Is de kentekenplaat vervangen door een sticker geen optie? Zo'n grote plaat verpest de voorkant van de hele auto

Dit kan je er mee:GTRene schreef:jammer van die foto's daar, wel mooi het nwe type, leuk ding, wel jammer dat je met die motor niet zoveel kan.
En daar ben ik wel nieuwsgierig naar, naar wat een huidige 192 pk eigenaar van die nieuwe 1.6 vindt.Ruben schreef:Lijkt mij meer dan voldoende als je niet al genoeg plezier haalt uit de standaard 1.6.
Tuurlijk kun je de Elise conceptueel niet vergelijken met de MX5 of GT86. De echte purist zal wellicht toch voor de Lotus kiezen. Waar het mij meer om ging is dat je voor ca. 50k wel iets meer dan 136pk mag verwachten, ook al hangt ie in een koets van effe ruim 800kg met mooie chassis techniek eromheen. De verkoop cijfers van nieuwe Elise's over de afgelopen jaren spreken boekdelen zou ik zeggen.Vind een goed uitgevoerde middenmotor auto niet te vergelijken met een mx5 of gt86. De 1.6 schijnt wat mooier door de toeren te lopen dan de 1.8 S en persoonlijk was ik niet gecharmeerd van de standaard loop van de 1.8 (111)R.
Zegt vooral wat over de kopers van die andere auto's denk ikDaan schreef:Waar het mij meer om ging is dat je voor ca. 50k wel iets meer dan 136pk mag verwachten, ook al hangt ie in een koets van effe ruim 800kg met mooie chassis techniek eromheen. De verkoop cijfers van nieuwe Elise's over de afgelopen jaren spreken boekdelen zou ik zeggen.
Daan...
Op alle Exiges met supercharger affabriek zit bij mijn weten dezelfde supercharger, de M62. In dit geval dus ook. Verschillen in vermogen worden op andere manieren bereikt. De cup 255 uitvoering hebben ze in die periode op meerdere auto's geleverd, van der kooi wel te verstaan. Volgens mij valt ook iets van chargecooling onder dat pakket. Die Sports Racer die ze eerder hadden is ook met die set uitgerust. Mooi setje denk ik. Meer zou ik niet willen in de Elise.GTRene schreef:die groene vind ik wel mooi met die SC ook, maar interieur iets te veel van het goede, had liever een alcantara stuur gezien en de middenconsole ook in het zwart...denk zijpanelen ook alcantara dan zou die voor mij nog meer in de smaak vallen.
maar die SC van de 260cup? lijkt een heel andere set-up, wel mooi gedaan trouwens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten