Hier de volledige, naast die trein was wel erg riskant
[media]www.youtube.com/watch?v=uvYxXBMqEOM[/media]
Vond deze ook erg grappig...
Nee dit.............................................GTRene schreef:![]()
trouwens die met die fiets is niet echt slim
Ik zie dus 'n bleke gast een dansje doen te midden van leuk gekleurds(!), dan loopt ie semi nonchalant/verlegen weg. Help me even. Hoe moet ik dit interpreteren?Xave30 schreef:
Suarez zeker? Pffff.... De Swalbe-koning....Robertdj schreef:Weer even schaamteloos gifjes kopiëren van 9gag
![]()
Sinds wanneer speelt Suarez bij Brazilie?Peric schreef:Suarez zeker? Pffff.... De Swalbe-koning....Robertdj schreef:Weer even schaamteloos gifjes kopiëren van 9gag
![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Baidu [Spider], D20VT, dave van marion, De fiscalist, Fabian, NSXRS, RS-Ron en 2 gasten