag is dan toch weer een hele verademing... behalve als je dan weer zo'n Nederlander op de linkerbaan van de Autobahn voor je hebt :evil:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 apr 2007, 23:50

Het klopt!

Zet ik een paar weken geleden mijn M3GT op de oprit, komt mijn buurman er aan heeft zelf een nieuwe A8 3.0 tdi *(duhhhhhhh sloom hok) en een E270CDI.

Wat heb jij dan voor sjonnie bak...

Ik zeg Karel dit is een M3GT gelimiteerd etc etc ..... kan wel zijn wat een sjonniebak....

Sjaak Langendoen

Bericht door Sjaak Langendoen » 29 apr 2007, 00:12

Maik schreef:Nog meer offtopic:

Maar wat moet jij invredesnaam met een Audi S8!? :shock:
Rijden natuurlijk en het is echt te groot voor mij,maar is van me vriendinnetje 8) ,dus rij ik met die penose-bak 8)

RVV

Bericht door RVV » 29 apr 2007, 01:29

duifjes.com schreef:Het klopt!

Zet ik een paar weken geleden mijn M3GT op de oprit, komt mijn buurman er aan heeft zelf een nieuwe A8 3.0 tdi *(duhhhhhhh sloom hok) en een E270CDI.

Wat heb jij dan voor sjonnie bak...

Ik zeg Karel dit is een M3GT gelimiteerd etc etc ..... kan wel zijn wat een sjonniebak....
Welke achterstandswijk woonde je ook al weer ? A8 3.0 tdi, e270CI....tssss Kearel de buurt holt hard achteruit buurman,terwijl hij de flying lady een kuchje condens meegeeft en oppoets met een zijden doek. :lol:

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 29 apr 2007, 07:32

Gewoon een MINI kopen, super imago die dingen.. en je heb toch nog een halve BMW :wink:

k33z

Bericht door k33z » 29 apr 2007, 11:27

Hans GP1630 schreef:Gewoon een MINI kopen, super imago die dingen.. en je heb toch nog een halve BMW :wink:
Wie neemt een dameskappersauto nu serieus Hans ;)

Brava

Bericht door Brava » 29 apr 2007, 14:43

Rico v Velzen schreef:...terwijl hij de flying lady een kuchje condens meegeeft en oppoets met een zijden doek. :lol:
De chauffeur?

Een flying lady lààt je oppoetsen door iemand in een uniform dat puur om hem er belachelijk uit te laten zien er net een beetje tè veel uitziet als de Nazi portier van Hotel Adlon in augustus 1939.

RVV

Bericht door RVV » 30 apr 2007, 00:16

LOL

allen

Bericht door allen » 30 apr 2007, 08:54

M'n broertje had eens een Mini One meegekregen tijdens een reparatie. Die reed al verbluffend leek al wordt je wat veel bekeken. Pas terug de auto wat langer voor reparatie weggebracht en een gloednieuwe Mini Cooper Parklane meegehad. Mooi groen grijsachtig kleurtje, zilver dak en spiegels, waanzinnig mooie stoelen, airco, noem maar op. Reed fantastisch.
Ik zou ze niet kopen. Zoveel als je daarin bekeken wordt! Doe mij maar een sjonniebak.

RVV

Bericht door RVV » 18 aug 2008, 00:23

Oud draadje even opgespit, maar post komt hier denk ik het best tot zijn recht, afgelopen vrijdag dus de 330i gekocht. Tijdens een kleine proefrit, sloeg ik ergens een achteraf weggetje in om een paar foto's te maken, die ik ook in mijn topic heb geplaatst.. Anyway tijdens het maken van de foto's passeerde er een paar fietsers.. kerel mid 40 en ik denk zijn vrouw..

En daar kreeg ik me toch een zeik opmerking om de oren van die kerel :? :? "Moet je het landschap hier nou verpesten ? Mooier word ie er echt niet van" Ik stond GVD perplex.. :shock: :?

Ik ben redelijk fatsoenlijk, had ook niet adrem een antwoord klaar.. en die lui waren ook weer binnen een paar seconden uit het zicht..

Ik een split second zat die kerel met zijn kutopmerking gewoon mijn plezier in de aankoop van die auto te vergallen...

Ander voorbeeldje.. vanmiddag met de kids naar een grote plaatselijke speeltuin toe.. (nienoord) altijd teringdruk.. alle vakken vol.. maar ik zet de auto altijd redelijk vooraan neer, NAAST een parkeervak, MAAR de weg is daar zo breed dat er wel 2 auto's naast mekaar kunnen paseren. DUS op zo'n manier dat niemand er last van heeft, zou ik ook niet willen al was het omdat ik alleen maar schade kan oplopen aan de auto.

Kortom ik zet de auto neer loopt er een Panorama/SBS6 gezin XXL langs.. koppen van die kerels op onweer.. naar mij kijkend.. ik kijk terug op het moment dat ik de kleintjes uit de auto laat stappen.. zie ze smoezen... ik kon het niet verstaan, maar de gezichts uitdrukkingen spraken weer boekdelen :?

SOMS denk ik wel eens NL is te klein voor een BMW rijder..
:?

Andre

Bericht door Andre » 18 aug 2008, 00:32

rico je moet gewoon gas geven en zorgen dat de benzine dampen hun brilletje met hans anders montuurtje laat beslaan en dat het rubber ze om de oren zeilt. De rookwalmen die uit de wielkasten slaan die moeten hun zo de neusgaten in walmen. De vonken die van de remschijven komen die moeten die fietsers zo in hun ingesmeerde vasaline kuiten fikken. Dan schreeuwen uit zijraam door mij kunnen jullie de hele dag met je vette reet op het zadel zitten.

Tom

Bericht door Tom » 18 aug 2008, 01:06

:lol: :lol: :lol:

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 18 aug 2008, 01:37

Ach ja het het imago van BMW.....
Volgens mij is het nog steeds auto nummer 1 voor de criminele jonge Noord-Afrikaan zonder werk die han en span diensten verleend in het criminele circuit.

Maar Rico, wat kan jou dat nou schelen. Geniet van je BMW's, voor dat je het weet is de olie op....... :!:

Oh ja wat was het imago van VW ook al weer... :roll:

allen

Bericht door allen » 18 aug 2008, 07:37

Rico v Velzen schreef:En daar kreeg ik me toch een zeik opmerking om de oren van die kerel :? :? "Moet je het landschap hier nou verpesten ? Mooier word ie er echt niet van" Ik stond GVD perplex.. :shock: :?
Het is altijd zo pijnlijk om met de neus op de feiten gedrukt te worden... :lol: :wink:

Plaats reactie