We weten nu in iedergeval dat je overal op voorbereid bent met al je rijopleidingen......

Jaren lang rondgehangen daar en vele evenementen in binnen en buitenland meegereden.Dennis Cavallino schreef:Op een off road forum waar ik meelees noemen ze mijn manier van off roaden "greenlanen" ...........................................MODDERPOEL.NL ???
420CDI zonder dakkoffer. Heb geen auto in m'n linkerspiegel gezienPaskal schreef:Blijft een gave bak Dennis, maar dat soort duin-uitstapjes durf ik met mijn X5 op winterbandjes ook wel aan![]()
@Sjoerd: welk blok ligt er in? Ik rij ook niet langzaam richting de ski-oorden, maar ik kom met mijn 3 liter diesel niet onder de 1:7 uit. Of had ja er een grote koffer op zitten? Dat laatste vind ik dan ook wel weer een beperking opleveren in je snelheid.
Loopt aardig door die ML, acceleratie ook boven de 160 km/u plus is indrukwekkend.Sjoerd schreef:420CDI zonder dakkoffer. Heb geen auto in m'n linkerspiegel gezienPaskal schreef:Blijft een gave bak Dennis, maar dat soort duin-uitstapjes durf ik met mijn X5 op winterbandjes ook wel aan![]()
@Sjoerd: welk blok ligt er in? Ik rij ook niet langzaam richting de ski-oorden, maar ik kom met mijn 3 liter diesel niet onder de 1:7 uit. Of had ja er een grote koffer op zitten? Dat laatste vind ik dan ook wel weer een beperking opleveren in je snelheid.
video>>De 468 pk sterke Grand Cherokee SRT-8 is natuurlijk al een Jeep waarvoor je snel aan de kant schuift als-ie opdoemt in je binnenspiegel. Het Amerikaanse Hennessey heeft de terreinbeul ondanks z'n monsterlijke V8 naar de anabolenafdeling gestuurd.
Het 6,4-literblok sleurt de 2.282 kilo zware Grand Cherokee normaal gesproken al in 5 seconden naar de 100 km/h. Omdat sneller blijkbaar beter is, heeft Hennessey er voor gezorgd dat-ie het nu in 3,8 seconden doet. Jawel, even snel als een Corvette! De vierwielaandrijver weet het dankzij het HPE650 Supercharged-pakket tot 650 pk te schoppen. Tegen een meerpijs van zo'n 15.000 euro wordt je Grand Cherokee onder andere voorzien van een supercharger, een ander koelsysteem en aangepaste cilinderkoppen. Het uiterlijk blijft op wat badges na vrijwel ongewijzigd, en dat is voor een Hennessey tamelijk uniek.
Maar drie verkeerslichten verder loopt de Engelse hok warm en valt het uit elkaar en dat Duitse hok geeft dan nog geen krimp........Ruben schreef:Sta je daar stoer te wezen met je G63/65 AMG bij het stoplicht en komt dit naast je staan. Hupsakee, gewoon 3/4 ton weggegooid
denk dat ik hem mooier ga vinden dan de Cayenne-Menrik- schreef:
Lijkt wel een speelgoedwagentje...auto vs. banden