Wat de remblokken betreft wordt er vooral gereden met Hawk. Een eenheidsblok, speciaal voor de betreffende auto’s/klassen geproduceerd. De blokken komen in een speciale kleur zodat de gelijkheid van de competitie groter wordt, terwijl de kosten zeer gunstig zijn. O.a. gaan de Endurance klassen hiermee rijden. Juist daar was een nieuwe ontwikkeling aan het groeien. Blokken van € 1000.- per set die ook wel een voordeel gaven. Maar die zijn niet voor iedereen weggelegd en een eenheidsblok ligt dan voor de hand. Ook de E30 gaat op de nieuwe Hawk rijden. Geen probleem want het is een speciale HT10 compound die reeds door bijna iedereen wordt gebruikt, maar nu in een licht verbeterde uitvoering.
Wat een onzin

, er is geen nieuwe HT-10 compound. (Dat moet dan de DTC-60 of DTC-70 zijn waarvan de begin temperatuur een stuk hoger ligt)
Ook word er geen speciale kleur toegevoegd volgens Hawk Performance.
Wij hebben wekelijks contact met de Hawk Performance fabriek en die reageerde nogal verbaasd over dit bericht.
Wij zijn dan ook heel benieuwd wat ze nu daadwerkelijk de rijders gaan aanbieden.