Nog een paar maanden hard sparen en dan eens verder kijken...

Eens met Hans, die TWS had je beter kunnen laten liggen vind ik...Downforce Hans schreef:Ik had die TW laten liggen..........en meer geld aan een andere klok uitgegeven..
Maar als er blij mee bent dan is het goed, gefeliciteerd.
ST. 1 Premium GoldIn time for our ten-year anniversary and after more than three years of development, our new hand-wound movement for our premium segment has now reached completion. And since a number of our own design performance and manufacturing have been incorporated into the caliber through us and our Swiss partners, we think it deserves its own name: We are proud to present to you on this page our STEINHART ST.1 Premium in three color options.
Spezifikationen:
Base caliber ETA Unitas 6497-1, 16 1/2''
17 jewels
18,000 vibrations per hour
3/4-bridge with escape wheel island of our own production
Radial, decentralized Geneva stripes
Pallet fork bridge pearled
Two-spoke screw balance
Bevelled swan-neck fine adjustment of our own production
Skeletonized and brushed ratchet wheel
Perlage under the ratchet wheel
Toevallig op Curacao gepast laatst, schitterende klok! Net iets groter dan mijn huidige Tag Carrera (43mm tegen 41mm) maar desondanks zeer comfy, en heel erg mooi!dvh schreef:Erg mooie Heuer dit !
Het laatste ontwerp van de (fraaie) duiker:Robertdj schreef:Wel leuk dit, een Nederlander die van plan is om een horlogebedrijf te starten. De ontwerpen zijn nog niet 100% naar mijn zin, maar dit soort initiatieven zijn gewoon gaaf. Net als Pellikaan (al vind ik die te duur voor het gebodene).
http://forums.watchuseek.com/f71/would- ... 88704.html" onclick="window.open(this.href);return false;