2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
-
- Berichten: 9980
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
- Contacteer:
2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EYxliavb ... r_embedded[/youtube]
- MartijnGizmo
- Berichten: 12751
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: 2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
Gaaf, lekker technisch maar zeer duidelijk filmpje ook!
-
- Berichten: 4242
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02
Re: 2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
Oke, dus een soort flaps voor motoren? Best tof.
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Re: 2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
Meer een soort PDK / DSG voor motoren.
Trouwens totaal nutteloos, aangezien een versnellingsbak van een motor anders in elkaar zit dan die van een auto en je makkelijk zonder koppelen kunt schakelen.
Wel een zeer mooi filmpje om te zien dat een motor achter UITVEERT als er geaccelereerd wordt.
Trouwens totaal nutteloos, aangezien een versnellingsbak van een motor anders in elkaar zit dan die van een auto en je makkelijk zonder koppelen kunt schakelen.
Wel een zeer mooi filmpje om te zien dat een motor achter UITVEERT als er geaccelereerd wordt.
- PeerH
- Berichten: 819
- Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:34
- Locatie: Veghel - 106 Rallye S1
- Contacteer:
Re: 2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
Tof! Maar of het nu zoveel toegankelijker wordt om motor te rijden weet ik ook niet....
- Emiel
- Berichten: 3869
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: 2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
Dit is echt super goed.
Soepelere transmissie is betere balans motor fiets dus meer soepelheid dus meer winst op straat/circuit
Minder onnodige bewegingen van de bestuurder/ster en dus meer stabiliteit
Ook berg op kun je nu probleemloos schakelen zonder met je poot te gaan zitten harken.
Soepelere transmissie is betere balans motor fiets dus meer soepelheid dus meer winst op straat/circuit
Minder onnodige bewegingen van de bestuurder/ster en dus meer stabiliteit
Ook berg op kun je nu probleemloos schakelen zonder met je poot te gaan zitten harken.
- N!co
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 11:57
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Re: 2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
Met automaatstand?!? Lijkt me toch niet fijn als je al kneedownend in de bocht hangt en de automaat besluit te gaan schakelen...Capo_Miel schreef:Dit is echt super goed.
Soepelere transmissie is betere balans motor fiets dus meer soepelheid dus meer winst op straat/circuit
Minder onnodige bewegingen van de bestuurder/ster en dus meer stabiliteit
Ook berg op kun je nu probleemloos schakelen zonder met je poot te gaan zitten harken.
- Emiel
- Berichten: 3869
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: 2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
Niet in de automaat stand nee, maar wel met die flipflopflapper dingen
Automaat stand , tja wat we daar van moeten denken.......
Automaat stand , tja wat we daar van moeten denken.......
-
- Berichten: 9980
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
- Contacteer:
Re: 2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
Gave innovatie.
- Niels
- Berichten: 22258
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: 2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
Zeker mooie techniek!
-
- Berichten: 9980
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
- Contacteer:
Re: 2010 Honda V4 New Dual Clutch Transmission
Gisteren zo'n Honda met DCT zien en vooral horen rijden. Klinkt appart, maar gaaf.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten