CBR 2007 HIER ALLES POSTEN AUB !
- Joop
Ik denk dat ie 'stand-by' staat, maar wel scherp opgemerktRein schreef:Hahaha, mooi cruise control aan
BMW blokken moet het vooral van de toeren hebben idd. Auto van mij komt ook pas tot leven boven de 140km/h (M54-blok met net als de 323i van Rico destijds 170PK)
Laatst gewijzigd door Joop op 24 apr 2007, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Elmar
HANZ06 schreef:Binnenkort de aanpassing van de computer en een cold air intake op de auto.
Kost bij elkaar zo`n 1200 dollar en het vermogen zou dan naar zo`n 550 pk gaan.
Dan maar eens opnieuw naar duitsland voor een testje.
Een ander luchtfilter schijnt voor deze motor een enorme verbetering te zijn daar hij op hoge snelheid nogal geknepen is.
Had het natuurlijk het liefste dit weekend er al op gehad maar die amerikanen steld de levering van het spul steeds uit.
ol:
Grtz,Chevke
Hahahaha LOL, op dat jaren 90 ding van mij zit een cold air intake er standaard op.
En die Yanks zijn niet traag met leveren, want had jij niet een intake voor een gewone C6 besteld.

- Downforce Hans
Grapjas,Elmar schreef:HANZ06 schreef:Binnenkort de aanpassing van de computer en een cold air intake op de auto.
Kost bij elkaar zo`n 1200 dollar en het vermogen zou dan naar zo`n 550 pk gaan.
Dan maar eens opnieuw naar duitsland voor een testje.
Een ander luchtfilter schijnt voor deze motor een enorme verbetering te zijn daar hij op hoge snelheid nogal geknepen is.
Had het natuurlijk het liefste dit weekend er al op gehad maar die amerikanen steld de levering van het spul steeds uit.
ol:
Grtz,Chevke
Hahahaha LOL, op dat jaren 90 ding van mij zit een cold air intake er standaard op.
En die Yanks zijn niet traag met leveren, want had jij niet een intake voor een gewone C6 besteld.8) :twisted:
De halltech cold air intake is gisteren pas tekoop gekomen.
Lees het Corvette forum er maar op na.
Zou wel eens goed voor je zijn.
En er zit misschien wel een cold air intake op jou wagen ,maar dat is dat gammele dakkie wat je bedoeld zeker, 8)

hanz06

- Corvette
Wat die BMW boys al niet allemaal te vertellen hebben over een zogenaamde topsnelheid van misschien wel 340 km/uur is voor de Corvette mannuhhh niet echt interessant :!:
Het is trouwens nog maar de vraag in hoeverre die tellertjes van die sleutelaars nog nauwkeurig te noemen zijn. Bedenk maar even dat het van origine motorenbouwers zijn en alles wat daar omheen zit laat zo hier en daar nog te wensen over.
Nou ja...... het interieur mag er dan inmiddels wel wezen maar dan heb je het ook wel gehad.
Mensen die een Corvette kopen hebben bewust gekozen voor een rijders auto en dat is tie dan ook. Je hoeft er immers weinig meer aan te doen om met dat aparaat bloedsnel over het cirquit te bleren en daar komt zo'n BMW van welk type dan ook niet aan de bak. We hebben het natuurlijk over de normale straat uitvoeringen en niet over de race wagens.
Mijn auto kost nu 125 en met wat aanpassingen + een paar duizend. Als er net zo veel luxe aan toe wordt gevoegd zoals bij Mercedes of BMW...........ja dan zijn we weer net zo ver en ben je weer een bak geld kwijt. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de Z06. 8)
Als je met een gewone Z06 over de ring knalt dan weet je wat een Corvette van de nieuwe generatie voorstelt. Over bochtenwerk en grip kun je beter niet beginnen, want die auto graaft zich bijna in het asfalt en meer grip kun je je bijna niet voorstellen. En wat de tijd op de Ring betreft .......daar komt niet veel in de buurt.........ook die autootjes met een top van 340 en meer hebben daar moeite mee
Vraag maar ff aan Brambo wat zo'n Corvetje doet in een bocht

Oh ja .......mijn top was 1 maal 325 en moest ook van het gas af, dus ik weet nu eigenlijk niet precies de top zonder de aanpassingen die donderdag worden aangebracht......nou ja we zien het wel. Misschien haalt tie de 330 wel
Wat de zondag in Duitsland betreft......wij vonden het bere gezellig van 's morgens tot 's avonds.
Ik vond het wel jammer dat ze bij Van der Valk niet iets na hadden. Gewoon een toetje of zo....weet je wel. Gewoon een klein zoet hapje na het eten ( en ik had vis op ) maakt de zaak dan af.
Groeten
Corvette en Janny Thommy en Patty
P.S. Thommy ( + Patty )heeft ook voor het eerst over de 300 gereden met de S600 en hij vond het geweldig kicken en super spannend. 8)
8) 
FF File - Fun i.p.v. DF is in Nederland veel toepasselijker.

Het is trouwens nog maar de vraag in hoeverre die tellertjes van die sleutelaars nog nauwkeurig te noemen zijn. Bedenk maar even dat het van origine motorenbouwers zijn en alles wat daar omheen zit laat zo hier en daar nog te wensen over.
Nou ja...... het interieur mag er dan inmiddels wel wezen maar dan heb je het ook wel gehad.
Mensen die een Corvette kopen hebben bewust gekozen voor een rijders auto en dat is tie dan ook. Je hoeft er immers weinig meer aan te doen om met dat aparaat bloedsnel over het cirquit te bleren en daar komt zo'n BMW van welk type dan ook niet aan de bak. We hebben het natuurlijk over de normale straat uitvoeringen en niet over de race wagens.
Mijn auto kost nu 125 en met wat aanpassingen + een paar duizend. Als er net zo veel luxe aan toe wordt gevoegd zoals bij Mercedes of BMW...........ja dan zijn we weer net zo ver en ben je weer een bak geld kwijt. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de Z06. 8)
Als je met een gewone Z06 over de ring knalt dan weet je wat een Corvette van de nieuwe generatie voorstelt. Over bochtenwerk en grip kun je beter niet beginnen, want die auto graaft zich bijna in het asfalt en meer grip kun je je bijna niet voorstellen. En wat de tijd op de Ring betreft .......daar komt niet veel in de buurt.........ook die autootjes met een top van 340 en meer hebben daar moeite mee

Vraag maar ff aan Brambo wat zo'n Corvetje doet in een bocht

Oh ja .......mijn top was 1 maal 325 en moest ook van het gas af, dus ik weet nu eigenlijk niet precies de top zonder de aanpassingen die donderdag worden aangebracht......nou ja we zien het wel. Misschien haalt tie de 330 wel

Wat de zondag in Duitsland betreft......wij vonden het bere gezellig van 's morgens tot 's avonds.

Ik vond het wel jammer dat ze bij Van der Valk niet iets na hadden. Gewoon een toetje of zo....weet je wel. Gewoon een klein zoet hapje na het eten ( en ik had vis op ) maakt de zaak dan af.

Groeten
Corvette en Janny Thommy en Patty
P.S. Thommy ( + Patty )heeft ook voor het eerst over de 300 gereden met de S600 en hij vond het geweldig kicken en super spannend. 8)

FF File - Fun i.p.v. DF is in Nederland veel toepasselijker.

-
Over bochtenwerk en grip kun je beter niet beginnen, want die auto graaft zich bijna in het asfalt en meer grip kun je je bijna niet voorstellen.
Ja, absoluut, je reed voor me vlak voordat we bij de parkeerplaats aankwamen en dacht... zooo... die is rap in de bocht. Fantastisch gewoon!
Voor de rest ben ik denk ik niet helemaal mee eens.
Maar ga serieus naar de corvette kijken voor een auto voor wat circuit/ring werk. Niet als vervanger van de BMW maar voor erbij.
Vond de kennsimaking (trouwens met alle DF-ers en aanhang) beregezellig.
Voor herhaling vatbaar.
Najaar?
Ja, absoluut, je reed voor me vlak voordat we bij de parkeerplaats aankwamen en dacht... zooo... die is rap in de bocht. Fantastisch gewoon!
Voor de rest ben ik denk ik niet helemaal mee eens.
Maar ga serieus naar de corvette kijken voor een auto voor wat circuit/ring werk. Niet als vervanger van de BMW maar voor erbij.
Vond de kennsimaking (trouwens met alle DF-ers en aanhang) beregezellig.
Voor herhaling vatbaar.
Najaar?

- Elmar
HANZ06 schreef: Grapjas,
En er zit misschien wel een cold air intake op jou wagen ,maar dat is dat gammele dakkie wat je bedoeld zeker, 8)![]()
hanz06
Sorry hoor, maar ik ga niet dat heartbreak corvette forum van je bezoeken.
Maar als het nu pas te koop is, kunnen ze het toch niet eerder opsturen? Heb je het bedrag van je eerste bestelling (de intake van de C6

Oh en wat mijn dak betreft, dat van jouw....
ZO6 dak is prutswerk

- Downforce Hans
Ik wist dat je daar mee zou komen,Rakker.Elmar schreef:HANZ06 schreef: Grapjas,
En er zit misschien wel een cold air intake op jou wagen ,maar dat is dat gammele dakkie wat je bedoeld zeker, 8)![]()
hanz06
Sorry hoor, maar ik ga niet dat heartbreak corvette forum van je bezoeken.
Maar als het nu pas te koop is, kunnen ze het toch niet eerder
opsturen? Heb je het bedrag van je eerste bestelling (de intake van de C6) verrekend ?
Oh en wat mijn dak betreft, dat van jouw....
ZO6 dak is prutswerk
Deze jongen wilde toch iets wat aan zijn oude regen worm(Viper) deed denken.
Dus sloopte hij zijn dak er maar vanaf.
Kwam er later toch maar op terug en heeft weer een dak gemonteerd.
Wilde toch dat viper gevoel niet:lol:

Grtz,Hanz06

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- RVV
Groot gelijk, laten we bij deze er ook mee ophouden. Tien keer leuk zijn is nog lachen, maar als het doorslaat beginnen de irritaties.M-bitious schreef:Ik heb genoten van het afzeiken van de Corvettes en M's, maar ik ben er nu wel klaar mee, het gaat een beetje vervelen. Ga rustig door hoor, maar ik haak verder af
Het punt is gewoon, iedereen heeft gelijk

- RVV
Ook hier mee eens !ErikKramer schreef:Eeuh,
Wil geen spelbreker zijn, maar misschien beter om wat on-topic te blijven?![]()
290 km/h GPS zei je hé, ooit eerder hier van gehoord ? Dat een e36 290 echte kilometers haalt ?
Ik had heel graag samen met je op willen gaan Erik ! Dit moeten we gewoon zeker nog eens doen als er een vervolg komt.
290 is echt vies en de vies snel hoor Erik! ding loopt als een kanon..
Ik heb de 284 aangetikt op GPS , dit was welleswaar op 17inch.. en met 1 bijrijder.. knipperlichtjes had ik daarna niet meer.. ... die waren er onderweg afgevlogen..
En zullen we aub ophouden met dat ///M5/6 Vs Corvette geouwehoer.... is eigenlijk appels en peren vergelijken.. gaat beide lekker van zijn plek toch.. anders volgende keer gewoon maar even allemaal de broek op de enkels laten zakken en gewoon kijken/meten wie de grootste heeft..
Ik heb de 284 aangetikt op GPS , dit was welleswaar op 17inch.. en met 1 bijrijder.. knipperlichtjes had ik daarna niet meer.. ... die waren er onderweg afgevlogen..
En zullen we aub ophouden met dat ///M5/6 Vs Corvette geouwehoer.... is eigenlijk appels en peren vergelijken.. gaat beide lekker van zijn plek toch.. anders volgende keer gewoon maar even allemaal de broek op de enkels laten zakken en gewoon kijken/meten wie de grootste heeft..
- frank de jonge
- frank de jonge
- GTRene
- Erik K.
Rico,
Maar een keer zonder Politzei begeleiding met elkaar opstomen richting 300km/u
Niels heeft nog een aantal teller&GPS/NAV foto's, die krijg ik a.s. weekend. In de run dat we 290 op de GPS haalde heeft hij geen foto gemaakt, maar wel een run daarna toen konden we door de drukte niet harder dan 286 op de GPS. De snelheidsmeter stond echt stijf in de hoek met 290GPS! Teller stond onder dat "ledje" wat onder de 280 zit.
Volgens mij ging alleen de toerenteller nog door op dat moment
Maar een keer zonder Politzei begeleiding met elkaar opstomen richting 300km/u

Niels heeft nog een aantal teller&GPS/NAV foto's, die krijg ik a.s. weekend. In de run dat we 290 op de GPS haalde heeft hij geen foto gemaakt, maar wel een run daarna toen konden we door de drukte niet harder dan 286 op de GPS. De snelheidsmeter stond echt stijf in de hoek met 290GPS! Teller stond onder dat "ledje" wat onder de 280 zit.
Volgens mij ging alleen de toerenteller nog door op dat moment

- borism3
Mooie club
Ik vind dit clubje van auto gekken erg leuk en ben blij dat ik ook geweest ben ook al was ik wel huiverig om de weg op te gaan.
In de middag toch maar gedaan en dat was wel ardig kicken (255 Km/h op de GPS en 275 op de teller).. De auto versnelt met gemak en in een mooie recht lijn naar deze snelheid en loopt heel gelijdelijk in de begrenzer. Ik geloof best dat er veel meer inzit!!!
Alleen jammer dat we niet meer op de dijk mochten dan had ik ook een leuke video kunnen hebben van de M3 op topsnelheid en dan vooral het geluid van de Eisenmann plus cold air intake.
Boris (rode M3 coupe)
In de middag toch maar gedaan en dat was wel ardig kicken (255 Km/h op de GPS en 275 op de teller).. De auto versnelt met gemak en in een mooie recht lijn naar deze snelheid en loopt heel gelijdelijk in de begrenzer. Ik geloof best dat er veel meer inzit!!!
Alleen jammer dat we niet meer op de dijk mochten dan had ik ook een leuke video kunnen hebben van de M3 op topsnelheid en dan vooral het geluid van de Eisenmann plus cold air intake.
Boris (rode M3 coupe)