BMW M135i
- Tim N
Re: BMW M135i
Goed opgemerkt Hans, je gaat vooruit. Hou dit niveau vast.
- Downforce Hans
Het voor jou onbereikbare niveau bedoel je...........Tim N schreef:Goed opgemerkt Hans, je gaat vooruit. Hou dit niveau vast.

- Tim N
Zoveel cellen kan ik idd niet kapot zuipen in de rest van mijn leven 

- Downforce Hans
Die twee cellen van je , die ook nog eens ruzie met elkaar hebben, krijg jij echt wel kapot gezopen hoor.......Tim N schreef:Zoveel cellen kan ik idd niet kapot zuipen in de rest van mijn leven

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Nu weet ik nog steeds niet hoe groot dat wiel op die laatste kar is.
18 of 19(en neen Tim ik doel niet op je hersencellen, dan zou ik overdrijven:)))
18 of 19(en neen Tim ik doel niet op je hersencellen, dan zou ik overdrijven:)))
- Tim N
Als dat gaat lukken bereik ik toch nog jou niveau.Downforce Hans schreef: Die twee cellen van je , die ook nog eens ruzie met elkaar hebben, krijg jij echt wel kapot gezopen hoor.......![]()

- Tim N
Met die paar cellen lukt het wel de specs te vindenRobin schreef:Nu weet ik nog steeds niet hoe groot dat wiel op die laatste kar is.

VMR Wheels V703 8.5x19 & 9.5x19
Back on topic, toch eem M135i Macboy. (V710 wiel, imho minder mooi)

- Downforce Hans
Je spreekt jezelf een beetje tegen Tim, maar wat is je probleem nu eigenlijk?Tim N schreef:Als dat gaat lukken bereik ik toch nog jou niveau.Downforce Hans schreef: Die twee cellen van je , die ook nog eens ruzie met elkaar hebben, krijg jij echt wel kapot gezopen hoor.......![]()
Je mag me er ook best even in real life over aanspreken hoor tijdens een meeting of zo dat we het even uitpraten want kennelijk zit je iets dwars en ik ben wel van de persoonlijke confrontatie.
Met je commentaar nu, ga je een beetje op mijn zoon van 10 lijken als hij kinderachtig bezig is.
Dan wil hij namelijk ook steeds het laatste woord hebben..............
- Martijn M

Zo vind ik hem toch stukken mooier.
- Tim N
LOL en dat van de man die altijd zelf het laatste woord moet hebbenDownforce Hans schreef:
Je spreekt jezelf een beetje tegen Tim, maar wat is je probleem nu eigenlijk?
Je mag me er ook best even in real life over aanspreken hoor tijdens een meeting of zo dat we het even uitpraten want kennelijk zit je iets dwars en ik ben wel van de persoonlijke confrontatie.
Met je commentaar nu, ga je een beetje op mijn zoon van 10 lijken als hij kinderachtig bezig is.
Dan wil hij namelijk ook steeds het laatste woord hebben..............

Er zit mij niks dwars, maar kennelijk ben jij in jou ogen de enige die bijdehand mag doen.
Op een meeting gaat denk ik lang duren, ik heb op het moment geen circuit waardige auto.
(ik zie hier toch iets wat we gemeen hebben

Dit alles gewoon als lolletje Hans, niets persoonlijks.
- Macboy
Dat vind ik er inmiddels gedateerd uitzien ! 100x liever het nieuwe front
Martijn M schreef:
-
Een huwelijk tussen 'n 1M voorkant en de rest van de M135i is imo 'n zootje.
100den negatieve posts over het 1 serie/M135i front. Ik ben daar wel klaar mee. Maar als anderen hun irritatie nog steeds willen botvieren in dit betreffende draadje, wie ben ik om daar wat van te mogen zeggen:)
In mijn ogen gaat 't ook mede hier om. Een beleving die natuurlijk nooit in de buurt komt van 'n superaccelleratie/duw in de rug. Maar 't is een begin...

100den negatieve posts over het 1 serie/M135i front. Ik ben daar wel klaar mee. Maar als anderen hun irritatie nog steeds willen botvieren in dit betreffende draadje, wie ben ik om daar wat van te mogen zeggen:)
In mijn ogen gaat 't ook mede hier om. Een beleving die natuurlijk nooit in de buurt komt van 'n superaccelleratie/duw in de rug. Maar 't is een begin...

- Martijn M
Toen ik de nieuwe einser voor 't eerst zag op de IAA vond ik 't maar een angry bird. Ik moet zeggen dat ik er nu wel aan gewend ben. 

- Downforce Hans
Een ugly bird zal je bedoelen................
Je kan ook aan het model wennen waneer de bestuurder nog lelijker is dan de auto, je kan het model dan zelfs mooi gaan vinden.........
Gelukkig is dit een situatie die zich hier op DF nog niet heeft voor gedaan....

Je kan ook aan het model wennen waneer de bestuurder nog lelijker is dan de auto, je kan het model dan zelfs mooi gaan vinden.........
Gelukkig is dit een situatie die zich hier op DF nog niet heeft voor gedaan....

- Macboy
Dat lijkt een compliment maar is het niet 

- Downforce Hans
Mooie Car Mac............had ik dat al niet eens gezegd?

- RVV
Martijn M schreef:
Uhmm nee.
-
Een repost, maar het is toch prachtig zo'n ding op/over de grens te manouvreren, dat hoort toch óók bij the whole package vind ik. Het geeft 'n kick en het geeft je meer controle over de auto als de situatie erom vraagt. Win-win.
OK hij mist 'n echt lsd, maar de ingrediënten, rwd en een lekkere motor zijn de basis voor rijplezier(in 't Engels is dat driving fun, als ik 't goed heb:))
OK hij mist 'n echt lsd, maar de ingrediënten, rwd en een lekkere motor zijn de basis voor rijplezier(in 't Engels is dat driving fun, als ik 't goed heb:))
-
- PD power
Die A45 AMG, had ik niet verwacht

-
AMG is 7000 GBP duurder in de UK dan de BMW. Weet iemand de prijs al van de AMG.
De M135i is verre van flawless:Besturing, wobbliness, geen LSD, maar de prijs is relatief wel ok.
Verder de puf eruit bij hogere toeren. AMG heeft dat minder blijkbaar.
We hebben 't over een eventueel tuneable 3 liter 6 pitter die zo 100pk erbij kan hebben.
Dat zie ik met de AMG 4 cylinder 2 liter met al 360pk niet zo gauw gebeuren. Het blijft dan ook 'n 4 cylinder, dat is minder 'mooi' dan 'n 6 nietwaar.
Verder zeer snel die AMG. awd helpt ook mee. De GTI stond bijna stil terwijl de M135i redelijk bleef aanhaken.
Qua prijs is de GTI de king, maar fwd en 'maar' 230pk zijn in dit vergelijk de 'minpunten'.
Hoe ik ook m'n best doe de AMG 'great' te vinden, mwoah.
De M135i is nogmaals verre van perfect. Maar wel het leukst voor wat ik er mee wil.
Puntje bij paaltje zou (als ik met alle 3 zou rijden) puur qua prijs prestatie de GTI denk ik voor MIJ winnen.
Dan maar op 'n trackday/driftday 'n E36 325i huren:)
Gelukkig heb ik dit dilemma niet. Thank God.

De M135i is verre van flawless:Besturing, wobbliness, geen LSD, maar de prijs is relatief wel ok.
Verder de puf eruit bij hogere toeren. AMG heeft dat minder blijkbaar.
We hebben 't over een eventueel tuneable 3 liter 6 pitter die zo 100pk erbij kan hebben.
Dat zie ik met de AMG 4 cylinder 2 liter met al 360pk niet zo gauw gebeuren. Het blijft dan ook 'n 4 cylinder, dat is minder 'mooi' dan 'n 6 nietwaar.
Verder zeer snel die AMG. awd helpt ook mee. De GTI stond bijna stil terwijl de M135i redelijk bleef aanhaken.
Qua prijs is de GTI de king, maar fwd en 'maar' 230pk zijn in dit vergelijk de 'minpunten'.
Hoe ik ook m'n best doe de AMG 'great' te vinden, mwoah.
De M135i is nogmaals verre van perfect. Maar wel het leukst voor wat ik er mee wil.
Puntje bij paaltje zou (als ik met alle 3 zou rijden) puur qua prijs prestatie de GTI denk ik voor MIJ winnen.
Dan maar op 'n trackday/driftday 'n E36 325i huren:)
Gelukkig heb ik dit dilemma niet. Thank God.

Laatst gewijzigd door Robin op 28 jun 2013, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
It's Friday 

- Tristan
Ga ook wel mee in het verhaal van Robin. AMG is leuk, maar persoonlijk vind ik de neus veel te grof. En prijs is idd behoorlijk fors. GTI is een mooie package, alleen met aankleding ga al snel naar M135i prijzen. En die M135i staat op een veel hoger niveau qua prestaties. Dus ook zonder BMW roze bril zou ik voor de BMW gaan. AMG prestaties voor het geld van een dik aangeklede GTI.
-
Tristan. Inderdaad Mijn BMW roze bril is sinds de F10 en 335i behoorlijk minder roze. Understatement.
En dan vergeet ik nog de >300km rit in de 114i.
Wat 'n non rijplezier uiteindelijk. En dan de vormgeving waar ik ook niet totaal weg van ben.
De nieuwe lineup, buiten zo'n M135i op dit moment maakt me de zeik niet lauw.
Dan zie ik liever Audis en Benzen ook nog eens...
Nu heb jij 'n 320d. Heb ik mee gereden. Dat ding is ok. Prijs/prestaties/mpg. Misschien wel de beste keus, of 'n 330d, maar weer duurder.
En dan vergeet ik nog de >300km rit in de 114i.

Wat 'n non rijplezier uiteindelijk. En dan de vormgeving waar ik ook niet totaal weg van ben.
De nieuwe lineup, buiten zo'n M135i op dit moment maakt me de zeik niet lauw.
Dan zie ik liever Audis en Benzen ook nog eens...
Nu heb jij 'n 320d. Heb ik mee gereden. Dat ding is ok. Prijs/prestaties/mpg. Misschien wel de beste keus, of 'n 330d, maar weer duurder.